XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Kan iemand me trouwens helpen met een film titel? Hoe heet die film ook al weer over iets van 5 jonge mensen die in een huis in de bossen moeten blijven, en als ze dat een maand ofzo vol houden krijgen ze allemaal een miljoen of iets dergelijks. En dan worden er wat afgemaakt en blijkt dat ze live in een soort big brother snuff site zitten waar mensen kunnen wedden wie er dood gaan. Er blijkt dan 1 killer in het huis te zitten. Film is denk ik iets van 5 jaar oud en de hoes is rood met zwart. Ik ben de titel kwijt. Karma voor de gouden tip :)

heb die ook gezien
mensen konden dan online bieden wie het eerst zou sterven
1 van de makers ging dan in het huis een deelneemster palen
soort van extra weddingschap
weet niet meer hoe hij noemde, hehe :o

The Messenger: The Story of Joan of Arc
http://www.imdb.com/title/tt0151137/

Goeie film over het korte leven van Jeanne D'arc! Ik twijfel er wel een beetje aan of Milla Jovovich (toen de vrouw van de regisseur) de beste keus was als Jeanne.
Jovovich werd wel uitstekend ondersteund door D. Hoffman, Cassel, Malkovich & Dunaway.

Voor de liefhebbers van bv. Braveheart is dit een aanrader, maar verwacht er niet te veel van. ;)

7.5/10

The House on Turk Street
http://www.imdb.com/title/tt0292610/

Matige actiefilm. Enkel de moeite om te bekijken als je fan bent van Skarsgård, Hutchison, Jackson of Jovovich.

4/10

Needful Things
http://www.imdb.com/title/tt0107665/

Leuke mysterieuze thriller, het einde valt wel wat tegen.

-6/10

The Royal Tenenbaums
http://www.imdb.com/title/tt0265666/

Geweldige dramatisch komedie! Verwakt op geen enkel moment en is 'Hollywood-invloed'-loos.

8.5/10

The Poseidon Adventure
http://www.imdb.com/title/tt0069113/

Film waarin mensen proberen te ontsnappen van de verdrinkingsdood nadat een cruiseship is gekapseisd. Zeker eens de moeite om te bekijken.

6.5/10

Moonlight Mile
http://www.imdb.com/title/tt0179098/

Karakterstudie over hoe drie mensen omgaan met het verlies van hun vermoorde dochter/verloofde.

7/10

Layer Cake

Tijdens en na het zien van deze film ben ik aangenaam verrast over dit meesterwerkje...

Niet echt zo een speciaal thema zou je denken, maar je zit constant op het puntje van je stoel door de steeds wisselende situaties...

Daardoor raad ik deze film aan iedereen aan die hem nog niet gezien heeft, en anders bekijk je hem nog maar eens!
Echt de moeite waard deze, tot op het einde!

en een super lekkere meid die meedoet :meal:

9 / 10

Kende hem al een tijdje, zeer goede film!! Mooi diep verhaal ook.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.785
C'mon folks, what happened to quality reviews.
Een opsomming van de films die je hebt gezien is weinig boeiend. Benoem de aspecten eens van de film die je aanspraken of juist niet, anders kan je net zo goed ratings bekijken op IMDB.

Edit: deze pagina nog niet gelezen. Way to go!

• #4.786
Kan iemand me trouwens helpen met een film titel? Hoe heet die film ook al weer over iets van 5 jonge mensen die in een huis in de bossen moeten blijven, en als ze dat een maand ofzo vol houden krijgen ze allemaal een miljoen of iets dergelijks. En dan worden er wat afgemaakt en blijkt dat ze live in een soort big brother snuff site zitten waar mensen kunnen wedden wie er dood gaan. Er blijkt dan 1 killer in het huis te zitten. Film is denk ik iets van 5 jaar oud en de hoes is rood met zwart. Ik ben de titel kwijt. Karma voor de gouden tip :)

[IMDB]my little eye[/IMDB]?

• #4.788
Thx bro, matige film though. ;)

Ja ik weet dat ik die film een jaartje of 5 geleden heb gezien en toen wel lachen vond. Ik zat dus gister ff te denken hoe hij ook a weer heette en kwam er maar niet op, vandaar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ironman

Een meesterwerk onder de marvel comicbook heroes genre. Het acteren van Robbert Downey Jr. maakt de film een vermakkelijk stuk entertainment om elke leuke avond mee op te vullen. Verder ben ik altijd wel fan geweest van striphelden , maar deze kicked toch echt wel spiderman of supermans zijn ass.. En hard ook. :D

8+

Hulk

Een beste film om eens op een zaterdagavondje te bekijken. Ik moet zeggen dat het verhaal een stuk beter is dan de eerste remake, maar helaas ook wel erg voorspelbaar. Iedereen die de trailer heeft gezien, weet eigenlijk al hoe de hele film zal eindigen.

7+

Een opsomming van de films die je hebt gezien is weinig boeiend. Benoem de aspecten eens van de film die je aanspraken of juist niet, anders kan je net zo goed ratings bekijken op IMDB.

buh... bekende/goeie acteurs/actriceses, verhaal, hype,...

• #4.792
buh... bekende/goeie acteurs/actriceses, verhaal, hype,...

Het kan vanalles zijn, maar door op enigerlei wijze te beargumenteren waarom een bepaalde film goed of slecht is kan een ander hier nog iets uit opmaken. Een enkel waardeoordeel doet dit niet, tenzij in het geval van een geregelde poster in dit topic waarvan je de filmsmaak onderhand wel kent.

death race gezien dit weekend... verstand op nul en genieten van de actie... verder niks...

Het kan vanalles zijn, maar door op enigerlei wijze te beargumenteren waarom een bepaalde film goed of slecht is kan een ander hier nog iets uit opmaken. Een enkel waardeoordeel doet dit niet, tenzij in het geval van een geregelde poster in dit topic waarvan je de filmsmaak onderhand wel kent.

Mja, zolang er maar wel goed op spoilers gelet wordt. In principe kan je een film we goed inschatten aan de hoes en de ratings van imdb en RT vind ik persoonlijk. Extra info is relaxed, maar ik hoef niet echt dingen over het verhaal en plot te weten. En idd, wie de tip geeft zegt ook vaak wel veel.

death race.. stoere film.. maar net wat de rest zegt.. goede aktie, slecht verhaal..

Eens, moet wel een beetje inhoud hebben zo'n review. Iedereen kan roepen "goeie film". Probeer het zelf altijd wel, maar er kruipt wel wat tijd in en helaas geen reactie op vorige post wat de motivatie wat wegneemt voor volgende reviews. Maar goed hopelijk had iemand er wat aan. Ik doe elke week of elke twee weken weer een update.

Ik lees alle reviews wel en aan de hand daarvan download en kijk ik films. Maar veel film heb ik al gezien of nog in de wachtlijst staan, vandaar ook weinig reactie op reviews. Maar ik vind het voor mezelf ook wel relaxed om hier beetje bij te houden wat ik gezien heb. Hoop natuurlijk wel dat anderen wat hebben aan mijn reviews.

Eens, moet wel een beetje inhoud hebben zo'n review. Iedereen kan roepen "goeie film". Probeer het zelf altijd wel, maar er kruipt wel wat tijd in en helaas geen reactie op vorige post wat de motivatie wat wegneemt voor volgende reviews. Maar goed hopelijk had iemand er wat aan. Ik doe elke week of elke twee weken weer een update.

ik ben niet zo'n goeie schrijver om er een heel "opstel" van te maken...

vond het boeiende en goede film, ook beetje realitycheck :P 8/10

aanraduuuuhhhrrr

Ook maar weer eens eentje schrijven:

my-best-friends-girl-20080606030753464_640w.jpg

Wie absoluut niet kan lachen om coïtuskomedies als American Pie, There's something about Mary etc. hoeft deze film niet te kijken, maar voor degenen die wel van dat soort films houden is deze film ronduit hilarisch. Een film waar vrouwen waarschijnlijk niet zo hard om kunnen lachen als mannen.
Daar waar de film even lijkt in te kakken na een daverend begin tot middenstuk is het laatste kwartier misschien wel nog grappiger als het eerste.
Dit soort films zijn moeilijk te beoordelen op algehele kwaliteit, maar in zijn genre krijgt hij toch een 9/10 van me.

Terug
Naar boven