- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als Tarantino een film zou maken waarin 4 vrienden een uur lang zouden lullen over een dampend hoop stront dan zou ik het op zeker ook kijken. De film had zeker wat coole dialogen en er zat een toffe sfeer aan. Natuurlijk zijn er mensen die de film goed vinden omdat hij van Tarantino is, maar er zijn er zeker ook genoeg die de film afzeiken omdat hij van hem is. Een 7.4 vind ik ook echt niet zo hoog, zeker als je ziet wat voor poep films er tegenwoordig voort hoge punten krijgen op imdb.
Dat is naar mijn mening iets waar Tarantino goed in is, al vind ik dat hij ook gewoon dikke bagger heeft gemaakt.. Buiten dat ik het idee van 'From Dusk Till Dawn' kon waarderen vind ik het gewoon ronduit ruk, ik kon er ook totaal niet om lachen of whatever
The Boondock Saints (1999)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik schop hier waarschijnlijk een paar mensen mee tegen de schenen maar ik had meer verwacht van deze film.
Ik vond het beetje een "slechte" mix tussen het beste werk van Tarantino en Ritchie.
Dafoe redde de fim voor mij en Billy Connoly had ook wat meer schermtijd mogen krijgen!
-6/10
C'mon dude dit is een cultclassic, quotes uit deze film hoor je tot op de dag van vandaag op straat.. Maar deze hoor je eigenlijk te zien als je op je 15e je eerste waterpijp rookt en vervolgens de film in de rest van de maand nog 4x kijkt
Anyway het is inderdaad geen meesterwerk en heb hem dan zelf ook al in jaren niet meer gezien, maar toch blijft hij bijna ongekend vermakelijk..
FDTD is een film van Rodriguez... Eerste gedeelte wordt wel aan tarantino toegeschreven.

Naja, dan ben ik weer opgelucht.. Vind het sowieso verwarrend welke films nu echt van Tarantino zijn, want dan heeft hij weer dit gedaan, dan dat, dan weer zelf een rol.. Hij werkt iig hard genoeg![]()
The Hottie and the Nottie (2008)
#2 op de bottom 250 van imdb
ach vond hem zo slecht niet in vergelijking met meet the spartans
en al van step by step deed mee dusss ...

heb je hem al gezien? ipv zo het schaap uit te hangen

heb je hem al gezien? ipv zo het schaap uit te hangen![]()