XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

naar the Aviator geweest. Wat een lange zit..pfff. Vond er niks aan en zie niet waarom al die ophef is. Vooral de eerste 1,5 uur was flink doorbijten. Het is dat Dicaprio goed speelde anders was het helemaal een lusteloze bende geweest. 3/10

• Topic Starter Topic Starter
vanavond weer ns LA Confidential 0m 20u30 op Veronica

boogie zei:
naar the Aviator geweest. Wat een lange zit..pfff. Vond er niks aan en zie niet waarom al die ophef is. Vooral de eerste 1,5 uur was flink doorbijten. Het is dat Dicaprio goed speelde anders was het helemaal een lusteloze bende geweest. 3/10

:eek:

Schaam je! Het is geen t**ten-schieten-helicopters nee, maar zeker wel een goede film. Ik vind dat ie alle ophef verdiend, behoord voor mij bij de top 3 beste films uit 2004.

Laatst bewerkt:
boogie zei:

ja wat een k*tfilm, ik was er nog ietsjes positiever over en ik ben zeer zeker geen film-proleet maar die film was gewoon echt lame!

dr. Gonzo zei:
:eek:

Schaam je! Het is geen t**ten-schieten-helicopters nee, maar zeker wel een goede film. Ik vind dat ie alle ophef verdiend, behoord voor mij bij de top 3 beste films uit 2004.
hmm is geen slecht filmjaar geweest,
(mijn #1) Der Untergang, Kill Bill 2, Simon, Saw, man on fire, etc

Hé Zoutzak, ben je nu al naar Motorcycle Diaries geweest, auwe lebberaar?

Vanavond ben ik trouwens naar 'the Edukator' geweest...prachtige film, met mooie muziek. Echt een aanrader!

boogie zei:
Hé Zoutzak, ben je nu al naar Motorcycle Diaries geweest, auwe lebberaar?

Vanavond ben ik trouwens naar 'the Edukator' geweest...prachtige film, met mooie muziek. Echt een aanrader!

nee jammergenoeg heb ik die gemist (draaide flink aantal weken in filmhuis hier in Rotterdam) zal em in de herkansingsronde wel ff huren :)

The Edukator... welke film bedoel je daarmee? kan ik nergens vinden ouwe

gister weer ns Usual Suspects gezien, en het blijft egt een topfilm.

:thumbs: 2 thumbs up :thumbs:

ZoutZak zei:
nee jammergenoeg heb ik die gemist (draaide flink aantal weken in filmhuis hier in Rotterdam) zal em in de herkansingsronde wel ff huren :)

The Edukator... welke film bedoel je daarmee? kan ik nergens vinden ouwe
The edukators bedoelde ik :o volgens mij ook nog maar net in de filmhuizen:

The edukators (Die fetten Jahre sind vorbei)
regie Hans Weingartner
Duitsland 2004, kleur 127 minuten,
Duits gesproken, Nederlands ondertiteld
met Daniel Brühl, Julia Jentsch, Stipe Erceg, Burghart Klaußner

Jan en Peter zijn jonge idealisten. Het onrecht van het kapitalisme en de oneerlijke verdeling van welvaart gaat vooral Jan aan het hart. Daarom maken ze nachtelijke uitstapjes: inbreken bij rijke mensen, alles overhoop halen en de boel herinrichten als teken dat hún tijd geweest is. Dan komt Jule, Peters vriendin, bij hen wonen. Zij gaat een keer mee, maar laat stom genoeg haar mobieltje ergens achter. Wanneer ze die weer op willen halen, staat de bewoner hen op te wachten en in een impuls besluiten ze hem te ontvoeren. In hun schuilplaats in de bergen blijkt dat gijzelaar en gijzelnemers meer gemeen hebben dan ze lief is. Een energieke, soms grappige, sociale botsing met prachtig acteerwerk van o.a. Daniel Brühl (Good bye Lenin!).

Kijk hier ff voor een trailer: http://www.diefettenjahre.de/trailer/trailer.html

ik ben blij dat we boogie hebben..de soort films die je kijkt, zie ik graag maar zou ik nooit van op de hoogte komen if not for you! op donderdag naar de motorcycle diaries :d :o

no problem. laat ff weten wat je er van vond :)

Iemand al eens de Italiaanse 'I'm not scared' gezien? Wát een film, wát een camerawerk!

boogie zei:
Jan en Peter zijn jonge idealisten. Het onrecht van het kapitalisme en de oneerlijke verdeling van welvaart gaat vooral Jan aan het hart. Daarom maken ze nachtelijke uitstapjes: inbreken bij rijke mensen, alles overhoop halen en de boel herinrichten als teken dat hún tijd geweest is.

Linkse rothippies ook altijd!

:p;)

2 films gezien:

the day after tomorrow
is eik al vanaf het begin vrij spannend.. gaat over de ramp wat kan gebeuren over de hele wereld (2e ijstijd).. wel aardig verhaal en mooie special effects.. alleen sommige dingen waren wat té fantasierijk bijv. wolven die op jacht waren naar mensen enz en dat stuk op t laatst dat ze wegrennen voor t ineens dalende temperatuur... k*t uit te leggen maar wie em gezien heeft snapt wa ik bedoel :)

cijfer: 7.

resident evil 2:
ik vond 1 leuker/enger/spannender... was niet meer zo eng m.b.t. de enge zombie monsters.. ze hadden het beter onder controle enzo en daardoor viel het wat tegen.. maar wel leuke special effects.. alleen dat open einde had vna mij niet gehoeven.. het is zo wel leuk geweest.. nog een sequal staan niet echt veel mensen op te wachten.. ik niet iig.

cijfer: 6,5

boogie zei:
The edukators bedoelde ik :o volgens mij ook nog maar net in de filmhuizen:

The edukators (Die fetten Jahre sind vorbei)
regie Hans Weingartner
Duitsland 2004, kleur 127 minuten,
Duits gesproken, Nederlands ondertiteld
met Daniel Brühl, Julia Jentsch, Stipe Erceg, Burghart Klaußner

Jan en Peter zijn jonge idealisten. Het onrecht van het kapitalisme en de oneerlijke verdeling van welvaart gaat vooral Jan aan het hart. Daarom maken ze nachtelijke uitstapjes: inbreken bij rijke mensen, alles overhoop halen en de boel herinrichten als teken dat hún tijd geweest is. Dan komt Jule, Peters vriendin, bij hen wonen. Zij gaat een keer mee, maar laat stom genoeg haar mobieltje ergens achter. Wanneer ze die weer op willen halen, staat de bewoner hen op te wachten en in een impuls besluiten ze hem te ontvoeren. In hun schuilplaats in de bergen blijkt dat gijzelaar en gijzelnemers meer gemeen hebben dan ze lief is. Een energieke, soms grappige, sociale botsing met prachtig acteerwerk van o.a. Daniel Brühl (Good bye Lenin!).

Kijk hier ff voor een trailer: http://www.diefettenjahre.de/trailer/trailer.html
ben wel benieuwd :)

Ik vond american history X echt super...

Gister Hero gezien, erg mooie film.

dr. Gonzo zei:

Ik heb die CD gewoon gedownload met soulseek. Ik weet niet of je dit programma gebruikt of zo? Anders ff op kazaa kijken of zo daar zal je hem ook wel vinden waarschijnlijk.

Terug
Naar boven