Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.241
Gisteravond de voorpremiere van Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan gezien in de bioscoop.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vond het toch tegenvallend. Hilarische scenes afgewisseld met scenes van een zeer bedenkelijk niveau. Een enkele keer schaamteloos hard gelachen, maar minstens evenvaak verbaasd van de slechte grappen.
5.5/10

En dat kon je je van te voren niet bedenken met zo'n titel?:rolleyes:

lol checkout z'n score op imdb :s straks komt ie nog in de top250 :eek2:

• #2.244
Stond eerst op 9.5! Dikke bul natuurlijk, toen was hij 2x gescreend op filmfestivals in de VS en Canada, en nu dan in Vlissingen. Gewoon fans die fake-votes uitbrengen, wat trouwens niet ongebruikelijk is om IMDB zo heb ik het idee.

• #2.245
En dat kon je je van te voren niet bedenken met zo'n titel?:rolleyes:

Misschien heb ik me niet goed uitgedrukt. Natuurlijk wist ik wat ik kon verwachten, ik kende de Borat shows namelijk. Echter is het gewoon jammergenoeg niet goed uitgewerkt, waardoor naast het bedenkelijke niveau van de humor (wat wel kan werken als je in de juiste stemming bent) ook de niveau van de film als zodanig (regie, cameravoering, editing) erg matig was.

ik ga sowieso ape-stoned/aangeschoten naar die film :)

Ik heb net Hostel gezien, wat een gruwelijke film hehe. Ondanks de negatieve kritiek vond ik de tweede helft nog best goed eigenlijk, toch beetje interessanter dan verwacht. "Welcome To Your Worst Nightmare" is de perfecte omschrijving voor deze B-film, alleen voor de horror fans die niet teveel kwaliteit verwachten - 6/10

• #2.249

Hahah gistern gekeken naar Cheech&Chong's Up in Smoke

Moet zeggen dat de film zeldzaam grappig was, deze stonermovie uit de jaren 70 :D

7/10

• #2.252
2 Eastwoods gezien.
B000053V7P.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

De eerste was een regie van Clint, als groot jazzliefhebber, over het leven van Charlie 'Bird' Parker.
De film komt moeizaam op gang, maar weet gelukkig nog wel te boeien dankzij de fantastische muziek (oscar) met name.
6.5/10

En in Thunderbolt&Lightfoot steelt Eastwood zelf de show op een bekende manier samen met een onherkenbare Jeff Bridges in een zeer sterke rol (oscar) in het geweldige, humoristische regiedebuut van Micheal Cimino (oa Deer Hunter)

• #2.253
Mee eens.

Trouwens de 4 de keer 28 days later gezien en ik krijg steeds meer respect voor die film. De soundtrack en de manier waarop het in beeld gebracht wordt is gewoon fantastisch. Een goede soundtrack maakt soms 50% van de film. Beetje underrated imo dit ik zou bijna zeggen (hoewel misschien overdreven) meesterwerk, 8/10.

Ga de film vanavond kijken, Big_T. Ben benieuwd.

Overigens ook In the mouth of madness liggen van John Carpenter, deze horrorfilm wil ik ook al heel lang zien.

• #2.254
Bovenstaande film was absoluut geweldig! Sam Neill was zeer sterk in deze typische sterk geregisseerde Carpenter-horror. 8/10

28 days later.. heb ik ook van kunnen genieten, al vond ik het tegen het einde wel wat zwakker worden. Toch een sterke horrorfilm, al moet ik zeggen dat de filmmuziek mij niet (in positieve zin) zijn opgevallen!?

7/10

ha carpenterfilm, toevallig juist The People Under the Stairs (1991) aant zien, soort home alone maar de good guy breekt hier in en de bad guyz zijn sadistische freakz :roflol:

waarvan eentje in een gimp-suit (pulp fiction) :roflol:

Hud (1963)
Jonge Paul Newman in een familiedrama in een ranch (waarin als hoogtepunt paar honderd koeien worden neergeknald omdat ze een besmettelijke ziekte hebben :()

Laatst bewerkt:
People under the stairs vond ik vroeger zooo vet. Freaky film is dat, alleen bagger einde.

Dadelijk begint op NL3:
De avond van de grote filmquiz
Turks fruit van Paul Verhoeven werd in het jaar 2000 tijdens het Nederlands Film festival uitgeroepen tot de beste Nederlandse film van de twintigste eeuw. En al jarenlang staat Citizen Kane van Orson Welles bovenaan elk lijstje met de beste films die ooit gemaakt zijn. Maar wordt het 65 jaar nadat die film zijn première beleefde niet eens tijd voor een nieuwe nummer één? Wat vinden wij nu eigenlijk de beste film aller tijden? In een verkiezing, georganiseerd door NRC Handelsblad en De Filmkrant, proberen we daarop een antwoord te krijgen. De uitslag wordt door de NPS bekend gemaakt tijdens deze uitzending.

• #2.257
Ik heb ook wat ingestuurd, ben benieuwd.

Jeuk sing (2005) aka Kung Fu Mahjong

hong kong slapstick :roflol: spelen zelfs karakters uit kungfu hustle mee :roflol:

Click (2006)

rare film dit
begint als een typische adam sandler film (zie vb the waterboy) maar halverwege verandert ie in erg goed drama materiaal (moest zelf een stukje wegpinken :janken:)

9/10 erg de moeite

Terug
Naar boven