Guido20
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrij aardige actiefilm, maar een bespottelijk slecht laatste kwartier geeft de film toch een bijzonder matig karakter. Volgens mij heeft de maker goed naar Man on Fire gekeken, maar weet het niveau (net) niet te halen. Marc zei:Op TV gezien: Daredevil , ongeveer een jaar geleden heb ik al eens een poging gewaagd om deze film te kijken ik heb hem toen snel weer afgezet. Aangezien ik gisteren even niets beters te doen had heb ik Daredevil nog maar eens een kans gegeven. Ik heb hem met veel moeite afgekeken, want het was wel zo'n slappe film. 2/10 .
.robbiej zei:Edison : met Morgan Freeman, Justin Timberlake en LL Cool J. Een goed verhaal over een corrupt “SWAT”-team. Ondanks dat ik Mr. N-sync een kneus vind vond ik hem toch aardig spelen. Af en toe wat vette actie maar het einde is allemaal beetje ongeloofwaardig. Toch heb ik me wel vermaakt bij het kijken van de film (7.5/10)
Timberlake's acteren viel me niet tegen, maar goed was het niet. Vooral zijn babystemmetje
Worden ze achtervolgd, hoor je een 6-jarig jongetje roepen: "****, we're gonna die. Faster!'
Dat noemt nou persoonlijke smaakZoutZak zei:

ccnp zei:van de week kill bil 1 en 2 gezien ( oud maar wel super goed)
Kill Bill oud!? 2003/2004; het meest recente werk van Quentin Tarantino!Mee eens.ZoutZak zei:
Ik houd deze aangeraden!Big_T zei:Trouwens de 4 de keer 28 days later gezien en ik krijg steeds meer respect voor die film. De soundtrack en de manier waarop het in beeld gebracht wordt is gewoon fantastisch. Een goede soundtrack maakt soms 50% van de film. Beetje underrated imo dit ik zou bijna zeggen (hoewel misschien overdreven) meesterwerk, 8/10.
Big_T zei:Mee eens.
Trouwens de 4 de keer 28 days later gezien en ik krijg steeds meer respect voor die film. De soundtrack en de manier waarop het in beeld gebracht wordt is gewoon fantastisch. Een goede soundtrack maakt soms 50% van de film. Beetje underrated imo dit ik zou bijna zeggen (hoewel misschien overdreven) meesterwerk, 8/10.