AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Good the bad en the ugly voor het eerst gezien
Begrijp nu waarom iedereen er zo een fuss over maakt
Omdat het gewoon pure perfecte fuss shit is

9/10

The Good, The Bad and The Ugly: een van de beste films ooit. de hele sfeer maakt het deze film gewoon perfect.

net gezien:
Festen 8/10: moeilijk om hier iets bij te schrijven. Erg aparte film met goed acteerwerk. valt weinig over te zeggen zonder te spoilen. gewoon kijken is mijn tip.

spiertje16: voor een aparte 'special unit film': Dirty Dozen

Hey die ziet er wel tof uit
Heeft het veel te doen met die speciale eenheden?

Zoutzak ken jij nog enkele films waarin dat soort speciale eenheden een grote rol spelen?
Daarmee bedoel ik niet die afgelikte zooi van een swat
leon, heat, counterstrike, ...

Net return of the king weer es gezien
Nu zit me een ding dwars...
Waar de **** gaat die frodo op het einde heen?

Eiland van het eeuwige leven???
Wtf is dat, vertel meer je hebt me nieuwsgierigheid aangewakkerd

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.549
Aantal filmpjes gekeken:
Oh Brother, Where Art Thou?; ik had hem al eens eerder gezien, heel lang geleden. Ik vond hem toen niet veel aan, maar deze keer was het toch zeker een geslaagde zit. Toffe film..
Gisteren nog even The Man Who Wasn't There gekeken. Sekers een vette film, die Billy Bob is zo vet in die rol van hem!!!
Yeah Coen brothers zijn dope ofwat ;)

Rocky Balboa: 8,5/10 Als Rockyfan hield ik mijn hart vast toen ik las dat deze film werd uitgebracht. Deel 5 was immers erg slecht, maar deze film geeft een waardig afscheid aan de saga.
Barst wel van de clichés en de trainingsscene deed minder met me dan in de 1e 4 delen (wel een aantal interessante en bij het publiek onbekende oefeningen oefeningen, cattlebells, olympic lifts, hamer op rubberen band etc.) Zeker de moeite waard voor elke fan van Rocky.
Ben dan wel geen echte Rocky fan maar toch wel benieuwd nu!
Tip: 12 angry men: 9.5/10 Een van mijn favoriete films. Zonder actie, maar met super acteerwerk en een mooie kijk op menselijk gedrag
Inderdaad, Henry Fonda is echt fantastisch. Onvergetelijke film.

Good the bad en the ugly voor het eerst gezien
Begrijp nu waarom iedereen er zo een fuss over maakt
Omdat het gewoon pure perfecte fuss shit is

9/10
respect :thumbs:

das niet the good, the bad & the ugly maar a fistfull of dollars* :)
op het eind wel een stukje
Waar heb je het over ouwe, de score van Ennio Moricone is wel degelijk uit TGTBTU, en de beelden zijn van de hele dollar-trilogie.

Jep dit is een eiland ten noord-west-zuis-oost van Groenland...!! Ask any LOTR fan.

denk es ff logisch na, het is een soort van hemel dude. Ik weet niet of Tolkien gelovig is, maar in LOTR stikt het van verwijzingen naar een hemel, duidelijkst in de film als merijn bang aan Gandalf vraagt of het zo afloopt en Gandalf antwoord dat de dood slechts een nieuwe reis is, en dan uitwijd over hoe het er daar uitziet (wat Gandalf weet aangezien hij daar al geweest is)

Maar die elfendudes zijn toch onsterfelijk???

• #2.552
spam dit topic niet met LOTR crap aub :p

Whehe, zoutzak geef maar toe dat je stiekem een poster van Frodo boven je bed hebt hangen!

Zit nu ff miami vice te kijken, maar wat een saaie film zeg. Ik haat die actie/drug deal bullshit films.

• #2.554
This is NOT my bedroom :o

157292937_740a114abb_m.jpg

• #2.555
Zit nu ff miami vice te kijken, maar wat een saaie film zeg. Ik haat die actie/drug deal bullshit films.

Vrij matige Mann-film inderdaad, die nachtelijke scenes je enkel aan de serie doet denken, en het laatste vuurgevecht je doet verlangen naar Heat, niet al te best dus.

Als niet-Rocky fan betwijfel ik of je Rocky Balboa een 6 geeft :D mijn hoge cijfer is meer het sentiment.

Niemand anders Festen gezien?

Potverdomme nu wil ik het weten ook!!

Terug
Naar boven