- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren thuis gezien. Mooie film maar praktisch geen spanning, gaat allemaal heel langzaam en ook beetje langdradig soms. Ik kan wel begrijpen waarom sommigen zeggen dat het zuigt, en anderen het dan weer een meesterwerkje vinden. Het hangt er maar vanaf op welke manier je zulke film bekijkt en waar je van houdt. Javier Bardem is zonder twijfel de meest overtuigende psycho huurmoordenaar in de filmgeschiedenis. De kwaliteit ligt erg hoog in vergelijking met de meeste nieuwe films maar nogmaals als je van actie/thriller/snelheid houdt vergeet het dan maar. Ik geef 'm een 8/10 en ga 'm later zeker nog eens opnieuw bekijken.Was ik toch maar naar 'No country for old men' geweest, die is volgende week aan de beurt.
No.Country.for.Old.Men.720p.Bluray.x264 -ChakraGisteren thuis gezien. Mooie film maar praktisch geen spanning, gaat allemaal heel langzaam en ook beetje langdradig soms. Ik kan wel begrijpen waarom sommigen zeggen dat het zuigt, en anderen het dan weer een meesterwerkje vinden. Het hangt er maar vanaf op welke manier je zulke film bekijkt en waar je van houdt. Javier Bardem is zonder twijfel de meest overtuigende psycho huurmoordenaar in de filmgeschiedenis. De kwaliteit ligt erg hoog in vergelijking met de meeste nieuwe films maar nogmaals als je van actie/thriller/snelheid houdt vergeet het dan maar. Ik geef 'm een 8/10 en ga 'm later zeker nog eens opnieuw bekijken.

Rambo was inderdaad lekker no brains. Heftige actie, tot het punt dat het op de lachspieren werkt.
Ik heb echt uiteenlopende reviews gezien van Rambo, in magazines volledig afgekraakt en op internet scoort ie vrij hoog. Zal wel ergens tussenin liggen maar wil 'm zeker zien.

The Commitments zei:Do you not get it, lads? The Irish are the blacks of Europe. And Dubliners are the blacks of Ireland. And the Northside Dubliners are the blacks of Dublin. So say it once, say it loud: I'm black and I'm proud.

deze laatste film van 'm gaat over een 70 jarige prof die na een blikseminslag begint te verjongen