- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hou niet van grote groepen mensen 
Ghehe oke, ik vond het zelf namelijk bij uitstek een film die goed werkt in de bioscoop...
Anyway enjoy, ik vond het een indrukwekkende film.

Dat ook wel, maar mijn home cinema geluid doet daar niet veel voor onder.
Het is toch hoofdzakelijk de schermgrootte, en de sfeer als je in de bios zit (geen afleiding whatsoever). Door die rijen met stoelen voor je neus, en die rijen met (vliegtuig)stoelen op het scherm voor je, kwam het geheel wel erg dicht bij. Of misschien heb ik gewoon te veel gevlogen dit jaar....!?![]()

Dat ook wel, maar mijn home cinema geluid doet daar niet veel voor onder.
Het is toch hoofdzakelijk de schermgrootte, en de sfeer als je in de bios zit (geen afleiding whatsoever). Door die rijen met stoelen voor je neus, en die rijen met (vliegtuig)stoelen op het scherm voor je, kwam het geheel wel erg dicht bij. Of misschien heb ik gewoon te veel gevlogen dit jaar....!?![]()

Juist, zegt eigenlijk alles wel over de meerwaarde van een bioscoopzaal.Neemt niet weg dat ik nog vaak in de bios te vinden ben en vooral toppers moet je eigenlijk wel op het grote scherm gezien hebben![]()

suckass film vd eeuw: fast & furious: tokio drift![]()
'k laat nog liever m'n testikels via m'n kont uittrekken dan 'm nog es te zien![]()