- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SAWIII Gekeken en heb me goed vermaakt, vond hem beter dan deel II.
Denk altijd wel na het zien van zo'n film wat een verknipte geest degene heeft die zoiets allemaal bedenkt.
Nee serieus een goede film, zekers de moeite waard!Whehe nice!Net naar the departed geweest. Mja, ik had natuurlijk hoge verwachtingen aangezien hij op nr. 1 van Zoutzaks 2006 lijstje stond. Ik vond hem dan ook zeker vet. Maar toch, ja ik had iets meer verwacht. Vond hem eigenlijk net wat te lang duren (zoals bijna elke film tegenwoordig). Maar ik heb wel de hele film genoten dus het was niet zo'n probleem verder. Ja zeker toffe film.
Hele sterke film! Wederom een puike prestatie van DiCaprio, die zich in The Departed al een stuk volwassener bewees, die hier een Zuid-Afrikaanse huurling speelt (mooi accent) die diamanten smokkelt. Tegen de achtergrond van de burgeroorlog in 1990 in Sierra Leone, waar diamanten golden als financiering voor wapens. Deed bij vlagen denken aan Hotel Rwanda en Lord of War, maar de film is imo veel beter, alhoewel niet altijd even sterk
toch bijzonder vermakelijk!Zijn ultimate sacrifice aan het einde van de film was ongeloofwaardig
8/10 Ondanks dat ik er niet van houdt films achter de pc te kijken!
In theatres near you January 25th
Vanavond wellicht naar de premiere van Saw III...
een 6/10 voor de actieSeverance;
Heerlijke horror comedy met droge engelse humor. 8/10
lol nee, meer surviverhorror

Ik las het ja, ben wel benieuwd naar de film. Vooralsnog blijf ik bij The Departed als beste film.
Prijzen Amerikaanse Filmcritici - FilmTotaal.nl
Pan's Labyrinth wint beste film vd amerikaanse critici, veelbelovend voor de oscars![]()
goed geacteerd misschien, maar zeker niet beste film in vergelijking met pan's labyrinthIk las het ja, ben wel benieuwd naar de film. Vooralsnog blijf ik bij The Departed als beste film.
16 blocks, mja ik heb het niet op die actie films, en dit was weer geen uitzondering. Wel ok weg te kijken, maar meer ook echt niet. En alhoewel ik Bruce Willis best goed kan hebben, begint het wel lachwekkend te worden als je hem weer ziet verschijnen met zijn chronische stoppelbaard, hangover en gaarheid. Hoestend en proestend asperines weg tikken maar ontdanks zijn enorme kater nog steeds one mean lean killing machine.

is de film Trainspotting trouwens al te huur?Ik hoor er zoveel goeds over dat ik heb besloten dat ik hem ookwel wil kijken!

is de film Trainspotting trouwens al te huur?Ik hoor er zoveel goeds over dat ik heb besloten dat ik hem ookwel wil kijken!

is de film Trainspotting trouwens al te huur? Ik hoor er zoveel goeds over dat ik heb besloten dat ik hem ookwel wil kijken!
welkom in de 21ste eeuwis de film Trainspotting trouwens al te huur?Ik hoor er zoveel goeds over dat ik heb besloten dat ik hem ookwel wil kijken!