Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Vandaag heb ik een movie marathon gehouden:

V for Vendetta 9/10
Erg goede film met een mooie boodschap. Zeker een aanrader.

House of a 1000 corpses 7,5/10
Lekkere easy to watch horror film.. veel bloed etc... pretty much alles wat je in een horror zoekt :)

Lethal Weapon 2 9/10
Na 1000000x kijken nog steeds leuk... een aktie/comedy zoals het hoort.

Pitch Black 3,5/10
Chronicles of Riddick voorloper I guess.. een vreselijke k*tfilm :)

2001 maniacs 4/10
Dramatische 12 in een dozijn horror :) Had wel een aantal leuke delen.. maar zelfs het grote aantal lekkere half naakte dames kon deze film niet redden :)

Storm of the Century

Naar het boek van Stephan King.

Een oude thriller over de duivel die een eiland bezoekt.

Steengoed, one to watch!

9/10

The Persuit Of Happyness, wel een degelijke film. Will Smith doet het behoorlijk overtuigend en de film kijkt leker weg. Maar zo rond de helft begint het een beetje langdradig te worden en het einde is weer wat te plots. Naja, al met al een aardige film.

Freddy vs. Jason was wat ik van verwacht had; stereotype horrorfilmpje met wat goede lachmomenten, blote t**ten en lekker slecht acteerwerk. Prima film ;)

Derailed: zekers toffe film! Ik hou wel van dit soort films en Clive Owen is ook weer flex in zijn rol. Zeker de moeite waard!

blood diamond: 4,5/10 soort titanic in africa :thumbdown:

Ik vond em ook erg cliché, maar zie de link tussen BD en Titanic niet???

Overeenkomsten:
- Leonardo di Embryo
- Cliché na cliché
- Duur van de film

Nog altijd weinig overtuigend roxxe :)

en ie gaat dood met z'n chica opt eind :p

stelletje h**ren

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.893
Flags of Our Fathers gezien.

Onconventionele oorlogsfilm die het verhaal achter de 'image' vertelt op een weinig chronologische wijze. Toch is het een sterke prent, het rekent af met de helden uit de oorlog door juist deze als antihelden te laten zien.

Aardige film, 7/10

Van de week naar het andere (Japanse) deel van de tweeluik, Letters From Iwo Jima

Tengoku to jigoku (1963)

awesome film op 211 vd list
een schoenengigant krijgt een telefoontje dat z'n zoon ontvoerd is en er losgeld gevraagt word, maar het blijkt het zoontje vd chauffeur te zijn met alle dilemma's natuurlijk, niet betalen betekent z'n goede naam weg, wel betalen betekent z'n firma bankroet, ...

vlot geschreven, super geacteerd, aanrader :bow:

roxxe = gay

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.898
Kids, go play outside, the sun is shining...

Gister The Wickerman gezien
Ondanks dat ik Nicolas Cage zeker geen onaardige acteur vind , vond ik deze film wel enigszin tegenvallen.

6,5/10

Terug
Naar boven