Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[imdb]shinobi[/imdb] leuke ninjafilm 6/10 :)

[imdb]dolce vita[/imdb] mooi tijdstuk van fellini 8/10

SAWIII Gekeken en heb me goed vermaakt, vond hem beter dan deel II.

Denk altijd wel na het zien van zo'n film wat een verknipte geest degene heeft die zoiets allemaal bedenkt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.583
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

SAWIII Gekeken en heb me goed vermaakt, vond hem beter dan deel II.

Denk altijd wel na het zien van zo'n film wat een verknipte geest degene heeft die zoiets allemaal bedenkt.

Indeed, gisteren ook naar premiere geweest.
Allereerst is het geen bijzondere film wat mij betreft, deel 1 blijft van een ander niveau. Toch weet de film een beetje verassend uit de hoek te komen, en de beloofde gore is niet overdadig (valt alleszinds mee!).

not too bad; 5.5/10

Zojuist The Elephant Man gekeken. Vond het wel een goede film. Lachen gast die elepant man, nog best een pimp! ;) Nee serieus een goede film, zekers de moeite waard!

the_elephant_man.jpg

Laatst bewerkt:
Net naar the departed geweest. Mja, ik had natuurlijk hoge verwachtingen aangezien hij op nr. 1 van Zoutzaks 2006 lijstje stond. Ik vond hem dan ook zeker vet. Maar toch, ja ik had iets meer verwacht. Vond hem eigenlijk net wat te lang duren (zoals bijna elke film tegenwoordig). Maar ik heb wel de hele film genoten dus het was niet zo'n probleem verder. Ja zeker toffe film.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.586
Net naar the departed geweest. Mja, ik had natuurlijk hoge verwachtingen aangezien hij op nr. 1 van Zoutzaks 2006 lijstje stond. Ik vond hem dan ook zeker vet. Maar toch, ja ik had iets meer verwacht. Vond hem eigenlijk net wat te lang duren (zoals bijna elke film tegenwoordig). Maar ik heb wel de hele film genoten dus het was niet zo'n probleem verder. Ja zeker toffe film.
Whehe nice!
Ben gisteren in Antwerpen nogmaals naar de The Departed geweest (THX surround). Minder indrukwekkend dan de eerste screening, maar nog steeds een geweldige film!

Hele sterke film! Wederom een puike prestatie van DiCaprio, die zich in The Departed al een stuk volwassener bewees, die hier een Zuid-Afrikaanse huurling speelt (mooi accent :p ) die diamanten smokkelt. Tegen de achtergrond van de burgeroorlog in 1990 in Sierra Leone, waar diamanten golden als financiering voor wapens. Deed bij vlagen denken aan Hotel Rwanda en Lord of War, maar de film is imo veel beter, alhoewel niet altijd even sterk
Zijn ultimate sacrifice aan het einde van de film was ongeloofwaardig
toch bijzonder vermakelijk!

8/10 Ondanks dat ik er niet van houdt films achter de pc te kijken!

In theatres near you January 25th :cool:

Vanavond wellicht naar de premiere van Saw III...

Scoort megahoog op moviemeter. Ga 'm een dezer dagen ook in de speler schuiven.

gisteren;

Severance;
Heerlijke horror comedy met droge engelse humor. 8/10

Texas Chainsaw Massacre; The beginning;
1 woord; super! Heb het nooit zo op beginnings, maar ik vond deze heerlijk. 8/10

Undisputed 2; Heerlijke actie. Superslecht verhaal en acteerwerk :D een 6/10 voor de actie

gisteren ook es saw3 bekeken, voor het verhaal moet je dus niet kijken :p mooie tooltjes alweer :p 7/10

16 blocks, mja ik heb het niet op die actie films, en dit was weer geen uitzondering. Wel ok weg te kijken, maar meer ook echt niet. En alhoewel ik Bruce Willis best goed kan hebben, begint het wel lachwekkend te worden als je hem weer ziet verschijnen met zijn chronische stoppelbaard, hangover en gaarheid. Hoestend en proestend asperines weg tikken maar ontdanks zijn enorme kater nog steeds one mean lean killing machine.

Whaha fantastisch omschreven :D

is de film Trainspotting trouwens al te huur?Ik hoor er zoveel goeds over dat ik heb besloten dat ik hem ookwel wil kijken!

Te huur? die film is uit 98 geloof ik.

Terug
Naar boven