MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Flightplan

Je wordt even op het verkeerde been gezet, voor de rest kon het me niet echt boeien...... 6/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.502
Verder nog Happiness gezien. Sow, wat een film. Het was een drama/comedy waar de ironie vanaf droop. Moet ik daar nou om lachen? MAG ik daar eigenlijk wel om lachen?? Ik heb een aantal keren harduit moeten lachen, en enkele malen met een ongelovige blik zitten kijken. Jah een hele apparte film die zeer zeker de moeite waard is, een dikke 8,5!

Ik heb in het weekend een aantal films gezien, hieronder mijn bevindingen.
Happiness 8/10
Een film die mij aangenaam heeft verrast. Eigenlijk zou deze mij ontgaan zijn ware het niet dat Robg deze aanraadde, dank. Deze film zou volgens mij niet geaccepteerd worden als de humor niet fijnzinnig door de drama geweven zou zijn.

Vanavond wederom de tip van RobG op tv (mag gezegd worden, de film is dan ook bijzonder leip)
[IMDB]Happiness[/IMDB]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kill Bill vol. 2

Tsja, voor de 2e keer gezien. Fascineerde mij nog meer dan de eerste keer, geweldig!

8/10

Mvg,

Daan

L4yer Cake

Mooi plot, komt allemaal mooi bij elkaar aan het eind. Iets minder humor als lock, stock en snatch. Maar evengoed mooi entertainment.

7,5/10

Zojuist Thank You For Smoking gekeken. Dat was een erg aangename film. Paar keer goed gelachen en de film blijft de volle 90 minuten vermaken (niet zoals 99% van de comedies alleen de 1e helft). Aanrader!

• #2.507
Gisteren mijn 10e Coen brothers film gezien, [imdb]Hudsucker proxy[/imdb]. Een geslaagde komedie maar visueel niet wat ik verwachtte. 6.5/10

Komt niet echt meer veel voorbij hier :(, niemand die films kijkt?

laatst sl8n8 gekeken

34872.jpg

Een keer geen nederlandse film die bol staat van de coïtus. Lomp issie wel :D
Ik heb er wel van genoten en ik ben geen horrorfan!

een sjovinistische 8 :D

laatst sl8n8 gekeken

34872.jpg

Een keer geen nederlandse film die bol staat van de coïtus. Lomp issie wel :D
Ik heb er wel van genoten en ik ben geen horrorfan!

een sjovinistische 8 :D

Dat is meestal de enige reden om een nederlandse film te kijken :roflol:

Gwoemul (2006) aka the host
zalige film :D

leuk soort "vervolg" op godzilla, een reuze amfibie beest zaait chaos in een koreaanse stad, nice effecten en leuke humor
7.6/10

Neuh deze film was erg matig.. heb em na een uurtje uit gezet. Kon me niet boeien.

• #2.514
Gisteren Deja Vu gezien, was een van de betere films die ik laatste tijd gezien heb maar geen échte topper ofzo. Goed plot, al was het erg veel afgekeken van Minority Report met 1 verschil: soms klopte het gewoon niet bij deja vu; de techniek waarmee ze in het verleden konden kijken, maar daarvan af gezien en met de inbreng van denzel washington en dat lekkere wijf krijgt deze film een

Deja Vu: 7.5

Laatst bewerkt door een moderator:
The Deer Hunter, had hem nog niet gezien:eek: , maar wat een topper!

8,5/10

Daan

Jackass the Movie: Number Two gekeken, heb me weer vermaakt :D

• #2.518
The Deer Hunter, had hem nog niet gezien:eek: , maar wat een topper!

8,5/10

Daan

Fantastische film inderdaad, moet altijd terugdenken aan dat bruiloffeest in het begin van de film. Weiger nog steeds te geloven dat het feest in scene is gezet :D

Miami Vice gisteren gezien, viel me een beetje tegen camera werk was nou niet echt denderend. Soms merk je gewoon dat de camera man loopt door dat het beeld op en neer gaat.

Ik geef de film een 6 het verhaal is ook wat zwakjes

De film kan niet op tegen de aflevering waar Tubbs gevangen zit in de bak en de commisaris Tubbs moet proberen te redden voor zijn eigen leven.

• #2.520
In This World gezien.
B0000AQVIC.02.LZZZZZZZ.jpg

Sterk drama over de wereld van mensensmokkel.

7.5/10

Terug
Naar boven