Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Crank = Bagger

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.782
was wel minder gecharmeerd omdat de film in het ****ing frans was ipv perzisch en de tekensT wat te kinderachtig op sommige momenten
maar goed voor de geïnteresseerden is het een aanrader 7/10

TE kinderachtig, Roxy? :eek:

Heeft iemand trouwens wel eens een Indiana Jones film gezien? Zag de hele serie bij de mediamarkt liggen voor 25 euro maar wil eerst weten of het wat is voor ik hem meeneem :)

Ja man, heerlijke classics. Al is deel 2 een stuk minder, en daarom is de box in mijn ogen vrij duur. Maar de films kan je zo elk jaar wel een keer kijken.

Whaaat? C'mon, met een voorkeur voor 'B'agger en no-brainers moet deze film jou toch aanspreken. Ik vond het origineel en snel met een goede dosis humor, het knalde van het scherm af!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[IMDB]
Dead Calm[/IMDB]

Aardig debuut van Nicole Kidman (zonder botox!?). Vooral de setting vond ik wel aardig voor een dergelijke psychologische thriller. Het plot is niet helemaal 'waterdicht' wat mij betreft maar toch een hele aardige film

6.5/10

lol je bent zo'n 10 jaar te laat :p doen ouwe

Yep je kan niet overal op tijd bij zijn.
Net The taking of the pelhalm 123 gekeken, die film dateert zelfs van 20 jaar voor mijn bouwjaar :D

En nu gaat Confessions of a dangerous mind in de gleuf.

• #3.784
Agreed blackknight;

taking_of_pelham_one_two_three.jpg

The Taking of Pelham 123

Heerlijke 70s misdaad film, de dialogen, de vaart, de muziek...
De QT-criticasters zullen na het zien van deze film wel veel aan te merken hebben op de originaliteit van de karakters in Reservoir Dogs ;)
Er wordt op dit moment alweer een tweede remake van gemaakt!

Vette film, 8/10

:thumbs:

Whaaat? C'mon, met een voorkeur voor 'B'agger en no-brainers moet deze film jou toch aanspreken. Ik vond het origineel en snel met een goede dosis humor, het knalde van het scherm af!

Ik vond het echt een pauper film. Ik heb sowieso een hekel aan Jason Statham, en ik heb een hekel aan actie films, maar dit stukje film is wel zo enorm overrated. Het slechtste en ook meteen grappigste moment van de film is nog wel

als die pannekoek met zijn vinger als gun op het dak staat en dan ineens uit het niets staat daar zo'n posse opgedofte Victor Charley's te poseren en de tough guy uit te hangen. En niemand van die gangster heeft hun aan zien komen terwijl die ruige kliek toch echt midden in hun gezichtsveld stond ineens :roflol:

Nou ben ik echt niet iemand die de hele film 'da ken toch nie!?!' loopt te roepen, maar dat was wel echt te dikke bullshit.

Origineel gepost door ZoutZak

The Taking of Pelham 123

Heerlijke 70s misdaad film, de dialogen, de vaart, de muziek...
De QT-criticasters zullen na het zien van deze film wel veel aan te merken hebben op de originaliteit van de karakters in Reservoir Dogs
Er wordt op dit moment alweer een tweede remake van gemaakt!

Thnx voor de tip *downloading*

Haha ik zie nu dat ik hem eerder in dit topic nog waardeerde als 'zeker de moeite om te kijken', die mening heb ik dus bij deze herzien haha. Waarschijnlijk omdat iedereen hem zo vet vind gecombineerd met mijn **** the system instelling.

deze gast heeft persoonlijk de film no country for old men gered :bow: :bow:
hoe hij het karakter doet uitstijgen met al z'n "features" heb ik al lang niet meer gezien

iedereen kent wel het verhaal dus dat zal ik skippen

over de coen bro's & montage vd film, velen zijn het met me eens dat het laatste deel één grote mistake is, om zo abrupt er een einde aan te maken, leek alsof ze zonder budget zaten of zoiets ???

het karakter van tommy lee jones & woody harellson waren compleet nutteloos (de film ging hetzelfde gebleven zijn moesten ze erin gespeeld hebben) en de actrice die de vrouw vd hoofdrolspeler speelt, mocht een grotere rol gekregen hebben.

beetje gefrustreerd over deze film, aan de ene kant is het een pracht ve coen film aan de andere kant maken foute keuzes toch grote barsten in de film

7/10 toch zeker een aanrader

edit, toch niet. hmm vaag heb hem twee dagen geleden nog van nieuwsgroepen afgetrokken..

[IMDB]Alles is liefde[/IMDB]

Teleurstellend matige film, don't believe the hype.

Acteerwerk was in veel gevallen ver onder de maat, daarnaast bleven de personages vrij oppervlakkig (wat in aantal gevallen maar goed was ook) tel daarbij op dat het plot geregeld compleet ongeloofwaardig is en je hebt weinig over behalve enkele geslaagde grappen.

Maargoed een dergelijke film van eigen bodem is dan wel enigzinds verfrissend.

5je

Sow wat een lelijke film zeg. Voorspelbaar, zoetsappig, vol cliche's en goedkope neppe 'romantiek'. Echt gemaakt voor 16 jarige pubertjes die in de bioscoop kunnen tongen bij deze bocht. Het acteerwerk is vaak echt tenenkrommend. Het koppie van Carice van Houten maakt het allemaal nog beetje dragelijk, jammer alleen dat die enorme pannekoek op het witte paard zijn flenter in haar steekt. 5-/10

Film over een Hongaarse jongen die beland in diverse concentratiekampen. De duurste Hongaarse productie tot nu toe waarin Daniel Craig ook nog even komt opdagen. Op zich wel indrukwekkend maar geen materiaal dat in andere films beter aan bod is gekomen.

7/10

Die Hard 4 nog gezien. Denk dat de 4 gewoon staat voor de beoordeling van de
film. In de serie Die Hard films de slechtste film en Bruce Willis moet zich maar niet vermoeien met deel 5.

The Hunting Party (2007)

Film met Richard Gere waarin hij als journalist aan lager wal is geraakt. Na enkele jaren ontmoet hij zijn oude cameraman (Howard) en samen gaan ze op zoek naar The Fox, een oorlogscrimineel uit de Joegoslavie-oorlog. The Fox heeft veel gelijkenissen met de nog steeds gezochte Karadzic. De film heeft zijn grappige momenten en is goed door te komen, van het begin af aan een film die zich niel al te serieus neemt. Tevens een beklag tegen de halfslachtige houding van het Westen t.o.v. nog steeds voorvluchtige oorlogsmisdadigers.

7,5/10

Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit

Erg vermakelijke kleipoppen animatiefilm die vooral leuk is door de gezichten en stemmen van de personages. Ook leuk sfeertje aan de film. Lekker luchtig tussendoortje met aantal leuke verwijzingen naar andere films ! 7,5/10

dr-strangelove-DVDcover.jpg

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb

Eindelijk deze klassieker maar eens gekeken en me zeer goed vermaakt. Film blijft de hele tijd erg boeien en aantal erg leuke scene's. Ben normaal niet zo'n extreme liefhebber van de oldschool films, maar deze was toch echt de moeite waard. 8/10

The Air I Breathe

Mja, IMDB ratings zijn al langer niet meer echt betrouwbaar, maar hoe deze film aan een 8,5 komt mag een raadsel zijn. Zal nog wel flink gaan droppen want deze film sloeg echt totaal nergens op. De makers hebben denk ik een keer naar crash gekeken en gedacht dat ze hetzelfde kunstje konden flikken. Maar dat valt even tegen. 5/10

• #3.799
Mja, IMDB ratings zijn al langer niet meer echt betrouwbaar, maar hoe deze film aan een 8,5 komt mag een raadsel zijn.

Door 63+% 10en :rolleyes: gewoon gehyped dus. Misschien dat verschillende producers een duizendtal fake-accounts aan laten maken om hun film omhoog te liften :D

Ja dat idee heb ik ook Zoutzak. Ik denk wel echt dat er gewoon een clubje belanghebbende hoge punten geeft. Een film met een hoog imdb cijfer doet het toch al gauw beter dan de rest. Jammer, maar er is toch erg veel geld mee gemoeid.

Terug
Naar boven