MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Afgelopen week Anchorman gekeken. Echt de beste komedie die ik in tijden heb gezien. Vooral de eerste 40 minuten zijn hilarisch!

Als je em nog niet gezien hebt:

Woensdag 22:00-00:20 TV première: Bowling for Columbine op RTL5.

EricR zei:
Hotel Rwanda gisteren gezien en een goede film voor degenen die vinden dat we maar helemaal geen hulp moeten geven aan Afrika. Dat is nou precies wat er gebeurde in Rwanda, massale slachtingen en de wereld keek toe.

Zeer indrukwekkende film, nergens over the top.

Idd, vorige week ook gezien. Indrukwekkende film. Je staat er gewoon versteld van hoe die mensen elkaar daar afslachten alsof het niks is.

Gisteren meet the fockers gezien. Beetje voorspelbare film, maar zeker wel een paar keer goed moeten lachen!

Zaterdag komt Pulp Fiction erop. Moet ik helaas wel missen maar gelukkig heb ik hem uiteraar dop dvd. :cool:

gisteren 'the beach' gezien (was op tv)
vond hem in het begin echt tegenvallen maar na verloop van tijd werd ie iets boeiender
6/10

Zondag in de bioscoop "Be cool" gezien, waarschijnlijk de slechtste film die ik in jaren gezien heb, de acteurs (John Travolta, Uma Thurman) hebben in het verleden bewezen op hoog niveau te kunnen acteren, maar laten dat in deze film absoluut niet zien. Het script is goedkoop en erg voorspelbaar en de film heeft me geen moment kunnen boeien, hij was verre van grappig en het enige wat het nog waard maakte om hem af te kijken waren de looks van Christina Milian.

greetz,
Ron

EDIT: ik geef een 2,5

Ik heb nog eens full metal jacket gezien. Dat blijft toch ook een superfilm. Zeker 8.5 of 9

• Topic Starter Topic Starter
thanks buff, ik twijfelde nog voor komende vrijdag maar nu weet ik zeker, ik ga NIET naar Be Cool.

Be Cool is idd een zeer slappe film. Toen ik hem keek zaten er wel wat grappige dingen in maar de humor is vooral bestemd voor Afro Amerikans (dat was ook wel te merken toen we de film in de bios op times SQ in NYC aan het kijken waren).

En het einde is al helemaal slap, en dan ook nog met die ugly MF Steve Tyler met zn bejaarde band.

BTW ik vond de count van monte cristo wel ok die eergister op TV kwam, lekkere feelgood film, goede acteurs imo

heb die ooit in de bios gekeken, was wel aardig idd.

oa true romance, donnie brasco bij bas van der heijden voor 3,99

juist terug van de bioscoop
"one million dollar baby", uitstekende film met een grandioze clint eastwood!

het was min of meer een 'low budget movie' dacht ik..? des te meer een hele prestatie..

Jah million dollar baby was een goed film idd!

Zojuist de Spongebob Squarepants movie gezien. Whehe, wel een leuke film. Duurt niet te lang en lekker melig!

ik ga vanavond aan pulp fiction en fear and loathing in las vegas... dan weet je wel hoe laat het is :D

After the Sunset schijnt een flinterdunne story te zijn maar Salma Hayek's voorgevel komt veel in beeld. In de bioscoop vanaf 14 april.

Meteen Torrentspy erop gezet en hijs over 3 uurtjes binnen.

Van het weekend gezien:

-The Grudge; wat een nare k*tfilm
- Cellular; wel aardig met die plotjes
- Gedeeltelijk White Noise (van de week afkijken, is tot nu toe goed te doen!)

Terug
Naar boven