DaanL
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verder nog Happiness gezien. Sow, wat een film. Het was een drama/comedy waar de ironie vanaf droop. Moet ik daar nou om lachen? MAG ik daar eigenlijk wel om lachen?? Ik heb een aantal keren harduit moeten lachen, en enkele malen met een ongelovige blik zitten kijken. Jah een hele apparte film die zeer zeker de moeite waard is, een dikke 8,5!
Ik heb in het weekend een aantal films gezien, hieronder mijn bevindingen.
Happiness 8/10
Een film die mij aangenaam heeft verrast. Eigenlijk zou deze mij ontgaan zijn ware het niet dat Robg deze aanraadde, dank. Deze film zou volgens mij niet geaccepteerd worden als de humor niet fijnzinnig door de drama geweven zou zijn.
Zojuist Thank You For Smoking gekeken. Dat was een erg aangename film. Paar keer goed gelachen en de film blijft de volle 90 minuten vermaken (niet zoals 99% van de comedies alleen de 1e helft). Aanrader!
some of us have jobsKomt niet echt meer veel voorbij hier, niemand die films kijkt?

laatst sl8n8 gekeken
![]()
Een keer geen nederlandse film die bol staat van de coïtus. Lomp issie wel
Ik heb er wel van genoten en ik ben geen horrorfan!
een sjovinistische 8![]()

Gwoemul (2006) aka the host
zalige film
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
leuk soort "vervolg" op godzilla, een reuze amfibie beest zaait chaos in een koreaanse stad, nice effecten en leuke humor
7.6/10
Elke avond? Poepoe, doe je netjes

Komt niet echt meer veel voorbij hier, niemand die films kijkt?

The Deer Hunter, had hem nog niet gezien, maar wat een topper!
8,5/10
Daan