XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eentje om te vergeten
iets gelijkaardigs aan "the others" maar met een urban legend nog es ertussen gestoken.

niet spannend en eens je het trage tempo doorworstelt is er het crappy einde

3.5/10

3620594a.jpg

wordt al een vd betere seagal films gezegd maar uiteindelijk is het toch weer het zelfde verhaaltje waarin seagal knalt & gaste in elkaar slaat :p 4.5/10

mooi gedaan biofilm over goya een spaanse schilder tijdens de spaanse inquisie tijden

topmoment was waarin javier bardem (no country for old men) een kontnaakte natalie portman mag omhelzen de sl*t :o

enchanted
na lange tijd weer een hit voor disney, zeer leuk gedaan en leuke liedjes :p
7/10

Buono, il brutto, il cattivo, Il

Een van de laatste films die ik nog moest zien in de imdb top250. Relaxte lekker lange Western met van alles wat , van grappige tot coole scenes en prachtige performance van Eli Wallach (die nog steeds film maakt @ 93j!), Eastwood speelde een leuke rol als 'goede' tough guy met geinige oneliners. Must see and must have dvd 9/10.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.864
Buono, il brutto, il cattivo, Il

Een van de laatste films die ik nog moest zien in de imdb top250. Relaxte lekker lange Western met van alles wat , van grappige tot coole scenes en prachtige performance van Eli Wallach (die nog steeds film maakt @ 93j!), Eastwood speelde een leuke rol als 'goede' tough guy met geinige oneliners. Must see and must have dvd 9/10.

Heb onlangs de dollars trilogie nog eens bekeken.. Leones spaghettiwesterns hebben het genre toch echt naar een heel nieuwe niveau getild.

De shoot out in deze film, is echt de max wat je met beeld en geluid kunt opbouwen, hulde aan deze film, een van de beste ooit geschoten.

10/10

The_Good__The_Bad___The_Ugly_wTitle.jpg

heb die onlangs gekocht in 3 dvd box
The Sergio Leone Film Collection, was maar iets van 12 euro ofzo

echt meesterwerk die film :)

• #3.866
Dat is een mooie prijs ouwe. Fistful of dollars / For a few dollars more / TGTB&TU bedoel je toch?

Vind deze, anders dan gebruikelijk, steeds beter worden (3>2>1) ;)

Dat is een mooie prijs ouwe. Fistful of dollars / For a few dollars more / TGTB&TU bedoel je toch?

Vind deze, anders dan gebruikelijk, steeds beter worden (3>2>1) ;)

-a few dollars more
-the good, bad en ugly
-en Fistfull of dynamite ( die laatste is wat minder is met rod Stiegers en james coburn)

hij heeft eigenlijk wel veel goede films gemaakt, met Charles Bronson, Clint eastwood, Lee van Cleef,Terence Hill (my name is nobody)

@ michiel4 best goede film ook Ex Drummer
tijdje geleden zat hij bij weekblad Humo

Topfilm dit, ownt no country .. keihard op alle punten. Daniel Day-Lewis, die toevallig zijn naam deelt met zijn personage in de film, is gewoon één van de beste acteurs, zo niet dé beste acteur die ik ooit bezig heb gezien. De man komt zo overtuigend over dat je geen moment door hebt dat je naar een film aan het kijken bent laat staan dat je doorhebt dat het allemaal gespeeld is. Ook zeer behoorlijke prestaties van de anderen trouwens. De soundtracks zijn erg passend en ondersteunen het verhaal goed, de bijna 160 minuten lijken snel voorbij te gaan doordat het zo meeslepend en boeiend blijft. Ik raad deze film iedereen aan, een 9.5 voor dit absoluut meesterwerkje.

Schijnt goede film te zijn, heb hem zelf nog niet gezien
ga ik wel is doen waneer ik er de kans voor krijg

• #3.870
-a few dollars more
-the good, bad en ugly
-en Fistfull of dynamite ( die laatste is wat minder is met rod Stiegers en james coburn)

hij heeft eigenlijk wel veel goede films gemaakt, met Charles Bronson, Clint eastwood, Lee van Cleef,Terence Hill (my name is nobody)

Hmm vreemd...

Dollar trilogie bestaat uit de 3 films die ik noemde.
Zijn andere 'once upon a time' trilogie bestaat uit:
Once upon a time in the west (western) - Once upon a time in Amerika (maffia) - Once upon a time... The revolution (ook wel Fistful of dynamite, Duck you sucker!)

Die andere film die je noemt (my name is nobody) is officieel niet van Leone, maar hij wordt ook wel mede aan hem toegeschreven.

Ik heb die Box ook en ze hebben idd de 2 trilogieën gemixt, maar voor die prijs mag je niet klagen!

A Fistful of dynamite hadden ze achteraf beter veranderd in 'Once Upona A Time In Mexico'

Hmm vreemd...

Dollar trilogie bestaat uit de 3 films die ik noemde.
Zijn andere 'once upon a time' trilogie bestaat uit:
Once upon a time in the west (western) - Once upon a time in Amerika (maffia) - Once upon a time... The revolution (ook wel Fistful of dynamite, Duck you sucker!)

Die andere film die je noemt (my name is nobody) is officieel niet van Leone, maar hij wordt ook wel mede aan hem toegeschreven.

aah wist ik niet idd vreemd dan

vond ik wel een goede film My name is nobody dacht dat hij ook van Leone was,blijkbaar niet, is wel een jaar of 10 geleden dat ik hem gezien heb ook :)

• #3.873
Waar hebben jullie de box gekocht btw?

• #3.876
Delhaize, GB. Nope... too bad!

• #3.877
Heeft iemand Rendition al gezien!? Wellicht vanavond in de bioscoop checken...

rendition1_large.jpg

Iemand nog een filmtip voor een avondje films huren?

Rendition bij de premiere gekeken. Gewoon wel een goeie film. Niet bijzonder, maar ook zeker niet slecht. 7+/10 zou ik hem geven

Terug
Naar boven