Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ja Zoutzak, valt me beetje van je tegen jonge, lees niet meer zo veel reviews van je.

Heb je wel een goede vacantie gehad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.002
Jazeker, gruwelijke vakantie, details passen niet zozeer hier maar misschien eerder in J's breezahtopic ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb in het vliegtuig nog wel [IMDB]The Man[/IMDB] gekeken, met een fles taxfree whisky op het klaptafeltje. En moet zeggen dat ik hier toch wel goed om heb kunnen lachen. Samuel L Jackson in een rol zoals je het liefst ziet, met de bijbehorende verwijzingen naar Pulp Fiction. Het geheel haalt nergens een niveau van betekenis, maar desondanks wel gewoon vermakelijk.

6+

The Boondock Saints (1999)

Ik schop hier waarschijnlijk een paar mensen mee tegen de schenen maar ik had meer verwacht van deze film.
Ik vond het beetje een "slechte" mix tussen het beste werk van Tarantino en Ritchie.
Dafoe redde de fim voor mij en Billy Connoly had ook wat meer schermtijd mogen krijgen!

-6/10

Jij smerige hater!!! Die film was geweldig!!!!

• #4.006
C'mon dude dit is een cultclassic, quotes uit deze film hoor je tot op de dag van vandaag op straat.. Maar deze hoor je eigenlijk te zien als je op je 15e je eerste waterpijp rookt en vervolgens de film in de rest van de maand nog 4x kijkt :D

Anyway het is inderdaad geen meesterwerk en heb hem dan zelf ook al in jaren niet meer gezien, maar toch blijft hij bijna ongekend vermakelijk..

Laatste tijd Into The wild gekeken, wat ik een erg vette film vond. Misschien komt het omdat ik ook een beetje met dat 'tegen deze maatschappij' gevoel heb en daarnaast ook zit te denken aan het buitenland. Zit regelmatig wel te twijfelen om gewoon het spul op de motor te pakken en te vertrekken.. 9/10

Gister 3:10 to Yuma gekeken.. Op zich een vermakelijke film, maar had wat meer verrassingen verwacht... 7/10

Als Tarantino een film zou maken waarin 4 vrienden een uur lang zouden lullen over een dampend hoop stront dan zou ik het op zeker ook kijken. De film had zeker wat coole dialogen en er zat een toffe sfeer aan. Natuurlijk zijn er mensen die de film goed vinden omdat hij van Tarantino is, maar er zijn er zeker ook genoeg die de film afzeiken omdat hij van hem is. Een 7.4 vind ik ook echt niet zo hoog, zeker als je ziet wat voor poep films er tegenwoordig voort hoge punten krijgen op imdb.

Daar ben ik het mee eens, MAAR het gaat om de manier waarop... Ik heb ooit een 3 uur lange film gekeken in het filmhuis waarbij 2 vrienden verdwaald waren op een zoutvlakte.. Ik denk dat er in die hele film 3 zinnen zijn gezegd, maar hij was gewoon boeiend, 3 uur lang.. Dat heeft te maken met allerlei kleine details die hem leuk maken en houden.. Dat is naar mijn mening iets waar Tarantino goed in is, al vind ik dat hij ook gewoon dikke bagger heeft gemaakt.. Buiten dat ik het idee van 'From Dusk Till Dawn' kon waarderen vind ik het gewoon ronduit ruk, ik kon er ook totaal niet om lachen of whatever

• #4.009
Dat is naar mijn mening iets waar Tarantino goed in is, al vind ik dat hij ook gewoon dikke bagger heeft gemaakt.. Buiten dat ik het idee van 'From Dusk Till Dawn' kon waarderen vind ik het gewoon ronduit ruk, ik kon er ook totaal niet om lachen of whatever

FDTD is een film van Rodriguez... Eerste gedeelte wordt wel aan tarantino toegeschreven.

De 1ste keer dat ik 'From Dusk Till Dawn' zag was ik zo teleurgesteld. :roflol:
Ik had er echt geen idee van dat er plots Zombies op m'n scherm zouden verschijnen, terwijl die film zo leuk was begonnen.

The Boondock Saints (1999)

Ik schop hier waarschijnlijk een paar mensen mee tegen de schenen maar ik had meer verwacht van deze film.
Ik vond het beetje een "slechte" mix tussen het beste werk van Tarantino en Ritchie.
Dafoe redde de fim voor mij en Billy Connoly had ook wat meer schermtijd mogen krijgen!

-6/10

C'mon dude dit is een cultclassic, quotes uit deze film hoor je tot op de dag van vandaag op straat.. Maar deze hoor je eigenlijk te zien als je op je 15e je eerste waterpijp rookt en vervolgens de film in de rest van de maand nog 4x kijkt :D

Anyway het is inderdaad geen meesterwerk en heb hem dan zelf ook al in jaren niet meer gezien, maar toch blijft hij bijna ongekend vermakelijk..

Mja ik vond Boondock Saints toen ik hem zag ook cool, maar dat is toch ook al wat jaartjes geleden. Als ik er zo aan terug denk is het eigenlijk ook wel een beetje een bagger film met erg veel ongeloofwaardige momenten. De stukjes met 'Funny Man' maken de film wel de moeite imo.

FDTD is een film van Rodriguez... Eerste gedeelte wordt wel aan tarantino toegeschreven.

Naja, dan ben ik weer opgelucht.. Vind het sowieso verwarrend welke films nu echt van Tarantino zijn, want dan heeft hij weer dit gedaan, dan dat, dan weer zelf een rol.. Hij werkt iig hard genoeg:D

The Hottie and the Nottie (2008)

#2 op de bottom 250 van imdb :p

ach vond hem zo slecht niet in vergelijking met meet the spartans :o
en al van step by step deed mee dusss ...

Iemand "Hero Wanted" gezien??? wel deprimerende fillum

Heb gisteren "Harold & Kumar Go to White Castle (2004)" gezien. Heb erg kunnen lachen, erg leuke stukjes zaten erin. Kan deze film aan iedereen aanraden! Ook had ik steeds honger, zin in zo'n white castle burger! :D

En je score roxxe, of ben je te verlegen om toe te geven dat die film een 9/10 waard is voor jou :o :p

Sowieso heb ik voor mezelf uitgemaakt nooit nog een film te zien die scores beneden de 5,5 heeft, is gewoon mijn tijd niet waard.

Terug
Naar boven