MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

goeie smaak ouwe. wil ik idd ook heen :)

• Topic Starter Topic Starter
laatst weer Jackie Brown gekeken, en deze film wordt egt beter elke keer als ik em zie. (4 of 5x tot op heden)
het is imo zeker niet een 'mindere' film in het werk van Tarantino.
absolute topfilm, met prachtig plot, goed acteerwerk, en niet te vergeten sublieme dialogen die het geheel ongelofelijk humoristisch maken.

9/10

Gisteren Employee of the Month gezien, vrij grove film met Matt Dillon. Wel humoristische elementen er in, denk dat de vrij lage score op IMDB.com komt omdat de humor voor sommige yanks te grof is. Zelf vond ik het een zeer grappige film met een paar goede twists. Ook al is het einde vrij ver gezocht. Maar dat is geloof ik een handelsmerk van films met Matt Dillon

7/10

voor de egte liefhebber:

Beretta's Island ligt voor 3 euro bij de Media Markt. een film van en met Franco Columbo, met gastrolletje van Arnold Schwarzenegger (5 minuten ff pompen in de gym samen met Franco) maar de film is zo ongelofelijk slecht, werkelijkwaar van een dramatisch niveau, maar dat is ook juist hetgeen hem weer grappig maakt. dus voor de liefhebber :D

beretta1.jpg

beretta2.jpg

the one man who can muscle his way outta any jam
:roflol:

Laatst bewerkt:
Gisteren mindhunters gezien. Wat een baggerfilm zeg. Erg voorspelbaar en gewoon bar slecht. Een 5 en dan ben ik nog erg mild :)

Ik heb gisteren We were soldiers gezien. Mooie film, en het onderwerp spreekt me ook enorm aan (Vietnam-oorlog). Geef em een 8

deze thread draait lekker zeg :)

Joehoeee! Ik heb Sideways binnen!

Jackie Bown heb ik in het Spaans gezien. Moet die film nog eens een tweede kans geven.

Tjah Boog, da's BitTorrent. :cool:

Is al veel over geschreven hierzo. Tegenwoordig trek ik er alles vandaan en nog uitstekende kwaliteit ook. Gaat mee op de nachtdienst, even stiekem Klite Codecpackje installen en kijken maar! :D

oh, dus geen e-mule? :D

Nee, tegen de tijd dat je iets binnen hebt van Emule heb jij grijze haren Boogie.

Wil je me soms razend hebben? :mad:

Zo dies binnen: Der Untergang. :cool:

Tja Emule kan wel opruimen.

Schitterend denk ik? Ik zit de eerste 20 minuten te kijken en zit er hélemaal in!

ok, ik vraag het maar aangezien ik absoluut geen zin heb in een saaie biografie (ook al is het goed geacteerd en mooi in scène gezet)

Terug
Naar boven