XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

ach soms moet je es volledig fout doen ;)

pootie tang = een absolute klassieker. Grappige film, veel droge humor erin.. heb em meerde x'en gezien en hij blijft leuk. Je moet btw geen oscar performances verwachten.

fijn om ene keer te zien ;)

Ben je naar het filmmuseum geweest Boogie? Daar draait hij ivm Robert de Niro maand oid. Ben er ook zeer benieuwd naar.

nope, gewoon filmhuis hier in de buurt. Is een aanrader, zeker voor jou!

Deze week ga ik naar 'The wind that shakes the barley'. Ben benieuwd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.165
Holy shit, wat heb ik gisteren een fantastische film gezien.
Op de gok meegenomen bij de mediamarkt voor 3 euro, maar werkelijk van de eerste minuut tot de memorabele laatste scene geboeid gekeken naar de gangsterflick The Long Good Friday.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bob Hoskins is werkelijk fenomenaal als bikkelharde Londense gangsterbaas waarmee hij is doorgebroken. De score spreekt ook enorm aan, en is herkenbaar 80s.

Een absolute aanrader, voor mensen die van misdaadfilms houden als Scarface en Britse films als Lock, stock and two smoking barrels en Snatch.

Dikke 9/10 :thumbs:

Ok.. ik zal heel kort zijn:

King Kong:

1/10

Vreselijk saai.

Net 'Paycheck' gezien.

Een meesterlijke film:thumbup:
8/10

Holy shit, wat heb ik gisteren een fantastische film gezien.
Op de gok meegenomen bij de mediamarkt voor 3 euro, maar werkelijk van de eerste minuut tot de memorabele laatste scene geboeid gekeken naar de gangsterflick The Long Good Friday.

Bob Hoskins is werkelijk fenomenaal als bikkelharde Londense gangsterbaas waarmee hij is doorgebroken. De score spreekt ook enorm aan, en is herkenbaar 80s.

Een absolute aanrader, voor mensen die van misdaadfilms houden als Scarface en Britse films als Lock, stock and two smoking barrels en Snatch.

Dikke 9/10 :thumbs:

Ja ik heb deze een tijdje geleden ook gezien. Vond het idd wel een toffe film, maar was niet zo enthousiast als jij :)

• #2.169
SPOILER ALERT!

Jammer ouwe, echt waar na die laatste scene, waarin hijzelf daadwerkelijk te grazen wordt genomen door de Micks, althans dat mag je veronderstellen (hierin ligt juist de kracht), en voor zich uit staart, denkend hoe hij zijn hele syndicaat die ene lange goede vrijdag heeft verloren, bleef ik echt verbluft achter. Fenomenaal.

Laatst bewerkt:
thanx for the spoiler b*ch :mad: :(

• #2.171
Zo goed!? :D

Shit, twijfelde eerst om het niet posten..

Hehe, nu moet je hem gewoon stoned gaan kijken ouwe, dan herinner je het toch niet meer ;)

Besides, you said it yourself, the war'll be long and dirty :roflol:

Vandaag scary movie gezien, wat een but film, jezus heb echt geen 1 keer moeten lachen.

Net Feed gezien. Dat was een nogal weirdo rare film over een dude die chicks dood voert. Wel bizar maar uiteindelijk redelijke suffe film.

Bijna The Noah (1975) uitgekeken

weer zo'n artsy film, een ouwe kerel is de laatste man op aarde na een nucleaire winter. langzaam maar zeker wordt ie gek van eenzaamheid en begint mensen uit te vinden, nice actingwork
7/10

Van de week 'Top Secret' gezien. Met een stevige blow of wat bier door je keelgat zeker een aanrader :thumbup:

Gisteren 'Face/Off' gezien. Een gouwe ouwe met John Travolta en Nicolas Cage.

Zojuist Inside Man gezien, en dat was zekers een toffe film. Echt zo'n film die lekker weg kijkt en gewoon 2 uur lang tof is. Aanrader!

heb zojuist koetje the movie gezien oftewel Forbidden Zone (1980)

10 op 10 voor ultieme vaagheid
die dwerg uit the man with the golden gun speelt hier een franse dwergkoning uit de 6de dimensie :scratch:

de film bestaat kortweg uit musical/blote tet*en/mannen in vrouwenondergoed en nog meer goeds ???

i wished i had a joint eigenlijk :d
zal maar een 6/10 voor den effort geven

Vanavond Kill Bill I en The Untouchables. Beiden topfilms!

Net Jay Cutlers nieuwste film "One Step Closer" gekeken. Ongelofelijk sterk en veel bezig met free weights. Ook zeer scherp en groot lichaam.

Terug
Naar boven