AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Iemand ondertussen al Final Destination 3 gezien? Is het echt wat of gewoon 'uitmelken'?

Ik heb gister trouwens American Beauty gezien, echt een geweldige film. Is waarschijnlijk al een paar keer eerder in dit topic voorbij gekomen, maar toch.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Running Scared, mijn eerste film uit 2006, en het is toch te hopen dat het nog beter gaat worden dit jaar :D Vrij aardige actiefilm, maar een bespottelijk slecht laatste kwartier geeft de film toch een bijzonder matig karakter. Volgens mij heeft de maker goed naar Man on Fire gekeken, maar weet het niveau (net) niet te halen.

6je

V for Vendetta afgelopen zaterdag gezien. Aardige film. Toch wat onrealistisch. Misschien ligt dat aan mij maar ik hou van realistische films. Actie is maar mondjesmaat en dat maakt de film af en toe een beetje traag. Toch wel een voldoende.

Downloadbaar niet echt de moeite om in de bios te gaan kijken.

6,5

Op TV gezien: Daredevil , ongeveer een jaar geleden heb ik al eens een poging gewaagd om deze film te kijken ik heb hem toen snel weer afgezet. Aangezien ik gisteren even niets beters te doen had heb ik Daredevil nog maar eens een kans gegeven. Ik heb hem met veel moeite afgekeken, want het was wel zo'n slappe film. 2/10 .

Marc zei:
Op TV gezien: Daredevil , ongeveer een jaar geleden heb ik al eens een poging gewaagd om deze film te kijken ik heb hem toen snel weer afgezet. Aangezien ik gisteren even niets beters te doen had heb ik Daredevil nog maar eens een kans gegeven. Ik heb hem met veel moeite afgekeken, want het was wel zo'n slappe film. 2/10 .

Heb die film ook aan de test onderworpen zondag. Ik ben afgehaakt toen hij een beetje begon te vechten met dat wijfie van hem op straat. Ik kreeg echt een beetje het 'Matrix-rip-of-zonder-de financiele-middelen' idee. Die film is net zo slecht als Catwoman, en dat zegt veel :D .

van de week paar nieuwe films gekocht, nog niet alles gekeken;

Hostel : Wel goeie film, je ziet in het begin veel tietuh maar voor de rest is er niet zo veel aan, het tweede deel van de film wordt beter als je te zien krijg hoe iedereen wordt gemarteld. Ik zat hem met een vriend te kijken tijdens mijn avondeten en hij vond het allemaal niet echt smakelijk. Het is wel een rdelijke film met een redelijk verhaal, niet echt mijn soort film (6.5/10)

Fun with d*ck & Jane : Wel een leuke film alleen niet wat ik er van verwacht had. Jim Carrey komt niet helemaal tot zijn recht in de film. kan er mee door (7/10)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

Edison : met Morgan Freeman, Justin Timberlake en LL Cool J. Een goed verhaal over een corrupt “SWAT”-team. Ondanks dat ik Mr. N-sync een kneus vind vond ik hem toch aardig spelen. Af en toe wat vette actie maar het einde is allemaal beetje ongeloofwaardig. Toch heb ik me wel vermaakt bij het kijken van de film (7.5/10)

mss beetje balle recensies maarja, moet toch iets doen op me stage.

robbiej zei:
Edison : met Morgan Freeman, Justin Timberlake en LL Cool J. Een goed verhaal over een corrupt “SWAT”-team. Ondanks dat ik Mr. N-sync een kneus vind vond ik hem toch aardig spelen. Af en toe wat vette actie maar het einde is allemaal beetje ongeloofwaardig. Toch heb ik me wel vermaakt bij het kijken van de film (7.5/10)

Deze film vond ik geen 7,5 waard. Freeman en Spacey waren echt niet op hun plaats in deze film :( Timberlake's acteren viel me niet tegen, maar goed was het niet. Vooral zijn babystemmetje :eek: Worden ze achtervolgd, hoor je een 6-jarig jongetje roepen: "****, we're gonna die. Faster!' :rolleyes:
5/10

gisteren treasure island(1990) gezien.
heb hem in mijn jonge jaren reeds enkele keren gezien, en vind hem nog steeds zeer goed, vooral omdat ik wel hou van filmen over vroeger, zoals het wilde westen en piratenshit.
De film heeft een sterk verhaal, de nodige actie en een aantal goede acteurs zoals een jonge christian bale en Charleton Heston.
zeker een aanrader 9/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

GE-WEL-DIG

Wil ik idd ook nog zien, heb gehoord dat het een toppertje is

• #1.711
geen toppertje, hoogstens een vermakelijk film ;)

• #1.713
Ofcourse ;)...

van de week kill bil 1 en 2 gezien ( oud maar wel super goed)

Hostel echte een top film, in het beging veel t**ten en daarna echt iets apart.

Ben nu In to the blue aan het kijken, ook een leuke film

ZoutZak zei:
geen toppertje, hoogstens een vermakelijk film ;)
Mee eens.

Trouwens de 4 de keer 28 days later gezien en ik krijg steeds meer respect voor die film. De soundtrack en de manier waarop het in beeld gebracht wordt is gewoon fantastisch. Een goede soundtrack maakt soms 50% van de film. Beetje underrated imo dit ik zou bijna zeggen (hoewel misschien overdreven) meesterwerk, 8/10.

syriana onlangs gezien, niet echt spectaculair maar persoonlijk vind ik het een goede film.

Pas The Butterfly Effect gezien, hele goeie film, ik zat gekluisterd aan de buis de hele film -> 9/10

• #1.719
Big_T zei:
Trouwens de 4 de keer 28 days later gezien en ik krijg steeds meer respect voor die film. De soundtrack en de manier waarop het in beeld gebracht wordt is gewoon fantastisch. Een goede soundtrack maakt soms 50% van de film. Beetje underrated imo dit ik zou bijna zeggen (hoewel misschien overdreven) meesterwerk, 8/10.
Ik houd deze aangeraden!

Btw vanavond op de belg Don't Look Now (1973) om 0:10, waarschijnlijk (zelf nog niet gezien) zeer de moeite waard! :thumbs:

Big_T zei:
Mee eens.

Potverdomme Big t wat heb jij een goede smaak zeg
Ik was namelijk ook een van de weinige die deze film een goede film vond!
De film opzich vertoons soms wel b kantjes maar ze zetten dingen echt zo goed neer in de film
Chapeu!

Terug
Naar boven