Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Batman The Dark Knight

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net de laatste Batman gezien. Zeer geslaagde film en geen moment dat het verveelt. Jammer dat die Heath er niet meer is want die kerel kon acteren! Film die zeker de moeite waard is.

TOP :thumbs:

Ben nu al een uur naar "Lions for Lambs" aan het kijken...

wat een saaie, politieke en niet realistische film is dat???

wel goede acteerprestaties, lange shots enzo...

nu eerst wat eten koken en dan verder kijken... hopelijk een goede ontknopig

The Prestige, een parel van een film. Waarschijnlijk de meest intelligente film die ik al ooit gezien heb. 9,5/10

Vandaag Get Smart gezien

viel wel tegen om eerlijk te zijn

Gister eagle eye gezien, wel een goede film.

Step Brothers

Was wel te doen, voldoende dus

Layer Cake

Tijdens en na het zien van deze film ben ik aangenaam verrast over dit meesterwerkje...

Niet echt zo een speciaal thema zou je denken, maar je zit constant op het puntje van je stoel door de steeds wisselende situaties...

Daardoor raad ik deze film aan iedereen aan die hem nog niet gezien heeft, en anders bekijk je hem nog maar eens!
Echt de moeite waard deze, tot op het einde!

en een super lekkere meid die meedoet :meal:

9 / 10

Thanks, voor de tip

reno 911 : miami
een film die je gezien moet hebben , een groep niet geschikte politieagenten die door toeval moeten instaan voor de volledige security van miami.
als je houdt van de office is deze zeker een aanrader.
Geef deze een dikverdiende 8 op 10

Zo se , men eerste post op db

reno 911 : miami
een film die je gezien moet hebben , een groep niet geschikte politieagenten die door toeval moeten instaan voor de volledige security van miami.
als je houdt van de office is deze zeker een aanrader.
Geef deze een dikverdiende 8 op 10

Zo se , men eerste post op db

welkom en bedankt voor je bijdrage!

Net Taken gezien

Vond het wel een vermakelijke film. zeker wel een aanrader, genoeg actie etc :D

Gaat over dat de dochter van een ex CIA agent ofzo wordt ontvoerd in Parijs, en die gedrogeerd en verkocht wordt.

vader gaat haar vinden enzo

Net Taken gezien

Vond het wel een vermakelijke film. zeker wel een aanrader, genoeg actie etc :D

Gaat over dat de dochter van een ex CIA agent ofzo wordt ontvoerd in Parijs, en die gedrogeerd en verkocht wordt.

vader gaat haar vinden enzo

interessant...

ff torrenten :D

Heb toevallig ook net Taken gezien. Wat een gangsterfilm. Kijkt heerlijk weg ook. Verder niet veel bijzonders. Een teruggevoerde versie van Bourne Identity: 7/10

Dit verhaaltje komt uit een review die ik via de mail krijg. Maar die verklaart dus waarom er inderdaad zoveel potentieel inzit die er alleen niet uitkomt. Jammer maar helaasch.

Shit man, ik zeg een remake. Wat een schitterende geniale film kun je hiervan maken. Ala Matrix. En dan maken ze er zo'n Hollywood gemonteerde k*tfilm van, die teert op de bekendheid en stoerheid van Diesel.

ben begonnen aan Harsh Times, goeie film tot nu toe, goed gelachen, leuk geacteerd...

alleen vind ik Bale niet echt passen in zijn rol...

morgen verder kijken, nu slapen :)

Chop Shop (2007)
IMDB: 7,3
RT: 95%
MM: 3,27 /5

Mooie dramafilm over een Latino koter die centen probeert te verdienen in een chop shop in the hood. Niet geschikt voor iedereen, nogal rustige film waar eigenlijk vrij weinig in gebeurt. 7+/10

Taken (2008)
IMDB: 7,8
RT: 48%
MM: 3,90 /5

Niet bijster goede maar zeker erg vermakelijke actiefilm. Beetje dun verhaaltje, voorspelbaar plot, standaart tough guys maar wat heerlijke wraak gedreven knokscenes. Ik heb me erg vermaakt. 7,5/10

Death Race (2008)
IMDB: 6,8
RT: 43%
MM: 3,58 /5

Enorm slecte maar o zo brute actiefilm met Jason Statham. Ik ben geen fan van hem, en eigenlijk ook geen fan van slechte actiefilms, maar dit was voor mij een enorme meevaller. Weet waar je aan begint, hier en daar lachwekkend slechte dialogen, te cliché en voorspelbare gebeurtenissen, maar wel lekker lompe wraak acties en wat toffe actie scene's. Goede no-brainer die je niet te serieus moet nemn. 7,5/10

Step Brothers (2008)
IMDB: 7,0
RT: 55%
MM: 3,52 /5

Aardige Will Ferrell comedy met weinig echt grappige momenten (behalve de introductie van Ferrells broer en zijn gezinnetje, zeker hoogtepunt van de film voor mij) maar ook niet verdoet door te veel sentiment. Als je Talladega Nights cool vond zal deze film je ook wel bevallen, al moet ik zeggen dat ik talladega wel leuker vond. 6,5/10

Kan iemand me trouwens helpen met een film titel? Hoe heet die film ook al weer over iets van 5 jonge mensen die in een huis in de bossen moeten blijven, en als ze dat een maand ofzo vol houden krijgen ze allemaal een miljoen of iets dergelijks. En dan worden er wat afgemaakt en blijkt dat ze live in een soort big brother snuff site zitten waar mensen kunnen wedden wie er dood gaan. Er blijkt dan 1 killer in het huis te zitten. Film is denk ik iets van 5 jaar oud en de hoes is rood met zwart. Ik ben de titel kwijt. Karma voor de gouden tip :)

Kan iemand me trouwens helpen met een film titel? Hoe heet die film ook al weer over iets van 5 jonge mensen die in een huis in de bossen moeten blijven, en als ze dat een maand ofzo vol houden krijgen ze allemaal een miljoen of iets dergelijks. En dan worden er wat afgemaakt en blijkt dat ze live in een soort big brother snuff site zitten waar mensen kunnen wedden wie er dood gaan. Er blijkt dan 1 killer in het huis te zitten. Film is denk ik iets van 5 jaar oud en de hoes is rood met zwart. Ik ben de titel kwijt. Karma voor de gouden tip :)

toch niet snuff movie?

Terug
Naar boven