AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

pas gigli gezien, staat in de bottom 100 van imdb

onverdiend eigenlijk, vond nog redelijk goed 6.5/10

en severance, over een bende officelui die op kampeertrip gaan waar een seriemooordenaar loert, leuk gemaakt en erg griezelig 7/10

maandag naar AP geweest van Saw 3.
ik ben nog nooit zo bang geweest in de bioscoop :o :D
heel goede film vind ik zeker de moeite

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.523
[IMDB]Straw Dogs[/IMDB]
B0002LU8KO.02.LZZZZZZZ.jpg

Een toch vrij beklemmende film, behoorlijk controversieel toen hij uitkwam. Sterk staaltje film van Peckinpah.
7.5/10

• #2.525
Even kijken of ik die ergens te pakken kan krijgen.. ziet er wel nice uit die film.

Moet wel zeggen dat de film erg verschilde van hetgeen ik verwachtte. Het is allereerst een oude, vrij trage film, en ook de kwaliteit van de DVD in mijn bezit is gebrekkig. Denk niet dat de film aan zal slaan bij een breed publiek, hetgeen ik wel verwacht van een beetje vergelijkbare film (absoluut een aanrader) --> [IMDB]Falling Down[/IMDB]. Oordeel zelf.

Ik zoek een film, ik zag er een reclame van maar miste de titel. Het is geloof ik van de makers van American Pie en gaat over studenten die hun eigen school zogenaamd oprichten waar dus alleen maar wordt gefeest etc. Erg nieuwe film a la 'high school'movies.

Weet iemand welke ik bedoel en hoe die heet zodat ik hem kan downloaden?

Moet wel zeggen dat de film erg verschilde van hetgeen ik verwachtte. Het is allereerst een oude, vrij trage film, en ook de kwaliteit van de DVD in mijn bezit is gebrekkig. Denk niet dat de film aan zal slaan bij een breed publiek, hetgeen ik wel verwacht van een beetje vergelijkbare film (absoluut een aanrader) --> [IMDB]Falling Down[/IMDB]. Oordeel zelf.

Die film (Falling Down) heb ik gezien ja.. vond het een goede film daarom ben ik ook geinteresseerd in deze.

[imdb]36 Quai des Orfèvres[/imdb]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meesterlijke film met Depardieu & Daniel Auteuil
Soort franse versie van Heat, aanrader :thumb:
9/10

in plaats van altijd films te kijken die jullie aanraden zal ik zelf eens wat posten.

@CitizenDildo: Je bedoelt waarschijnlijk Old School, waarin gasten hun eigen studentenvereniging oprichten. Best leuke film, maar je moet wel van films als American Pie houden.

films die ik de laatste tijd heb gezien:

Patton: 9/10. geweldige film. prachtige karakterschets.

La Vita è bella: 7.5/10 leuke mix van komedie en drama. Af en toe iets te ongeloofwaardig naar mijn mening.

The Pianist: 9/10 Super acteerwerk van Brody. Erg aangrijpend. Lange film die me toch geen moment verveelde.

Simon: 8,5/10 Beste Nederlandse film die ik heb gezien. Erg Hollands qua inhoud en alles, maar toch heel mooi weergegeven. Aanrader!

Donnie Darko: 8/10 Hele moeilijke film, maar steekt enorm goed in elkaar.

North by Northwest: 6/10 Deze staat erg hoog in de imdb list, maar ook al komt hij uit 1959, ik vond hem te ongeloofwaardig om een hoger cijfer te geven. De mt. Rushmore scene is een klassieker, maar toch kon deze film me nergens overtuigen en boeien. een 6 omdat het voor die tijd een revolutionaire thriller is.

High Noon: 7/10 Spanning wordt heerlijk opgebouwd, maar het einde stelde me teleur.

Vanavond op tv: Lost in Translation. nog niet gezien, dus ik ben benieuwd.

• #2.530

9/10

Department 36 gezien gisteren. Echt niet normaal, wat een Franse tour-de-force. Autteil en Depardieu in sterke rollen, volop actie een veel Parijs. Dat de film wat over the top is, kan je het moeilijk aanrekenen wanneer het tempo zo hoog ligt.
Zeer vermakelijke film! 7/10

;)

• #2.531
in plaats van altijd films te kijken die jullie aanraden zal ik zelf eens wat posten.
North by Northwest: 6/10 Deze staat erg hoog in de imdb list, maar ook al komt hij uit 1959, ik vond hem te ongeloofwaardig om een hoger cijfer te geven. De mt. Rushmore scene is een klassieker, maar toch kon deze film me nergens overtuigen en boeien. een 6 omdat het voor die tijd een revolutionaire thriller is.
Vond dit toch echt een hele bijzonder film. Allereerst omdat het niet een films is die je van Hitchcock zou verwachten, bijna bond-achtig. Cary Grant en vrouwelijke speelster zijn ook superb. De bekendste scene is wellicht een willekeurige junction midden tussen de kale velden, waar plotseling een sproeivliegtug aankomt... Wel degelijk hele sterke film wat mij betreft.

High Noon: 7/10 Spanning wordt heerlijk opgebouwd, maar het einde stelde me teleur.
Haha verbaast me niets, alles wat ik gezien heb van de regisseur, Zinneman, kent een plots en abrupt einde waarmee hij toch elke keer weet te verassen. Voor mij als westernliefhebber zeker wel een klassieker!

Lost in Translation is een hele rustige visuele film, kreeg deze rauw op mn dak in de sneak preview een paar jaar geleden en heeft wel een onuitwisbare indruk gemaakt. Scarlett Johansson... :p

;)

heb hier nog paar goeie films ligge voor in de vakantie

la dolce vita, world appartment horror (soort braindead van japan, maar nog meer lowbudget :P), battle royale second edition directors cut, viva zapata, putney swope, guess whose coming to diner uit 67, kwaidan & november

word lekker

gister de film Crank gekeken. Echt een goede film, heb me zwaar vermaakt.

Crank (2006)

• #2.534
Ben bezig met Sopranos season 2 & 3 dus films liggen even stil ;)

Aantal filmpjes gekeken:

Once upon a time in America, was een flinke zit met bijna 4 uur speeltijd. Maar zeker wel de moeite waard! Erg toffe film.

Jackass 2 was beter dan ik had gedacht, met wat bier er bij zorgt die film zeker voor goed vermaak.

Nacho Libre, saaie film die alleen af en toe grappig is door JAck Blacks kop en accentje.

Oh Brother, Where Art Thou?; ik had hem al eens eerder gezien, heel lang geleden. Ik vond hem toen niet veel aan, maar deze keer was het toch zeker een geslaagde zit. Toffe film.

16 blocks, mja ik heb het niet op die actie films, en dit was weer geen uitzondering. Wel ok weg te kijken, maar meer ook echt niet. En alhoewel ik Bruce Willis best goed kan hebben, begint het wel lachwekkend te worden als je hem weer ziet verschijnen met zijn chronische stoppelbaard, hangover en gaarheid. Hoestend en proestend asperines weg tikken maar ontdanks zijn enorme kater nog steeds one mean lean killing machine.

Lost in Translation: 8,5/10 Ik kan het begrijpen als mensen hem saai vinden. Van mij hoeft er geen actie in een film te zitten om goed te zijn. De gevoelens vond ik super weergegeven. En Scarlett Johansson heeft mijn beoordeling een half puntje (of meer) laten stijgen.

Rocky Balboa: 8,5/10 Als Rockyfan hield ik mijn hart vast toen ik las dat deze film werd uitgebracht. Deel 5 was immers erg slecht, maar deze film geeft een waardig afscheid aan de saga.
Barst wel van de clichés en de trainingsscene deed minder met me dan in de 1e 4 delen (wel een aantal interessante en bij het publiek onbekende oefeningen oefeningen, cattlebells, olympic lifts, hamer op rubberen band etc.) Zeker de moeite waard voor elke fan van Rocky.

gisteren op tv: National Lampoon's Christmas Vacation: 3/10. Ik snap niet dat deze film op imdb een 7,1 krijgt. Alleen in het begin af en toe een glimlach. Verder gewoon slecht.

Tip: 12 angry men: 9.5/10 Een van mijn favoriete films. Zonder actie, maar met super acteerwerk en een mooie kijk op menselijk gedrag.

Ja 12 angry man vond ik ook erg vet!

Gisteren nog even The Man Who Wasn't There gekeken. Sekers een vette film, die Billy Bob is zo vet in die rol van hem!!!

god wat een marginale film is Fear and Loathing in Las Vegas :eek: omg
tis één lange drugtrip :roflol: nogmaals verbazend werk van del toro & depp

9/10
Hey die ziet er wel tof uit
Heeft het veel te doen met die speciale eenheden?

Zoutzak ken jij nog enkele films waarin dat soort speciale eenheden een grote rol spelen?
Daarmee bedoel ik niet die afgelikte zooi van een swat

Terug
Naar boven