XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Miss Congeniality :D
(Geweldige bewerking van Tom Jones- 'She's a lady' btw)

Gister training day gezien, vette film!

• Topic Starter Topic Starter
Mensen, iemand 'Un longe dimance de fianceilles' in de bios gezien? ben er nog steeds niet over uit om eventueel te gaan :)

minder waarschijnlijk maar zeker niet minder interessante film 'Tae Guk Gi' (Brotherhood of War)... iemand gezien? hier ben ik zeer benieuwd naar!

gisteren docu, 'etre et avoir' gezien, interessant en vertederend(vooral voor mijn oma die meekeek)

zaterdag the Pelican Brief met Denzel en Julia Roberts, strakke film - erg intrigerend

CQ...The Pelican Brief is wel een leuk voorbeeld van een flauw mislukte film bro....

Hier zijn nog een paar hele goeie films onbekende films die zeker de moeite waard zijn.

Harrison's Flowers
Kijk hier evenklik

On the Beach
Kijk hier evenklik

Gisteren maar weer eens The Party gezien met Peter Sellers. Topfilm uit de jaren 60, tenminste in het komische genre. Alles wat er mis kan gaan op een feest gaat ook mis. Peter Sellers speelt 1 van zijn betere rollen in deze film.

EricR zei:
Gisteren maar weer eens The Party gezien met Peter Sellers. Topfilm uit de jaren 60, tenminste in het komische genre. Alles wat er mis kan gaan op een feest gaat ook mis. Peter Sellers speelt 1 van zijn betere rollen in deze film.

Ik vond altijd die pink panther films van Peter Sellers het einde

I Robot gezien, wat een slechte film zeg. dramatisch. zelfs de aardige effecten veranderen hier niets aan. 5/10

ZoutZak zei:
I Robot gezien, wat een slechte film zeg. dramatisch. zelfs de aardige effecten veranderen hier niets aan. 5/10

vind die ook wel erg tegenvallen.

Zondag Man on fire gezien. Echt een topper naar mijn mening :)

die was best aardig idd, maar mijn mening moet ik misschien nog wel bijstellen omdat ik 'em in de bios heb gezien, waar je toch wat positief beinvloed kan worden door de mooie actiescenes :D

Brolly_S zei:
vind die ook wel erg tegenvallen.

Zondag Man on fire gezien. Echt een topper naar mijn mening :)

Hoe kan een film waar je in de voorstukjes al kan zien wat voor neppig genre het is, nou 'tegenvallen'? IK kijk er al helemáál niet naar omdat het weer zo'n suffe Hollywoordproductie is met het inlevingsvermogen van een stel kleuters.

Man on Fire was m.i. zeldzaam goed! :)

DBC01 zei:
Hoe kan een film waar je in de voorstukjes al kan zien wat voor neppig genre het is, nou 'tegenvallen'? IK kijk er al helemáál niet naar omdat het weer zo'n suffe Hollywoordproductie is met het inlevingsvermogen van een stel kleuters.

Man on Fire was m.i. zeldzaam goed! :)

omdat variatie ook welis leuk kan zijn ??? . Heb jij in je leven dan ''alleen nog maar supergoeie films gezien'' Dan heb je er niet veel gezien. Want die zijn pas zeldzaam.

Dit is eigelijk ook maar suggestief aangezien je visie die je van een film hebt ook maar een mening is toch?

Ik heb de laatste tijd misschien 2 op 15 goeie films gezien, misschien wel minder.
Maar van films waarvan ik van tevoren al weet dat dat niks kan zijn (door de manier hoe de film in de markt gezet wordt, besproken wordt, de grotere snippits gekeken) begin ik er niet aan. Ik ben ook geen type dat je bij Spiderman zult zien ofzo. Hoewel Spiderman achter elkaar genomineerd werd voor rollen etc.

DBC01 zei:
Maar van films waarvan ik van tevoren al weet dat dat niks kan zijn (door de manier hoe de film in de markt gezet wordt, besproken wordt, de grotere snippits gekeken) begin ik er niet aan. Ik ben ook geen type dat je bij Spiderman zult zien ofzo. Hoewel Spiderman achter elkaar genomineerd werd voor rollen etc.

je hebt gelijk..... :cool:

:o

Voor ieder soort film is een tijd , ik zie gemiddeld 5 films per week en om dan alleen maar zeer goed gemaakte pretentierijke films te kijken wordt ook vermoeiend. De meeste blockbusters kijk ik ook niet, maar soms even de 'niet nadenken' modus aan is best verfrissend.

Man on Fire vond ik trouwens best goed, maar ook niet meer dan best goed. Filmisch gezien gewoon een dertien in een dozijn wrekerfilm. Hoort in ieder geval niet bij de absolute top, zit weinig diepgang in die film. Maar goed dat is een kwestie van smaak denk ik.

DBC01 zei:
Ik heb de laatste tijd misschien 2 op 15 goeie films gezien, misschien wel minder.

zo is het inderdaad, van de 10 films die er uitkomen zijn er 9 flutjes bij
alles bouwt voort op een "hype",
kan je een hype creëren rond je film, sign een populaire artiest voor de soundtrack, maak massareclame en je film zal scoren

ik ervaar het zelf ook hoor,
neem nu een voorbeeld: 'de gemiddelde komedie'
ik ga eerlijk zijn, van films die de laatste jaren zijn uitgekomen is er bijna geen enkele waarmee ik duchtig heb kunnen lachen, maar je hoort dan wel vaak van vrienden dat het een "gruwelijk grappige film was", BULLSHIT, gewoon omdat er zo'n hype rond gemaakt wordt en omdat het "urban" is.
nuja...

Terug
Naar boven