- Waardering
- 51
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Var zei:
DBC01 zei:CQ...The Pelican Brief is wel een leuk voorbeeld van een flauw mislukte film bro....
EricR zei:Gisteren maar weer eens The Party gezien met Peter Sellers. Topfilm uit de jaren 60, tenminste in het komische genre. Alles wat er mis kan gaan op een feest gaat ook mis. Peter Sellers speelt 1 van zijn betere rollen in deze film.
ZoutZak zei:I Robot gezien, wat een slechte film zeg. dramatisch. zelfs de aardige effecten veranderen hier niets aan. 5/10

Brolly_S zei:vind die ook wel erg tegenvallen.
Zondag Man on fire gezien. Echt een topper naar mijn mening![]()

DBC01 zei:Hoe kan een film waar je in de voorstukjes al kan zien wat voor neppig genre het is, nou 'tegenvallen'? IK kijk er al helemáál niet naar omdat het weer zo'n suffe Hollywoordproductie is met het inlevingsvermogen van een stel kleuters.
Man on Fire was m.i. zeldzaam goed!![]()
. Heb jij in je leven dan ''alleen nog maar supergoeie films gezien'' Dan heb je er niet veel gezien. Want die zijn pas zeldzaam. DBC01 zei:Maar van films waarvan ik van tevoren al weet dat dat niks kan zijn (door de manier hoe de film in de markt gezet wordt, besproken wordt, de grotere snippits gekeken) begin ik er niet aan. Ik ben ook geen type dat je bij Spiderman zult zien ofzo. Hoewel Spiderman achter elkaar genomineerd werd voor rollen etc.

DBC01 zei:Ik heb de laatste tijd misschien 2 op 15 goeie films gezien, misschien wel minder.
Maar van films waarvan ik van tevoren al weet dat dat niks kan zijn (door de manier hoe de film in de markt gezet wordt, besproken wordt, de grotere snippits gekeken) begin ik er niet aan. Ik ben ook geen type dat je bij Spiderman zult zien ofzo. Hoewel Spiderman achter elkaar genomineerd werd voor rollen etc.