- Waardering
- 413
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand "The Mist" al gezien?
Mist, The (2007) - MovieMeter.nl
Iemand "The Mist" al gezien?

Heb hem gisteren gezien, vond het echt een super film! (hoewel 2 vrienden het een ontzettende k*tfilm vondenIemand "The Mist" al gezien?
)
Vraag me af welke scene dat dan geweest is...Gister voorstukjes gezien namelijk op tv. Het schijnt dat Stephen King zelf een meter van zijn stoel vloog van de schrik bij een scene.![]()

lol je bent zo'n 10 jaar te laatHeeft iemand trouwens wel eens een Indiana Jones film gezien? Zag de hele serie bij de mediamarkt liggen voor 25 euro maar wil eerst weten of het wat is voor ik hem meeneem![]()
doen ouweniet meer nodigHeeft iemand trouwens wel eens een Indiana Jones film gezien? Zag de hele serie bij de mediamarkt liggen voor 25 euro maar wil eerst weten of het wat is voor ik hem meeneem![]()
De hoofdrolspeler krijgt een injectie die dodelijk werkt zodra zn adrenalinepeil onder een bepaald niveau komt, hij moet dus van alles doen om het hoog te houden tot hij een tegengif vind.
. Zeer vermakelijke film, maar niet als je alleen films kijkt voor diep uitgewerkte personages oid