MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Met deze filmkater nog een verwoede poging gedaan om een goede film te kijken, waarbij op onnavolgbare reden 16 blocks uit de bus kwam rollen. Regisseur Richard Donner, kende ik al van sterke films als The Omen, Lethal Weapons, etc. Deze film met een hoog 'Die Hard' gehalte (Good-ol' Bruce) wist toch het nare gevoel van de bioscoopflop weg te werken, hulde :D

6/10

The Omen sterk? Vond 'em juist zeer zwak! En dat naast het feit, dat er veel minder is uitgehaald dan zou kunnen. Maargoed, ik ga Wicker Man zeker bekijken binnenkort. Trailer zag er zeer leuk uit! Ben benieuwd of ik je mening deel na de film te hebben gezien.

Silent Hill heb ik laatst nog gezien trouwens. Goede film en er hangt een heerlijke sfeer! Vooral als Silent Hill transformeert is het echt heerlijk om te kijken. Helaas zijn de computeranimaties niet van hoge kwaliteit.
7/10.

The Dark ook gezien! Zeer solide filmpje al zeg ik het zelf. Al snapte ik het einde niet helemaal. Waarschijnlijk denk ik weer te moeilijk, maar toch: 6,3/7.

Juist, zegt eigenlijk alles wel over de meerwaarde van een bioscoopzaal.

En vergeet de AH Bioscoopbonnen niet, t/m 10 september 2e kaartje gratis!!

Gisteren naar de sneak geweest, maar had ik een smsje van de operator gekregen die me vertelde dat The Wicker Man draaide. Nu kende ik het origineel wel bij naam, en vond het een gokje waard....

Maar allejezus... wat een verschrikkelijk slechte film. Belachelijk verhaal met een flinterdun plot. Toegegeven, ik heb altijd moeite gehad met Nic Cage, maar wat hij hier presteert is ronduit verwerpelijk.
Een agent die de verdwijning van een meisje onderzoekt in een sektarisch bevolkt eiland, die langzaam dol wordt.
Onovertuigend begint hij plots te razen en te schreeuwen om vervolgens alles en iedereen neer te slaan, onder het genot van zijn onvermijdelijke medicijnen. Belachelijk.

Wanproduct, slechtste film van het jaar persoonlijk.

2/10
juist begonnen met de extended versie van de wickerman uit '73 te kijken, best goed hoor, even creepy als - misschien zelfs meer dan an american wherewolf in london

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.143
The Omen sterk? Vond 'em juist zeer zwak! En dat naast het feit, dat er veel minder is uitgehaald dan zou kunnen. Maargoed, ik ga Wicker Man zeker bekijken binnenkort. Trailer zag er zeer leuk uit! Ben benieuwd of ik je mening deel na de film te hebben gezien.
Je begrijpt hopelijk dat ik het hier over het 1976-origineel heb, en niet de remake?
Maar ga gerust je gang, gezien het hoge aantal van deze quasi-horrorfilms die recent uitkomen, zal er verbazend genoeg nog wel markt voor zijn ook.

juist begonnen met de extended versie van de wickerman uit '73 te kijken, best goed hoor, even creepy als - misschien zelfs meer dan an american wherewolf in london
Neem hier een voorbeeld aan en kijk gewoon het origineel.

Je begrijpt hopelijk dat ik het hier over het 1973-origineel heb, en niet de remake?
Maar ga gerust je gang, gezien het hoge aantal van deze quasi-horrorfilms die recent uitkomen, zal er verbazend genoeg nog wel markt voor zijn ook.

Neem hier een voorbeeld aan en kijk gewoon het origineel.

;)

tevens ook hard candy gezien, vage film, gaat over een klein meisje dat een pedo verleidt, maar ipv dat zij misbruikt wordt, wordt de pedo misbruikt :lol:

trok een beetje op home alone :o alleen werd de pedo hier erger "mishandeld"
Hoofdrolspeelster Ellen Page was erg indrukwekkend, zit een goede carriere in voor haar, als ze haar rollen maar goed kiest
7/10

Gister The Island en Mr. and Mrs. Smith gekeken.

The Island is wel een aanrader, zeer origineel verheel en goede actie (scarlett johansson is ook wel lkkr ;E)

Bij Mr. and Mrs. Smit had ik moeite om wakker te blijven.

nevermind, doorwandelen aub

Laatst bewerkt:
  • #2.148
Dat begrijp ik, maar tot mijn grote spijt was The Omen 3 jaar later pas gerealiseerd, dus een foutieve correctie, ouwe :kiss:

doh.gif

Battaglia di Algeri, La #149 op de imdb list zit in m'n queue ;) binnekort reviewtje

en alhoewel geen film, maar heb ook alle seizoenen van alias gezien, ook niet slecht ;)

Gisteren "The hills have eyes" gezien.

Min of meer "Wrong turn", maar dan in de woestijn. Hij is echter iets rauwer en harder en daardoor best wel te kijken. :)

Blood in Blood out

Magnifieke film in de trant van goodfellas - vind het zelfs beter
goed verhaal aanrader :)

• #2.153
Blood in Blood out

Magnifieke film in de trant van goodfellas - vind het zelfs beter
goed verhaal aanrader :)

Dude, die film is een regelrecht jeugdsentiment. Werkelijk grijsgedraaid toen ik 15 was :D

Overigens vind ik de vergelijking met Goodfellas wel erg ver gaan.

Dude, die film is een regelrecht jeugdsentiment. Werkelijk grijsgedraaid toen ik 15 was :D

Overigens vind ik de vergelijking met Goodfellas wel erg ver gaan.
misschien wel, maar grote lijnen kloppen (door het oog vd antagonist een blik in een milieu)

nu
pootiemain.gif

vanavond Battaglia di Algeri (kleine sneakpeek gedaan en ziet er ook super uit)

Pootietang gaat tijdverspilling worden roxxe :D ik heb hem ook een paar jaar geleden gezien. Vreemd is het beste woord om de film te omschrijven denk ik.

Een film die luisterd naar de naam 'Pootietang' en een hoes heeft met 4 n*gers in 'pimp-outfit' kan regelrecht de prullebak in imo.

Ik wou dat ik toen ook zo wijs was als rob :(

• #2.159
Chris Rock heeft nochtans wel degelijk een aantal geslaagde films gemaakt, maar ik ga met Rob mee wb de cover :D

Chris Rock heeft nochtans wel degelijk een aantal geslaagde films gemaakt, maar ik ga met Rob mee wb de cover :D

Precies bro, een film met de titel Pootietang zou eventueel nog wel het kijken waard zijn als er een afbeelding van 4 chicks en een paar ten inchers op staan. Maar anders is het een no-go.

Terug
Naar boven