Santoz zei:
gisteren "SAW" gezien een 9/10
dikke film, zoniet de beste die ik dit jaar al gezien heb
strakke verhaallijn, spannend, en onvoorspelbaar!!
echt een must voor diegenen die van psychologische thrillers/horror houden...
Jah ik heb die film een tijdje geleden ook gezien. Het verhaal is op zich wel tof en aardig freaky. Maar ik heb ook veel kunnen lachen, voornamelijk om de belachelijk slechte acteerprestaties van voornamelijk de hoofdpersoon (de arts, maar ook de rest was belabberd) die ooit echt de spuigaten uitlopen. Het idee achter de film was wel ok, maar het lag er allemaal veels te dik bovenop en het wordt gewoon de slechte acteurs gebracht. Ik moet toegeven dat het einde wel een leuke twist heeft maar al met al vond ik de film een hele magere 7. Hij is trouwens al wel te huur, maar wel import in de videotheek hier.
Zelf ook nog aantal films gezien laatste tijd, namelijk:
Constatine: wel aardig maar niet echt vet. Leuke special effects en wel lekker om te kijken, een 7.
Be Cool: aardige comedie met voornamelijk 'n*ger humor'. Hij begon me al redelijk snel begon te vervelen maar enkele stukjes waren wel leuk. Een kleine 7.
Milion dollar baby: eindelijk weer eens een zeer goede film. Kijkt lekker weg en blijft ook de hele film boeien. Beetje depressing einde maar das meetal bij de betere films. Een 9.
Saw: zie hier boven.
Der Untergang: wel een vette film alleen vond ik hem een beetje langdradig. Ook niet echt een film waar je met een blij gevoel bij achter blijft, maar dat hoeft ook niet altijd. Een dikke 8.
The Big Lebowski: had hem al eens gedeeltelijk gezien. Maar ik heb weer hard kunnen lachen. Toffe film! Een 8.
De Dominee: wel een toffe nederlandse film moet ik zeggen. Zeker 1 van de betere nederlandse vond ik. Een 7,5.