MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Vet man! Ik ben jaloers;) lijkt me echt een goede film

Misschien een beetje rare vraag, maar weet iemand nog een mooie film over een griekse mythe, zoals die film'Minotaurus' is die goed? Ik hou namelijk wel van die verhalen namelijk:D

Odysseus en troy heb ik al gezien)

Minotaurus is op zich wel vet. Niet geweldig.. 3/5.

Thnx ik zal ze proberen te downloaden..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.403
Vanavond een aanrader op tv;

O Brother, Where Art Thou? van 00:00-01:50 op NED2

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Één van de beste Coen brothers-films, en enorm ondergewaardeerd. De film is met een bepaalde kleurenfilter geschoten wat een bijzonder effect geeft, verder is dit imo George Clooneys beste rol. Sterke humor zoals we van de regisseurs gewend zijn.

Ook voor de belgen ditmaal; kijken!

Vanavond een aanrader op tv;

O Brother, Where Art Thou? van 00:00-01:50 op NED2

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Één van de beste Coen brothers-films, en enorm ondergewaardeerd. De film is met een bepaalde kleurenfilter geschoten wat een bijzonder effect geeft, verder is dit imo George Clooneys beste rol. Sterke humor zoals we van de regisseurs gewend zijn.

Ook voor de belgen ditmaal; kijken!

ondergewaardeerd? ik vind m zelfs overgewaardeerder dan het aandeel google op dit moment.. nee mr ik heb m gezien en na 15 minuten uitgezet, wel vond ik de deep south sfeer mooi..

• #2.405
De eerste maal dat ik hem keek (5 jaar geleden ofzo) heb ik hem ook snel uitgezet. Maar recent heb ik hem aangeschaft en zelfs een keer of 3 herkeken, hij past zo in het rijtje 'the big lebowski' en 'fargo'...

Ziet er leuk uit, ga hemvanaaf chekken

• #2.407
En 'kon je hem aan' ouwe? ;)

Gisteren dus naar The Departed geweest; en wat een zeldzame bioscoopervaring was het. Fenomenaal stukje (nouja, ruim 2,5 uur) film van Scorsese!!
Alles klopt in de film, de veelvoud aan sterren acteren geweldig, met Jack Nicholson als uitschieter, wat een memorabele bad guy zet hij neer... De muziek (The Stones, John Lennon, etc), het plot
mensen die Internal Affairs hebben gezien weten wat ik bedoel
het is allemaal even goed.

Na United 93, toen Paris Je t'aime en Heart of gold heb ik nu een favoriete film van 2006...

The Departed gaat vele oscars in de wacht slepen.

9/10 Ga dit meesterwerk zien :thumbs:

En 'kon je hem aan' ouwe? ;)

Gisteren dus naar The Departed geweest; en wat een zeldzame bioscoopervaring was het. Fenomenaal stukje (nouja, ruim 2,5 uur) film van Scorsese!!
Alles klopt in de film, de veelvoud aan sterren acteren geweldig, met Jack Nicholson als uitschieter, wat een memorabele bad guy zet hij neer... De muziek (The Stones, John Lennon, etc), het plot
mensen die Internal Affairs hebben gezien weten wat ik bedoel
het is allemaal even goed.

Na United 93, toen Paris Je t'aime en Heart of gold heb ik nu een favoriete film van 2006...

The Departed gaat vele oscars in de wacht slepen.

9/10 Ga dit meesterwerk zien :thumbs:
Mou gaan dou (2002) aka infernal affairs

ga het origineel kijken zoutzak, veel beter ;)

ontopic:
Stormbreaker (2006)
heb vroeger veel horowitz z'n boeken gelezen en die zijn altijd fenomenaal, helaas is de film het niet, tenzij ik er te oud voor word :P

3.5/10

Miami Vice (2006)

pff big ass misser van michael mann,

alhoewel de film de naam draagt van een 80's kitchy serie, heeft de film er bitter weinig mee te maken
stukjes hardcore geweld gemengt met de bold & beautifull, normaal zou het me wel aantrekken :P, maar vond dat de film nergens ging.
huur het voor de history of violence achtige scenes, en ga tijdens de andere stukken een pintje drinken of zo :P

2/10

Gister Borat gezien. Leuke film als je van de humor houdt. Is wel tamelijk kort geloof ik, 80 minuten ofzo.
vooral het stukje met Pamela Anderson en vooral het stukje als hij gaat vechten met zn manager zijn lachen

4/5

• #2.410
Mou gaan dou (2002) aka infernal affairs

ga het origineel kijken zoutzak, veel beter ;)
Miami Vice (2006)

pff big ass misser van michael mann,

alhoewel de film de naam draagt van een 80's kitchy serie, heeft de film er bitter weinig mee te maken
stukjes hardcore geweld gemengt met de bold & beautifull, normaal zou het me wel aantrekken :P, maar vond dat de film nergens ging.
huur het voor de history of violence achtige scenes, en ga tijdens de andere stukken een pintje drinken of zo :P

2/10
Internal Affairs was tijdje geleden op MTV; heb hem na een half uur uitgezet...

Miami Vice was niet super nee, maar de retro style kwam toch wel heel erg sterk door en dat maakt deze film imo.

Gister Borat gezien. Leuke film als je van de humor houdt. Is wel tamelijk kort geloof ik, 80 minuten ofzo.
vooral het stukje met Pamela Anderson en vooral het stukje als hij gaat vechten met zn manager zijn lachen

4/5
Haha c'mon die worstelscene is echt zo schaamteloos dat je gaat lachen om je een houding te geven want anders zou je de bioscoop moeten uitlopen! (ik heb ook heel hard gelachen) :D

Ben gister ook naar Borat geweest. Had niet genoeg tijd om van te voren ff een jointje te roken en/of te drinken. Erg jammer, want nu vond ik de film eerlijk gezegd wat tegenvallen. Ook omdat ik alle filmpjes van Borat al gezien had, was dit een herhaling van zetten in de trent van: 'kijk mij eens onderontwikkeld zijn, ik maak nu een schunnige opmerking'. Daarentegen heb ik ook wel een paar keer flink hard moeten lachen, en dat is een verdienste want dat spelen maar weinig komedies klaar.
6.5/10

Ik heb gezien:

Donnie Darko:
Een film waar ik erg van genoten heb. Vooral door de creepy sfeer en aparte verhaal. Ik ga hem binnenkort nog een keer bekijken, want ik heb het idee dat ik dan nog meer dingen zal snappen. 8/10

An Inconvenient Truth:
Eerlijk gezegd vond ik het niet zo schokkend als ik had verwacht. Ik vind het goed wat Al Gore doet, maar veel van die dingen wist ik al. Natuurlijk blijft het een film/docu die iedereen gezien moet hebben. 7/10

• #2.413
  • #2.416
uh welke retro style? :spaz: qua kleren of zo? er zat niet eens de typische muziek/humor in

Nu ben ik geen Miami Vice kenner, maar de settings in nachtelijk Miami met kenmerkend kleurgebruik gaf mij toch een sterk retro gevoel.

Anyway;
Click (2006)

rare film dit
begint als een typische adam sandler film (zie vb the waterboy) maar halverwege verandert ie in erg goed drama materiaal (moest zelf een stukje wegpinken :janken:)

9/10 erg de moeite

Dit was echt een waardeloze tip ouwe. Kom net uit de bioscoop maar moet zeggen dat het echt een belachelijk slechte film is. Enkele dramatische scenes weten te overtuigen en een spaarzame geslaagde grap kunnen het zinkende schip niet redden. Dan is nog het meest opmerkelijke dat een film die ik tijdens het kijken onthutsend slecht vond opeens toch wel kan overtuigen in een enkele scene terwijl die dan toch opzichzelf staan. Uitgemolken verhaal en vele gemiste kansen.

4/10 Geen bioscoopkaartje waard (terwijl ik naar Babel wilde, die plotseling een half uur eerder draait? :mad:

Heb je geen traantje weggepinkt zoutzak? :D

Donnie darko is zwaar irritant
Begrijp nou nog steeds niet wat er nou precies in die film is gebeurd

• #2.419
:janken: vind het sneu voor Roxxe

Donnie darko is zwaar irritant
Begrijp nou nog steeds niet wat er nou precies in die film is gebeurd

Als je het echt graag wilt weten zou ik even rondlezen op de fora van imdb. Het boek dat in de film voorkomt bestaat in het echt ook en daar staat alles in uitgelegd. Sommige leden van imdb leggen uit wat er allemaal in staat.

Terug
Naar boven