spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leon, heat, counterstrike, ...Hey die ziet er wel tof uit
Heeft het veel te doen met die speciale eenheden?
Zoutzak ken jij nog enkele films waarin dat soort speciale eenheden een grote rol spelen?
Daarmee bedoel ik niet die afgelikte zooi van een swat
das niet the good, the bad & the ugly maar a fistfull of dollars*Ik weet nu ook eindelijk waar dat western deuntje vandaan komt
Echt wat een ****ing topfilm was dat zeg, jezus dat zo een oude stoffige film zoveel indruk kan maken
Deuntje YouTube - Clint Eastwood - The Good, The Bad, and The Ugly (theme)
![]()

Net return of the king weer es gezien
Nu zit me een ding dwars...
Waar de **** gaat die frodo op het einde heen?
Aantal filmpjes gekeken:
Oh Brother, Where Art Thou?; ik had hem al eens eerder gezien, heel lang geleden. Ik vond hem toen niet veel aan, maar deze keer was het toch zeker een geslaagde zit. Toffe film..
Yeah Coen brothers zijn dope ofwatGisteren nog even The Man Who Wasn't There gekeken. Sekers een vette film, die Billy Bob is zo vet in die rol van hem!!!
Ben dan wel geen echte Rocky fan maar toch wel benieuwd nu!Rocky Balboa: 8,5/10 Als Rockyfan hield ik mijn hart vast toen ik las dat deze film werd uitgebracht. Deel 5 was immers erg slecht, maar deze film geeft een waardig afscheid aan de saga.
Barst wel van de clichés en de trainingsscene deed minder met me dan in de 1e 4 delen (wel een aantal interessante en bij het publiek onbekende oefeningen oefeningen, cattlebells, olympic lifts, hamer op rubberen band etc.) Zeker de moeite waard voor elke fan van Rocky.
Inderdaad, Henry Fonda is echt fantastisch. Onvergetelijke film.Tip: 12 angry men: 9.5/10 Een van mijn favoriete films. Zonder actie, maar met super acteerwerk en een mooie kijk op menselijk gedrag
respectGood the bad en the ugly voor het eerst gezien
Begrijp nu waarom iedereen er zo een fuss over maakt
Omdat het gewoon pure perfecte fuss shit is
9/10
Waar heb je het over ouwe, de score van Ennio Moricone is wel degelijk uit TGTBTU, en de beelden zijn van de hele dollar-trilogie.das niet the good, the bad & the ugly maar a fistfull of dollars*
op het eind wel een stukje
Jep dit is een eiland ten noord-west-zuis-oost van Groenland...!! Ask any LOTR fan.Eiland van het eeuwige leven
Wtf is dat, vertel meer je hebt me nieuwsgierigheid aangewakkerd
Eiland van het eeuwige leven
Wtf is dat, vertel meer je hebt me nieuwsgierigheid aangewakkerd
Zit nu ff miami vice te kijken, maar wat een saaie film zeg. Ik haat die actie/drug deal bullshit films.
Waar heb je het over ouwe, de score van Ennio Moricone is wel degelijk uit TGTBTU, en de beelden zijn van de hele dollar-trilogie.
op het eind wel een stukje uit the good, ...:shoot: