MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Zijn nog twee mooie animefilms, waar ik helaas de naam van ben vergeten
eentje ging over een utopia (de graphics waren erg subliem met 3d enzo) die naar de kloten ging door het afval of zoiets

andere ging over een blonde meid die in het begin vd film supertanks ontwijkt en later vertrekt naar een andere utopia die naar het einde toe verkloot werd door een gigantische robot in de vorm van een spin/octopus

Ik weet welke je bedoelt.. kan helaas ff niet op de titels komen..

Volgens mij bedoel je met die 1ste 'Metropolis'... en die 2de is... ligt op het puntje van mn tong.

APPLESEED! dat was het..

(bestwel grappig als ik na al dat gedenk allebei de titels verkeerd geraden heb)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.385
Recent nog gezien:

Hustle & Flow

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een erg vermakelijke film, met een sterke hoofdrol van Terrence Howard. Vond het niet altijd even sterk, maar heb meerdere malen hard moeten lachen.

6.5/10

Diamonds are Forever gisteren op tv; lang niet gezien en was toch ook wel weer heel aardig. Een oude Sean Connery, maar daardoor niet minder gevat. Niet zijn beste, maar daarentegen ook niet de minste. Kijk al uit naar de nieuwe 007 :D

Wat een mijlpaal weer, post #5000 en zojuist 1500 dagen DBB-lid!! Hooray :popcorn:

Volgens mij bedoel je met die 1ste 'Metropolis'... en die 2de is... ligt op het puntje van mn tong.

APPLESEED! dat was het..

(bestwel grappig als ik na al dat gedenk allebei de titels verkeerd geraden heb)

yep appleseed is juist, die andere is niet juist, die was iets in de trant van natural/perfect city/world of zo

Recent nog gezien:

Hustle & Flow

Een erg vermakelijke film, met een sterke hoofdrol van Terrence Howard. Vond het niet altijd even sterk, maar heb meerdere malen hard moeten lachen.

6.5/10

Diamonds are Forever gisteren op tv; lang niet gezien en was toch ook wel weer heel aardig. Een oude Sean Connery, maar daardoor niet minder gevat. Niet zijn beste, maar daarentegen ook niet de minste. Kijk al uit naar de nieuwe 007 :D

Wat een mijlpaal weer, post #5000 en zojuist 1500 dagen DBB-lid!! Hooray :popcorn:

congratz zoutzak ;) :bow:

Versus (2000/II)

japanse lowbudget campy horrorfilm, aanrader voor liefhebbers van itchi the killer ;)

6.5/10

• #2.389

Thanks buddy.

Gisteren The Big Red One gekeken. Bleek dat ik deze al (meermaals) had gezien, waarschijnlijk een late night stoney TCM session :D Anyway, de extended versie heeft veel goede scenes toegevoegd gekregen. En verder kent de film enkele zwakke scenes, vooral de scores zijn dan bedenkelijk, maar dat maakt de film vervolgens goed met goede humor en vooral naar het einde is het drama overtuigend.

7/10

Eindelijk een early Jackie Chan aan mijn collectie toe kunnen voegen, en nog wel Jui Ken (Drunken Master) :D

Recent nog gezien:

Hustle & Flow

6.5/10

Hustle & Flow vond ik juist wat tegenvallen. De hoofdpersoon heeft iets irritants over hem heen. Verder had hij ook de prijs van beste soundtrack gewonnen, maar vind het echt een k*tnummer:D

6/10 op zijn hoogst.

Even mijn imdb lijst erbij getrokken:

Prison Break" (2005) 10
Awakenings (1990) 9
Big Momma's House 2 (2006) 7
Blow (2001) 9
Brokeback Mountain (2005) 10
Constantine (2005) 9
Date Movie (2006) 1
Ed Wood (1994) 1
Equilibrium (2002) 8
Forrest Gump (1994) 10
Good Will Hunting (1997) 10
Hellboy (2004) 6
Instinct (1999) 6
Jarhead (2005) 8
Kiss Kiss Bang Bang (2005) 9
The Man (2005) 7
Mr. & Mrs. Smith (2005) 8
Remember the Titans (2000) 10
Rumor Has It... (2005) 6
Silent Hill (2006) 8
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith (2005) 9
War of the Worlds (2005) 9
You Got Served (2004) 7

• #2.392
Hustle & Flow vond ik juist wat tegenvallen. De hoofdpersoon heeft iets irritants over hem heen. Verder had hij ook de prijs van beste soundtrack gewonnen, maar vind het echt een k*tnummer:D

6/10 op zijn hoogst.

Gelukkig verwachtte ik helemaal niets van de film, ware het niet om enkele aanbevelingen had ik een dvd met een dergelijke cover nooit aangeraakt :D

Dat is je hele vote list? Nochtans ben ik bij Brokeback mountain (10!?) afgehaakt ;)

Gelukkig verwachtte ik helemaal niets van de film, ware het niet om enkele aanbevelingen had ik een dvd met een dergelijke cover nooit aangeraakt :D

Dat is je hele vote list? Nochtans ben ik bij Brokeback mountain (10!?) afgehaakt ;)
Ja ik ben te lui om mijn votelist helemaal bij te houden, denk dat dit ongeveer 1/10e is:D

Brokeback mountain is traag, maar ik vind het een erg mooie goed uitgewerkte film(mag ook wel met 2 1/2 uur:D)

Heb jij geen imdb dan?

Hebben jullie zelf ook veel dvd's? Of kijken jullie ze alleen op tv/pc?

Ik heb geen idee hoeveel ik er precies heb maar het zal rond de 150 liggen ofzo, wel over een periode van 3 jaar welteverstaan. Maar ze zijn niet origineel. Heb denk ik maar 20 originele dvd's.

Bijitâ Q (2001)

voor echt zieke mensen

een loser ve "journalist" wil een film maken over coïtus & geweld bij de jeugd

dus gaat ie z'n eigen dochter nken en ervoor betalen, meid doden en nken, zo'n zoon filmen terwijl ie in elkaar geslagen word, z'n vrouw is ene crackhoer, en nog veel meer van dit fraais (understatement vh jaar)

8.5/10 voor de liefhebbers

die gekke jappen toch :roflol: soort baise moi meets itchi the killer :spaz:

• #2.398
Ja ik ben te lui om mijn votelist helemaal bij te houden, denk dat dit ongeveer 1/10e is:D

Brokeback mountain is traag, maar ik vind het een erg mooie goed uitgewerkte film(mag ook wel met 2 1/2 uur:D)

Heb jij geen imdb dan?
Heb wel een account, maar het votesysteem daar vind ik weinig verheffend. Het lokt gewoon extreme voting uit; goede film = 10 / slechte film = 1.
Anoniem, te grootschalig, you name it.
Heb daar misschien 100 votes ofzo. Op Moviemeter heb ik daarentegen praktisch alle films gevote die ik heb gezien (1230 and counting...)

Ik verzamel wel DVDs (origineel) door links en rechts aanbiedingen mee te pakken, verder huur ik films (gratis) en af en toe een bioscoopbezoek!

Zoals dit weekend, want ik ga em dan eindelijk zien:

Heb wel een account, maar het votesysteem daar vind ik weinig verheffend. Het lokt gewoon extreme voting uit; goede film = 10 / slechte film = 1.
Anoniem, te grootschalig, you name it.
Heb daar misschien 100 votes ofzo. Op Moviemeter heb ik daarentegen praktisch alle films gevote die ik heb gezien (1230 and counting...)

Ik verzamel wel DVDs (origineel) door links en rechts aanbiedingen mee te pakken, verder huur ik films (gratis) en af en toe een bioscoopbezoek!

Zoals dit weekend, want ik ga em dan eindelijk zien:

Vet man! Ik ben jaloers;) lijkt me echt een goede film

Misschien een beetje rare vraag, maar weet iemand nog een mooie film over een griekse mythe, zoals die film'Minotaurus' is die goed? Ik hou namelijk wel van die verhalen namelijk:D

Odysseus en troy heb ik al gezien)

Terug
Naar boven