Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

zee germans whuahahahaa
hoe zat dat precies met zee germans en de britten?

Turkish: What's that?
Tommy: It's me belt, Turkish.
Turkish: No, Tommy. There's a gun in your trousers. What's a gun doing in your trousers?
Tommy: It's for protection.
Turkish: Protection from what . . . zee Germans?

Nadat Tyrone in een scene van 15 seconden uit een auto stapt, met special effects van zn leren jas en al. prachtig dat geluid van die scheurende jas whahaha

Vinny: I thought you said he was a getaway driver. What the fu** can he getaway from?!

zee germans whuahahahaa
hoe zat dat precies met zee germans en de britten?

Ik weet het niet zeker maar volgens mij doelt ie op de tweede oorlog, meer in het bijzonder 'the battle of britain'. Het is in elk geval grappig vooral op de manier waarop turkisch het zegt.

Ik weer zin om de film van het weekend te gaan kijken (voor de zoveelste keer) :D

Als afsluiter nog een paar quotes:

Vinny: Why are we stopped here? What's wrong with that spot?
Tyrone: It's too tight.
Vinny: Too tight? You could land a jumbo ****ing jet in that.
Turkish: [voice over] Boris the Blade, or Boris "the Bullet Dodger." As bent as the Soviet's sickle, and as hard as the hammer that crosses it. Apparently, it's impossible to kill the bastard.
[Standing over Franky's body]
Lincoln: What has he got a tea cozy on his head for?
Sol: [sarcastic] To keep his head warm.
Lincoln: Well, what's the matter with him?
Sol: He's been shot in the face, Lincoln. I would have that would be obvious.

Snatch en Lock Stock and two smoking barrels..Toppertjes van Guy.

Vinnie is my man!

Deze is uit Lock stock
znqMII350wstXzdHKWgehYngwFQAnXAb.jpeg

Nog paar pics..
znqMII350wstXzdHKWgehYngwFQAnXAb.jpeg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ERNESTO M. zei:
Dat was wel de vetste stukje uit de film echt super grappig. Boris the Blade vond ik ook super vet! :D :D :D

Nah, die scene met Vinnie in het caffee is leuker, replica vs. Desert Eagle .50 :D . There are two type of balls...

• Topic Starter Topic Starter
haha jah te vaak gezien :D

heb ik al eerder gepost maar wel een topper:

snatchweb

hier kan je al die strakke dialogen uit zowel Lock, Stock als Snatch downloaden in mp3 format :)

Big Lebowski is echt gaaaf. :D Moet ik eigenlijk nog wel hebben in mn dvd collectie. :p Zo leuk als die dat as uit gaat strooien en in zn eigen gezicht waait. :lol:

Zocht vandaag nog ff snatch in een dvd shop maar kon hem niet vinden. :(

gisteren ben ik naar de première geweest van "Danny The Dog" met o.a. Jet Li en Morgan Freeman

zeer genietbaar, er zit van alles wat in verweven.

lijkt erop alsof veronica zaterdagnacht aan film klassiekers gaat wijden.

05-02 1u10: 2001 A space odyssey

wie in is voor een comedie moet eens dodgeball huren. zitten paar hele goede en originele grappen in, heb me echt kapot gelachen vooral door Ben Stiller. die ik zowiezo altijd fuking grappig vind. het eerste stuk van de film gaat over sportschool en trainen/fitness wat veel mensen zal aanspreken op deze forum.. en er worden goede grappen gemaakt over het ideale uiterlijk/ fysiek

Gisteren Closer gezien, niet voor iedereen aantrekkelijk maar een goed verhaal over de relaties tussen 4 mensen. Alleen jammer dat ze de naaktscenes met Natalie Portman er uit hebben gesneden. Portman speelt trouwens erg sterk in deze film, maar goed dat doet ze in bijna iedere film waarin ze speelt.

9/10

gister the aviator gezien, vond het te gehyped want eerlijk gezegd vond ik het niet bijzonder..toen ik die bioscoop uitstapte voelde ik me een beetje gedesillusioneerd, maar als ik terugdenk aan de film geef ik hem toch een 7/10

klempic zei:
wie in is voor een comedie moet eens dodgeball huren. zitten paar hele goede en originele grappen in, heb me echt kapot gelachen vooral door Ben Stiller. die ik zowiezo altijd fuking grappig vind. het eerste stuk van de film gaat over sportschool en trainen/fitness wat veel mensen zal aanspreken op deze forum.. en er worden goede grappen gemaakt over het ideale uiterlijk/ fysiek

hehe is wel lachen ja, ook meet the fookers wil ik zien..
ik viel echt van mijn stoel v/h lachen in dodgeball: the true underdog story toen die jongen zo de auto van een redneck ging wassen, en die redneck zo in zijn navel wrijven..haha mad nasty :o

CQ_Demolisher zei:
gister the aviator gezien, vond het te gehyped want eerlijk gezegd vond ik het niet bijzonder..toen ik die bioscoop uitstapte voelde ik me een beetje gedesillusioneerd, maar als ik terugdenk aan de film geef ik hem toch een 7/10
aviator? wat een zuigfilm een verhaal zonder einde, je zit de hele tijd te wachten op een erg moment en dat is dan alsie voor 80%verbrand, vervolgens zie je die ecto naakt en dan is er nergens een brandwond te zien. alleen het verhoor op het einde is leuk, de rest vond ik geen hol aan.

Sport2000 zei:
aviator? wat een zuigfilm een verhaal zonder einde, je zit de hele tijd te wachten op een erg moment en dat is dan alsie voor 80%verbrand, vervolgens zie je die ecto naakt en dan is er nergens een brandwond te zien. alleen het verhoor op het einde is leuk, de rest vond ik geen hol aan.

same, dat hij eindelijk eens opstaat en van zich laat horen..maar de film had wel meer pluspuntjes hier en daar maar niet echt iets om over naar huis te schrijven

toe net weer Spartan en Monster's ball gekeken.
spartan vind ik een aardig kostelijke film, aardig plot en zo. alleen de regisseur wou iets te veel in één keer, daardoor loopt alles n beetje door elkaar en niet mooi in elkaar zoals bijv. bij seven.. verder wel n goede thriller, alleen niet goed uitgewerkt

Monster's ball vond ik een redelijke film, vooral de openingsscene in die gevangenis vond ik tot in de perfectie geacteerd door halle berry..
voor de rest, n bekend thema in de film.. het racisme (blank tegen zwart).. en dan nog de elektrische executie stukje dat n soort gevoel moet opwekken uit the green mile ???

tot zo ver mijn update van deze vakantie, waar ik 11 dvds heb gekregen van n maat :D
nog 6 stuks te gaan

Net nog Miyamoto Musashi gekeken, voor Japan Cinema liefhebbers een must ;) .

Net ff pulp fiction en Snatch dvd bestelt bij bol.com , wou reservoir dogs er eigenlijk ook bij alleen is die toch nog wat prijzig.

Ik heb van de week Blade Trinity gekeken (gelukkig niet in de bioscoop). Deze film is tenenkrommend slecht. Deel 1 en 2 waren nog goed, maar dit deel gaat zwaar onderuit. Vooral het acteren en de zogenaamde grapjes tussendoor zijn van een slechte niveau. 4/10

[what's eating gilbert grape]

wat een ongelofelijke baggerfilm!!

mijn god, ik heb me in tijden niet zo verheugd op de aftiteling. Het sentimentele gezeik waar alle clichees elkaar rustig afwisselen (een dikke moeder, gehandicapt kind, zorgzame zoon, overspel) bah bah en dan nog zo ongeloofwaardig en kinderachtig allemaal.

waar de film rekent op het medelijden dat de kijker moet hebben voor die dikke moeder en het gehandicapte kind, valt het hele fundament van deze film weg (dramaaaaa) als je dit NIET opbrengt. NEE ik heb geen medelijden met die moddervette ma en evenmin voor de grofweg irriterende rol van DiCaprio (mooie acteerprestatie though).

De rituele verbranding was in overeenstemming met mijn gevoel voor de film haha.

2/10

[mijn post op moviemeter]

Terug
Naar boven