Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Gister voorstukjes gezien namelijk op tv. Het schijnt dat Stephen King zelf een meter van zijn stoel vloog van de schrik bij een scene. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb hem gisteren gezien, vond het echt een super film! (hoewel 2 vrienden het een ontzettende k*tfilm vonden :o)

Het verhaal is natuurlijk erg goed, zoals te verwachten bij Stephen King ;)

Maar vooral het einde is echt ijzersterk! (wel geheel anders dan het originele einde van het boek, maar ik denk dat dit film-einde voor de film een stuk geschikter is dan het boek-einde)

Gister voorstukjes gezien namelijk op tv. Het schijnt dat Stephen King zelf een meter van zijn stoel vloog van de schrik bij een scene. :D
Vraag me af welke scene dat dan geweest is...

Als je een standaard (enge) horror verwacht kun je deze film beter overslaan, de film draait namelijk voornamelijk om de emoties en het gedrag van die groep mensen. Het is niet zo zeer een scare & shock type film, vind ik tenminste.

Maar zoals ik al zei, erg goede film naar mijn mening! 8/10

eergisteren rambo gezien, stoere machofilm met veel kleffe oneliners en opengereten buiken, sly was buff, het wijf lekker en charlie werd naar de klote geblazen, een 8/10.

We Own The Night

Aardige actie film. Niet mijn genre, niet echt mijn ding. 6+/10

Control

Biografie over Ian Curtis laatste jaren bij zijn band Joy Devision. Zeer behoorlijke muziekfilm, je moet er een beetje van houden, maar ik vond hem wel prima. 7,5/10

Mr. Woodcock

Mja het was te verwachten dat het niet veel zou zijn maar deze film was toch nog saaier en voorspelbaarder dan verwacht. De rol van Billy Bob maakt het nog enigsinds dragelijk, maar uiteindelijk is het bagger. 5-/10

Persepolis was voor mezelf iets persoonlijks omdat ikzelf een jaartje of 3 was toen m'n ouders & ik uit iran vluchtten.

Aangezien ik 3 was herinner ik er niet zoveel als de hoofdrolspeelster die al rond een jaar 10 was toen de oorlog begon en haar verhaal verteld hoe haar ouders daar bleven en haar naar munich stuurden om haar de oorlog te besparen

en zo gaat haar verhaal over de shah (laatste "koning" van Iran die door z'n eigen decadentie en westerse hulp werd eruit gegooid, over het extreem worden van de Islam zoals de US extreem patriotisch werd na 9/11 met alle gevolgen van dien

was wel minder gecharmeerd omdat de film in het ****ing frans was ipv perzisch en de tekensT wat te kinderachtig op sommige momenten
maar goed voor de geïnteresseerden is het een aanrader 7/10

Heeft iemand trouwens wel eens een Indiana Jones film gezien? Zag de hele serie bij de mediamarkt liggen voor 25 euro maar wil eerst weten of het wat is voor ik hem meeneem :)

Michael Clayton

Deze film was een beetje beneden mijn verwachtingen. Misschien waren mijn verwachtingen ook wel wat te hoog, maar het was toch niet helemaal zoals ik gehoopt had. 7/10

Indiana Jones... mainstream entertainment, lang niet slecht.
vond ik wel leuk als kind.
als je van een luchtige avonturenfilm houdt zit je goed.

Damn Rob, hoeveel films kijk je per dag!? Die tijd kan je beter besteden aan het perfectioneren van je moshshkills voor zaterdag!

:lol:

het loopt hier precies weer uit de hand

excl handcuff boys from NYC uiteraard

Heeft iemand trouwens wel eens een Indiana Jones film gezien? Zag de hele serie bij de mediamarkt liggen voor 25 euro maar wil eerst weten of het wat is voor ik hem meeneem :)
niet meer nodig
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

alle drie de films

en wie moet er nog star wars zien ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vond het wel een vette film :) De hoofdrolspeler krijgt een injectie die dodelijk werkt zodra zn adrenalinepeil onder een bepaald niveau komt, hij moet dus van alles doen om het hoog te houden tot hij een tegengif vind.
Een en al actie van begin tot eind, heel snelle film met af en toe goeie droge humor ;). Zeer vermakelijke film, maar niet als je alleen films kijkt voor diep uitgewerkte personages oid :)

8/10

wilde zelf ook Crank plaatsen. Fijne acteur ook. Kan me goed vinden in je recensie.

Terug
Naar boven