klempic
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
ZoutZak zei:
idd net zoals Scarface, een magere film op zich met een magistrale Al Pacino die alles goed maakt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZoutZak zei:
boogie zei:naar the Aviator geweest. Wat een lange zit..pfff. Vond er niks aan en zie niet waarom al die ophef is. Vooral de eerste 1,5 uur was flink doorbijten. Het is dat Dicaprio goed speelde anders was het helemaal een lusteloze bende geweest. 3/10

boogie zei:naar the Aviator geweest. Wat een lange zit..pfff. Vond er niks aan en zie niet waarom al die ophef is. Vooral de eerste 1,5 uur was flink doorbijten. Het is dat Dicaprio goed speelde anders was het helemaal een lusteloze bende geweest. 3/10
was toch wel weer aardigZoutZak zei:vanavond weer ns LA Confidential 0m 20u30 op Veronica
blijft op een 7 staan tog.. wel een dikke danhmm is geen slecht filmjaar geweest,dr. Gonzo zei:
Schaam je! Het is geen t**ten-schieten-helicopters nee, maar zeker wel een goede film. Ik vind dat ie alle ophef verdiend, behoord voor mij bij de top 3 beste films uit 2004.
boogie zei:Hé Zoutzak, ben je nu al naar Motorcycle Diaries geweest, auwe lebberaar?
Vanavond ben ik trouwens naar 'the Edukator' geweest...prachtige film, met mooie muziek. Echt een aanrader!
The edukators bedoelde ikZoutZak zei:nee jammergenoeg heb ik die gemist (draaide flink aantal weken in filmhuis hier in Rotterdam) zal em in de herkansingsronde wel ff huren![]()
The Edukator... welke film bedoel je daarmee? kan ik nergens vinden ouwe
volgens mij ook nog maar net in de filmhuizen:boogie zei:Jan en Peter zijn jonge idealisten. Het onrecht van het kapitalisme en de oneerlijke verdeling van welvaart gaat vooral Jan aan het hart. Daarom maken ze nachtelijke uitstapjes: inbreken bij rijke mensen, alles overhoop halen en de boel herinrichten als teken dat hún tijd geweest is.

ben wel benieuwdboogie zei:The edukators bedoelde ikvolgens mij ook nog maar net in de filmhuizen:
The edukators (Die fetten Jahre sind vorbei)
regie Hans Weingartner
Duitsland 2004, kleur 127 minuten,
Duits gesproken, Nederlands ondertiteld
met Daniel Brühl, Julia Jentsch, Stipe Erceg, Burghart Klaußner
Jan en Peter zijn jonge idealisten. Het onrecht van het kapitalisme en de oneerlijke verdeling van welvaart gaat vooral Jan aan het hart. Daarom maken ze nachtelijke uitstapjes: inbreken bij rijke mensen, alles overhoop halen en de boel herinrichten als teken dat hún tijd geweest is. Dan komt Jule, Peters vriendin, bij hen wonen. Zij gaat een keer mee, maar laat stom genoeg haar mobieltje ergens achter. Wanneer ze die weer op willen halen, staat de bewoner hen op te wachten en in een impuls besluiten ze hem te ontvoeren. In hun schuilplaats in de bergen blijkt dat gijzelaar en gijzelnemers meer gemeen hebben dan ze lief is. Een energieke, soms grappige, sociale botsing met prachtig acteerwerk van o.a. Daniel Brühl (Good bye Lenin!).
Kijk hier ff voor een trailer: http://www.diefettenjahre.de/trailer/trailer.html

dr. Gonzo zei:
staat ook nog op mn lijst, lijkt me wel vette film met Jet Li... is ie een beetje vergelijkbaar met 'crouching tiger, hidden dragon' ?Var zei: