AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[ATTACH=full]143564[/ATTACH]
[B]Hostel 2[/B]
Dit deel is toch een stukje minder dan de eerste. Hostel 2 heeft een veel minder spannende sfeer, maar toch een aardige film om te zien.
6,5/10[/QUOTE]

hostel 2 vond ik maar niets. gebeurd niets in, alleen bij die vrouw die ondersteboven hangt...
film was gedaan en enigste wat ik zei was: hoe, nu al? der is nog niks gebeurd :s"

Bijlagen

• 542108990_59e4f95405.jpg
    542108990_59e4f95405.jpg
    66,6 KB · Weergaven: 85
iemand trouwens al one missed call gezien?

ps: iemand een torrent van de film "in the valley of elijah"

[Link niet meer beschikbaar]

Jep ik heb die film gezien. Best aardig maar je moet wel de japanse horror begrijpen enig zins. Aparte manier van brengen hebben ze.

thx, de beschrijving van de film leek me ook wel wat...

ben hem nu aan het binnenhalen :D

zaterdag naar 'Wanted' geweest in de bioscoop.

op zich leuk bedacht, alleen wel heel erg sterk af-en-toe. Maar zeker geen verspilling van je tijd.

Ik geef hem een 7.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Rocker (2008)
IMDB: 6,0
RT: 36%
MM: 3,20 /5

Voorspelbare brave puber rocker film met wat flauwe grappen en bijbehorende moraal. Niet de moeite. 5-/10

The Visiter (2008)
IMDB: 8,0
RT: n/a
MM: n/a

Mooie film over een de relatie tussen een stugge oude man een een gezinnetje green-card loze vluchtelingen. Mooie film en ook leuk om te kijken, zeker de moeite. 7,5/10

Lost In Beijing (2007)
IMDB: 7,0
RT: 47%
MM: 3,00 /5

Nogal aparte Chinese film die een onduidelijke lijn tussen comedy en drama trekt. Ooit weet je niet meer of het nu komisch of dramatisch bedoeld is en het komt daardoor wat rommelig over. Moeilijk te plaatsen maar ok voor de liefhebber. Ik vind hem wel prima. 7/10

WALL·E (2008)
IMDB: 8,7
RT: 96%
MM: 3,82 /5

Net als al het Pixer/Disney werk erg overrated animatie film, máár toch zeker beter dan veel andere uit dit genre. Natuurlijk te veel emo shit en de sT die je ondertussen wel gewend bent van deze makers. 1e helft van de film was erg aangenaam, 2e beduidend minder. Maar al met al toch een prima film. 7+/10

:yawn: saaie k*tfilm met een overacting liv tyler

verhaal: koppel word geterroriseerd in hun woning door stelletje freaks

kijk deze film niet, enkel maar verloren tijd :(

0.5/10

0.5/10

ik had hetzelfde gevoel al bij de trailer

Ik heb net The Machinist gezien met Christian Bale. Ik ben eerlijk gezegd wel een klein beetje ontgoocheld. Het einde was het niet voorspelbaar, maar niet echt verrassend. Er zaten imo ook niet veel topscenes in. Ik vond het verhaal een beetje voor zwakbegaafden.. Je weet al van in het begin da tie paranoia is, en het briefje op z'n koelkast waarop ie het woord KILLER moest zien te vormen, tjach, beetje dom als je het mij vraagt. De sfeer en zo is dan weer wel goed, en het laatste (niet voorspelbare) gedeelte ook. Ik had ook liever wat meer paranoia / enge stukken gezien in z'n huis als ie alleen was.. een beetje een gemiste kans dit. 6,5/10

B0007Y08QA.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

0.5/10

Agree, ontzettend slechte film.

Aanraders:
The Bank Job 9,5/10
Death Race 8,5/10
Babylon AD 8/10

0.5/10
Zeker zoiets als "Vacancy" ? Al lijkt deze me nog wat minder met die irri trut liv tyler.

Net terug van bios... "eagle eye" stond op ons programma vandaag!
Ben echt teleurgesteld in deze film! Dacht dat ie stukken beter was! Spielberg zou beter in pensioen gaan...

Spielberg heeft enkel voor de financiering gezorgd dacht ik. :)
Al is het geen toeval dat zijn nieuwe oogappel Shia LeCunt er in mee doet. :rolleyes:

Hey Lucky, ouwe filmfreak, schrijf eens wat meer film reviews jonge, vallen hier niet meer veel film tips op te doen in dit topic lately.

Hey Lucky, ouwe filmfreak, schrijf eens wat meer film reviews jonge, vallen hier niet meer veel film tips op te doen in dit topic lately.

ik ben paar nieuwe films aan het torrenten, dus het komende weekend zal ik wel een paar reviews posten...

en ja, weet dat jouw post niet op mij was bedoelt :)

Haha, alle reviews zijn welkom baas!

Babylon A.D.

Met Vin Diesel, onze brede action hero. We krijgen één keer zijn massieve borstkas te zien, die ook daadwerkelijk massief is overigens.

Er zit zoveel potentieel in deze film. Alleen ik mis echt zoveel stukken. Ik snap er niks van. De ene keer zitten ze in een tent in de sneeuw. En een scene later zitten ze in een hotel. Het einde is ook zo vaag. Echt afgeraffeld lijkt het wel. In twee scenes is de film afgelopen. Echt te belachelijk.

Het verhaal rondom het meisje kan nog zóveel beter. Nu leek het een beetje op een nog goedkopere versie van Aeon Flux, met een nog slechter plot. De soundtrack is wel dik.

8/10 voor het potentieel.
2.5/10 voor de uitvoering

Terug
Naar boven