MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Saw staat op den Torrent en loopt binnen momenteel :)

• Topic Starter Topic Starter
vanavond een stukje filmgeschiedenis, zeker voor DBBers!!

Ah'nolds filmdebuut 'Hercules in New York' vanacht om 02u op de BBC!
ik heb em nog niet gezien, maar hij schijnt hilarisch te zijn :D :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]T minus 1 hour and counting

hahah hij was ge-wel-dig gewoon :D

helemaal niet zo'n slechte film als ik had verwacht, vol met hilarische scenes van deze halfgod. 1000lb clean&jerk? hoppa... knokken met een 600lbs Grizzleybear, no problemo... whaha 'nice chariot, but where are zee horses'

gelukkig de originele versie zonder irritante amerikaanse 'dubs'.

geef em een 7 :)

In de loop der tijd heb ik, zeker na het lezen van zijn biografie, enorm veel respect gekregen voor de persoon Ali, niet enkel als grote sportman.
Tijdens het kijken van de film, werd ik constant beslopen door gemengde gevoelens. Enerzijds was er de herkenning, van veel details, zeker het eerste gedeelte. Maar toch kon ik me in veel scenes niet onttrekken van het gevoel dat zowel het acteerwerk als dialogen niet geloofwaardig over kwamen.
Wat blijft er over vraag je je dan af, nou uiteindelijk een hele hoop. Van de geweldige beginscene tot de prachtige en meeslepende laatste scene werd het nooit vervelend om naar te kijken, integendeel het verhaal ligt heel erg dicht bij zijn leven, dus dat alleen al maakt de verfilming erg interessant. Daarnaast waren ook de gevechten van een grote schoonheid, zeker de laatste scene nam me direct terug in de documentaire 'When we were kings'. Prachtig.

wat ik 'jammer' vond dat niet terugkwam in de film, wat overigens in deze vorm ook niet mogelijk was om dat hij al 150 mins duurt, waren ten eerste zijn wedstrijden als jonge hond op de Olympische Spelen. En tevens zijn titelgevecht 'Thrilla in Manilla' (Ali-Frazier III), overigens de gelijknamige docu hiervan is ook prachtig!

ik bleef zitten met een geweldig gevoel, of het nu puur aan de film te danken is, laat ik in het midden.
8/10

[mijn post op MM]

vind het niet meteen terug hier maar heeft er iemand "Hide & Seek" gezien??
enige commentaren?

Hide and seek zuigt heb ik gehoord.

En Constantine ook.

Saw heb ik van de week gedowned, subs erbij gepakt en staat nu strak op de laptop te glanzen. IK heb de eerste 15 min gekeken en ook Hert vindt het helemaal te gek.

:thumbs:

afgelopen zaterdag million dollar baby gezien, absoluut een goede film, zeker aan te raden :thumbs:

gister apocalypse now redux gezien, en deze versie duurt ruim 190 minuten. had voorheen alleen de kortere versie gezien. maar werkelijkwaar, wat een ongekend meesterwerk, ik zat gewoon dik 3uur te genieten. prachtig gewoon. in mijn lijst gaat hij dan ook van een 9 naar een volle 10 !

Apocalypse noW redux= 10 vol!

Hide and Seek net binnen.

Wat vonden jullie van Donnie Darko? MEESTERWERK!

Idd, Donnie Darko is heel erg goed

Hey, hey...

Beetje van twee walletjes eten Johny...bij eric`s clubje, en bij ons?? :eek:

Ik heb zin in een feel good movie. Iemand een mooie in gedachten?

"feel good" wil je goed bij jezelf voelen? wil je je goed voelen? Wanneer voel je je goed? als je ellendig bent? als je opgefokt bent? als je vrolijk bent?

Kortom...

Wees eens iets duidelijker! :D

shawshank redemption! :)

Terug
Naar boven