corazon
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hele vette film inderdaad, maar niet Kurosawas beste[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Yojimbo (1961)
10/10 aanrader
een vd beste films ooit, velen zijn hierop gebaseerdkurosawa
![]()
Click (2006)
rare film dit
begint als een typische adam sandler film (zie vb the waterboy) maar halverwege verandert ie in erg goed drama materiaal (moest zelf een stukje wegpinken)
9/10 erg de moeite

Oke dan Rob, de sfeer in de film is inderdaad geweldig. Bij mij is na verloop van tijd de film enkel in aanzien gestegen (na aantal herzieningen).
Een fles Black Label (wat Ford ook drinkt in de film) doet de film bijzonder goed.

hahawtf roxxe moet huilen om een film met Adam Sandler en David Hasselhof
joke bro!![]()

Hele vette film inderdaad, maar niet Kurosawas beste![]()
Vind A Fistful of Dollars nagenoeg even goed! (Clint)
Heb dit weekend dan ook eindelijk Ran gezien van AK. Echt een indrukwekkend epos, waar ik lang naar uitgekeken heb. Meerdere malen viel m'n mond open van de fantastische shots!
8/10
http://www.imdb.com/title/tt0047296/ gezien. Een van de grote klassiekers, met een magistrale Marlon Brando. Tijdens het kijken kreeg ik een beetje een Casablanca deja vu, niet zozeer inhoudelijk, maar wel de impressie. Wat een meesterwerk.
9/10
Wat moeten we hier nu van denken, moeten we hierbij jouw integriteit als filmcriticus in twijfel trekken...!?![]()

Wat een verrassing, een comedy die halverwege verandert in een romantische drama... Zo zitten toch 99,9% van al die standaart filmpjes in elkaar?
Khad gister nog blade runner gekeken. Zeker wel een toffe film, maar had wel wat meer van verwacht eigenlijk. Zeker wel een toffe sfeer aan die film enzo, ik heb vroeger een PC spel gehad wat echt precies hetzelfde was als de film, dus herkende al heel veel. Mja vaak met van die klassiekers heb je zo'n hoge verwachtingen. Naja was zeker tof om te zien.

Click (2006)
rare film dit
begint als een typische adam sandler film (zie vb the waterboy) maar halverwege verandert ie in erg goed drama materiaal (moest zelf een stukje wegpinken)
9/10 erg de moeite

nopeDeze is nog niet te huur ofwel?
Ik ga btw vandaag voor het eerst in mn leven The Sixth Sense kijken![]()

echt goeie film