AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Heb je trouwens Fast Times at Ridgemont High nog gezien, Zoutzak? Anders zeker nog een keer gaan zien, het beste knetterstoned.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
Nope, gemist :( Was een heftig potje poker die avond...

Zodra ik de film op DVD tegenkom ga ik hem kijken!

Vanavond maar eens united 93 kijken... ben erg benieuwd wat ze er van gebakken hebben...

• #2.124
In de bioscoop, peoples?

• #2.126
Ghehe oke, ik vond het zelf namelijk bij uitstek een film die goed werkt in de bioscoop...

Anyway enjoy, ik vond het een indrukwekkende film.

• #2.128
Dat ook wel, maar mijn home cinema geluid doet daar niet veel voor onder.
Het is toch hoofdzakelijk de schermgrootte, en de sfeer als je in de bios zit (geen afleiding whatsoever). Door die rijen met stoelen voor je neus, en die rijen met (vliegtuig)stoelen op het scherm voor je, kwam het geheel wel erg dicht bij. Of misschien heb ik gewoon te veel gevlogen dit jaar....!? :D

Het is toch hoofdzakelijk de schermgrootte, en de sfeer als je in de bios zit (geen afleiding whatsoever). Door die rijen met stoelen voor je neus, en die rijen met (vliegtuig)stoelen op het scherm voor je, kwam het geheel wel erg dicht bij. Of misschien heb ik gewoon te veel gevlogen dit jaar....!? :D

Dan neem ik van mijn werk wel een beamer en scherm mee... :D

Inside man, is echt een aanrader:thumbup:
Sentinel mwah (viel erg tegen)
Poseidon, was ok
The hills have eyes, stomme film, uiteraard allemaal in topkwaliteit gedownd :D
de volgende is Miami Vice:cool:

Ik denk eerder dat je ze gewoon ziet vliegen...
j/k ;)

Bios is leuk zolang er geen kakelende tieners bij je in de buurt zitten die (vooral irritant) tijdens horrorfilms luidkeels de film becommentarieren om zo hun angst weg te praten.
Ook die popcornlucht staat me niet echt aan :no:
En 8 euro voor een ticket is IMO belachelijk veel... Ik weet nog dat ik 'vroeger' voor 6 gulden en 50 cent binnenkwam.
Neemt niet weg dat ik nog vaak in de bios te vinden ben en vooral toppers moet je eigenlijk wel op het grote scherm gezien hebben :)

United 93 kon me niet echt boeien, komt ook wel omdat het verhaal en de afloop eigenlijk al bekend zijn.

• #2.132
Neemt niet weg dat ik nog vaak in de bios te vinden ben en vooral toppers moet je eigenlijk wel op het grote scherm gezien hebben :)
Juist, zegt eigenlijk alles wel over de meerwaarde van een bioscoopzaal.

En vergeet de AH Bioscoopbonnen niet, t/m 10 september 2e kaartje gratis!!

Gisteren naar de sneak geweest, maar had ik een smsje van de operator gekregen die me vertelde dat The Wicker Man draaide. Nu kende ik het origineel wel bij naam, en vond het een gokje waard....

Maar allejezus... wat een verschrikkelijk slechte film. Belachelijk verhaal met een flinterdun plot. Toegegeven, ik heb altijd moeite gehad met Nic Cage, maar wat hij hier presteert is ronduit verwerpelijk.
Een agent die de verdwijning van een meisje onderzoekt in een sektarisch bevolkt eiland, die langzaam dol wordt.
Onovertuigend begint hij plots te razen en te schreeuwen om vervolgens alles en iedereen neer te slaan, onder het genot van zijn onvermijdelijke medicijnen. Belachelijk.

Wanproduct, slechtste film van het jaar persoonlijk.

2/10

• #2.133
Met deze filmkater nog een verwoede poging gedaan om een goede film te kijken, waarbij op onnavolgbare reden 16 blocks uit de bus kwam rollen. Regisseur Richard Donner, kende ik al van sterke films als The Omen, Lethal Weapons, etc. Deze film met een hoog 'Die Hard' gehalte (Good-ol' Bruce) wist toch het nare gevoel van de bioscoopflop weg te werken, hulde :D

6/10

yeah die kerel die door de spiegel vliegt was goed :p

united93 gisteren es gezien, wat traag en saai in't begin, totdat de wtc torens ingeboord worden. De gijzelingssituatie was ook erg treffend in beeld gebracht.

es kijken wat oliver stone ervan brengt in z'n versie vd wtc

vorig weekend naar Novecento (1900) geweest. Twee keer dik 2-enhalf uur film op één avond gaat je niet in de koude kleren zitten, maar het was het zeker waard. Mooi tijdsbeeld, prachtige scenery, goed acteerspel en een boeiende verhaallijn (alhoewel niet echt bijzonder). Een 7.

• #2.136
Ben je naar het filmmuseum geweest Boogie? Daar draait hij ivm Robert de Niro maand oid. Ben er ook zeer benieuwd naar.

• #2.137
Overigens zelf nog The Jacket gezien. Wel vermakelijke film, met een aardig plot, maar vond de uitwerking niet echt bijzonder. 6je

Munich
daarentegen had toch wel meer te bieden, maar door de vele en haastige sprongen in het plot werd het bij vlagen toch een beetje onsamenhangend. Toch een sterk drama waarbij zeker ook de decors aansprekend zijn. 7/10

Eerste twee delen van de BBC docu :

'Nazi's a Warning from history' gezien.

Zoals bijna iedere BBC docu van grote klasse, zeker omdat er veel personen uit die tijd aan het woord komen. Een hoop van die Duitsers zijn nu nog steeds trots op de rol die ze toen hebben gespeeld. Inmiddels zal zeker de helft van de personen uit die docu overigens al dood zijn, de docu is 1997. Dat was toen dus zo'n beetje de laatste kans om zo'n docu op te zetten.

Deze week de rest van de delen ook nog zien.

suckass film vd eeuw: fast & furious: tokio drift :eek!:

'k laat nog liever m'n testikels via m'n kont uittrekken dan 'm nog es te zien :)

Terug
Naar boven