MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

ZoutZak zei:
[what's eating gilbert grape]

wat een ongelofelijke baggerfilm!!

mijn god, ik heb me in tijden niet zo verheugd op de aftiteling. Het sentimentele gezeik waar alle clichees elkaar rustig afwisselen (een dikke moeder, gehandicapt kind, zorgzame zoon, overspel) bah bah en dan nog zo ongeloofwaardig en kinderachtig allemaal.

waar de film rekent op het medelijden dat de kijker moet hebben voor die dikke moeder en het gehandicapte kind, valt het hele fundament van deze film weg (dramaaaaa) als je dit NIET opbrengt. NEE ik heb geen medelijden met die moddervette ma en evenmin voor de grofweg irriterende rol van DiCaprio (mooie acteerprestatie though).

De rituele verbranding was in overeenstemming met mijn gevoel voor de film haha.

2/10

[mijn post op moviemeter]
film misschien niet maar dicaprio en depp schitteren imo in deze film

Zojuist naar de sneak geweest. En daar Team America gezien. Whahaha, echt wel een vette film! Zeker hard gelachen, af en toe een beetje erg veel (over the top) sentimentele momenten, maar voor de rest echt lachen! Geef hem een uhhh, 7,5!

edit: zit ff dit topic te checken naar film tips om te huren en zie deze post die toch even ge-edit moet worden. Na deze film 3 keer gezien te hebben kan ik het punt opschroeven naar een dikke 8,5!

Laatst bewerkt:
Rob G zei:
Zojuist naar de sneak geweest. En daar Team America gezien. Whahaha, echt wel een vette film! Zeker hard gelachen, af en toe een beetje erg veel (over the top) sentimentele momenten, maar voor de rest echt lachen! Geef hem een uhhh, 7,5!

Rob bro, check my sign en woonplaats, remember? ;)

De dvd van Team america heb ik van het weekend gekeken, echt in een deuk gelegen. Ik ben bestwel southpark fan en je kan duidelijk merken dat het van dezelfde makers is. Die stemmen en de soort humor, en lekker grof af en toe.

• Topic Starter Topic Starter
CQ_Demolisher zei:
film misschien niet maar dicaprio en depp schitteren imo in deze film
depp vind ik wel meevallen, beetje ingetogen rolletje.

dicaprio wel erg goed, maar dat vermeld ik ook huh ;)

Gisteren Meet the Fockers gezien, zitten wel leuke momenten in maar de voorganger Meet the Parents was leuker. 7/10

national teasure gezien, een hele amusante film, met natuurlijk enorm veel toevalligheden en dingen die een normaal mens nooit kan oplossen binnen 2 dagen.. maar voor de rest een hele mooie film vond ik, zeker omdat ik geschiedenis altijd heel interessant vind en de schatten uit de oude tijden

Vandaag incredibles gezien, ook een enorm leuke film die zeer lekker wegkijkt.

Daarna nog shark tale gezien, die een soort finding nemo is met een scheutje hiphop, mafia (godfather en citaten uit mafiafilms) doorheen, dus dingen die de jeugd aanspreken..

America, **** yeah! Comin' again to save the mother****ing day, yeah!
America, **** yeah! Freedom is the only way, yeah!
Terrorists, your game is through, 'cause now you have to answer to!
America, **** yeah! So lick my butt and suck on my balls!
America, **** yeah! What you gonna do when we come for you now!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Shit! I've got five terrorists going southeast on Bakalakadaka Street!

:roflol:

Rob G zei:

Vond hem echt steengoed, over zie je allemaal kleine details in het decor, bijv de straat in Parijs bestaat uit croissantvormige kei-tjes.
en de scence met Hans Blix is echt supergoed

"Hans Hans Hans I've told you a dozen times I don't have any weapons of mass destruction"

Rob G zei:

Everyone has AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS, AIDS....., AIDS

Idioten :P

Ik heb van de week een Japanse anime film gezien. Was er zwaar van onder de indruk.

Princess Mononoke heete de film:

http://www.moviemeter.nl/?film=1220

http://www.imdb.com/title/tt0119698/

Staat ook op imdb op nr 99.

Ik ga van het weekend Spirited Away bekijken, deze staat op nr 43 in de top aller tijden, dus ik ben benieuwd.

Als je van anime houd moet je maar eens Akira, Grave of the Fireflies en Sennen joyu (millenium actress) kijken.

Gisteren heb ik The aviator gezien, een lange zit, maar zeker de moeite waard.
De film vertelt het verhaal van miljonair, visionair, womanizer, regisseur, piloot en vliegtuig engeneer (en pedo :P) Howard Hughes; inclusief zijn wordteling met Obsessive Compulsive Disorder (voor mij extra interessant aangezien ik psychologie studeer). Een meeslepende film met mooie plaatjes en een sterk verhaal. Dicaprio levert een geweldige acteerprestatie en verdiend wat mij betreft de oscar.

Een dikke 8!

Whaha, heb zojuist de Team America Soundtrack gedownload met alle liedjes uit de film! :roflol:

dr. Gonzo zei:
Als je van anime houd moet je maar eens Akira, Grave of the Fireflies en Sennen joyu (millenium actress) kijken.

Ik vond Akira minder, Ghost in the shell en Appleseed zijn echter weer toppie :) .

Heeft iemand "a night at the roxberry" gezien??

Veel films (Pulp Fiction, Green Mile, Fight Club, etc.) die ik hier gezien heb, mis nog American History X

• Topic Starter Topic Starter
FireStarter zei:
Ik ga van het weekend Spirited Away bekijken, deze staat op nr 43 in de top aller tijden, dus ik ben benieuwd.
was wel mooi, maar egt een sprookje dus daar moet je van houden.

wel grappig is die sicke japanse humor.

Terug
Naar boven