XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
vette gevechten!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
leuke film!

• Topic Starter Topic Starter
jah hoor Million Dollar Baby grote winnaar van oscar uitreikingen. (niet dat die oscars nou zo veel zeggen, maargoed toch zeker weer een teken van waardering aan het adres van Clint)

Ik dacht dat dat zo'n B-film a la Rocky zou zijn....Nou dan weet je weer hoe groot het aanbod aan 'goeie films' was voor de jury om te bekijken.... :rolleyes:

DBC01 zei:
Ik dacht dat dat zo'n B-film a la Rocky zou zijn....Nou dan weet je weer hoe groot het aanbod aan 'goeie films' was voor de jury om te bekijken.... :rolleyes:

Rocky I was een zeer goede film hoor, daarna daalde het niveau synchroon met de sequels die er op volgden. Volgens mij had de film ook enkele Oscars gewonnen toendertijd in 1977?

heeft er al iemand Sideways gezien?

boogie zei:
heeft er al iemand Sideways gezien?

ja ik heb hem gezien ....... tjsa wat moet je er van zeggen, echt superleuk vond ik hem niet.
1 gast gaat trouwen en gaat daarvoor nog 1 week weg met een vriend. Ze gaan allemaal wijnen proeven en komen 2 meiden tegen. Die gast die gaat trouwen gaat natuurlijk vreemd maar dat was ook zijn bedoeling van de hele vakantie. Die andere een beetje serieus type vind die andere meid echt helemaal top en ze passen ook goed bij elkaar maar ze komt er dus achter dat meneer 1 gaat trouwen en daarom gaan ze uit elkaar bla bla bla

op het einde is meneer 1 getrouwd en die andere komt weer bij die vrouw terecht

Gister naar flirt geweest :rolleyes:. Echt een boute film met flinterdun verhaal

DBC01 zei:
je dacht toch niet dat clint zich zou verlagen tot zoiets he :D

nou als je de oscars hanteert als maatstaf voor aldanniet een 'goede film' dan ontbeert er toch wel wat aan je filmkennis ;)

Net terug van Ray. Prachtig.
Echt een hele mooie film, met imo SUPER muziek (als je er van houdt he). Helemaal opgewekt uit de bioscoop.
Verwacht geen super-verrassend verhaal, want het blijft een biografie. Maar dat is helemaal mijn smaak, te meer de persoon en het verhaal mij in dit geval erg boeit.
Geweldige 2,5 uur gehad:

9

nou misschien dat ik er toch nog heen ga ;)

dr. Gonzo zei:
Ik vind constantine meer in de richting van een 6 of 6.5 verdienen.

Vermakelijk was het zeker, maar meer ook niet.

De film had inderdaad beter gekunt, maar het is wel weer eens wat afwisseling ten aanzien van al die andere films :) .

boogie zei:
Net terug van Ray. Prachtig.
Echt een hele mooie film, met imo SUPER muziek (als je er van houdt he). Helemaal opgewekt uit de bioscoop.
Verwacht geen super-verrassend verhaal, want het blijft een biografie. Maar dat is helemaal mijn smaak, te meer de persoon en het verhaal mij in dit geval erg boeit.
Geweldige 2,5 uur gehad:

9

Ja Ray is echt een machtige film, een mooie biografie die krijgt van mij ook een dikke 9

heb Apocalypse Now (redux) weer in handen gekregen, al lang niet gezien. mn herinnering roept mooie, trippy scenes op met muziek van The Doors :bow:

ik zie hem al een tijdje erg hoge beoordelingen krijgen (op IMDB/Moviemeter, etc) dus zou em het liefst op groot scherm zien. maar zit niets anders op als em te huren idd.

Saw kan je beter op een normaal scherm zien, is niet echt een bioscoopfilm vind ik.

Ray daarentegen wel, ga em zien mensen! ;)

Terug
Naar boven