- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
De laatste van Jason Statham.death race
en babylon ad is sinds gisteren binnen, nu nog tijd om hem te zien![]()
Draait ook al in Belgie hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De laatste van Jason Statham.death race
en babylon ad is sinds gisteren binnen, nu nog tijd om hem te zien![]()

Dus ben ik maar oude films met crappy beeld en geluid aan het kijken geslagen. Is niet echt veel markt hier voor dergelijke reviews dus heel kort:Babylon A.D.
Mathieu Kassovitz werd bekend met zijn in Cannes bekroonde film La Haine. De Fransman komt uit een filmgezin: zijn moeder doet montage, zijn vader is regisseur en schrijver. Kassovitz verwierf de filmrechten van de roman Babylon Babies van Maurice Georges Dantec. Het schrijven van het scenario kostte hem vijf jaar. Uiteindelijk bleken StudioCanal en Twentieth Century Fox bereid geld in het project te steken. De film kreeg de titel Babylon A.D. mee.
Babylon Babies is een sciencefictionverhaal dat zich slechts enkele jaren in de toekomst afspeelt: 2013. De Bosnische veteraan Hugo Cornelius Toorop wordt door de Kazachse maffia ingehuurd om een jonge vrouw, Marie Zorn, naar Montreal te begeleiden. Het mysterie rond Marie wordt onthuld in een lange reeks hallucinerende dromen. We hebben het hier over Franse cyberpunk, het Franse antwoord op Philippe K. d*ck. De roman is geworteld in de ideeën van de Franse filosoof Gilles Deleuze, en zelfs Nietzsche.
Marie draagt een genetisch gemanipuleerde embryo. De geboorte van deze nieuwe *bermensch zou een einde maken aan de mens als product van miljoenen jaren evolutie. Marie’s brein blijkt verbonden te zijn met de neuromatrix, waardoor zij haar lichaam ontstijgt en één wordt met het universum. Dat had zelfs Nietzsche niet voorzien. De achtergrond van het boek is een wereld die verscheurd is door etnische en tribale fracties
Oorspronkelijk zou de Franse acteur Vincent Cassel de hoofdrol in Babylon A.D. spelen. Dit werd uiteindelijk Vin Diesel. De regisseur zelf bleek weinig controle te hebben over het hele proces en leverde een zware strijd met de producent. Achteraf zei Kassovitz geen enkele scène gedraaid te hebben op de manier zoals hij wilde. "It's pure violence and stupidity," aldus een teleurgestelde Kassovitz. De regisseur had vooral last van de advocaten van Fox, die zich alleen bezig hielden met de 'komma's en punten'. Uiteindelijk ging op de montagetafel nog eens een flink stuk verloren door bemoeienis van Fox.
+8/10.
Babylon A.D.
http://hpod.com/files/images/babylonad-int-poster.jpg
Met Vin Diesel, onze brede action hero. We krijgen één keer zijn massieve borstkas te zien, die ook daadwerkelijk massief is overigens.
Er zit zoveel potentieel in deze film. Alleen ik mis echt zoveel stukken. Ik snap er niks van. De ene keer zitten ze in een tent in de sneeuw. En een scene later zitten ze in een hotel. Het einde is ook zo vaag. Echt afgeraffeld lijkt het wel. In twee scenes is de film afgelopen. Echt te belachelijk.
Het verhaal rondom het meisje kan nog zóveel beter. Nu leek het een beetje op een nog goedkopere versie van Aeon Flux, met een nog slechter plot. De soundtrack is wel dik.
8/10 voor het potentieel.
2.5/10 voor de uitvoering
??De laatste van Jason Statham.
Draait ook al in Belgie hoor![]()
southpark klopt weer als een bus
[Link niet meer beschikbaar]

southpark klopt weer als een bus

weet ik, maar lijkt me een super slechte prent, kan sowieso de films van jason statham niet waarderen...
Jumper
net jumper gezien, leuke film.
niet al te dik verhaaltje maar knappe locaties, knap gefilmd en leuke film om naar te kijken. heb ik toch goed van genoten. en zeker vanwege Rachel Bilson!
wat een lekkertje!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Gisteren in de bios gezien:
Jumper
Een film over een jongen die zichzelf kan 'teleporteren', daar gebruik/misbruik van maakt, merkt dat hij niet alleen is en ook nog eens vervolgd wordt.
Een ontzettend goedkoop verhaal, een slecht plot en ook geen goede acteerprestaties/ special effects die de film nog enigszins zouden kunnen redden. Een dikke afrader.
3/10
Was ik toch maar naar 'No country for old men' geweest, die is volgende week aan de beurt.
Zojuist gezien:
Ray
Film die het leven beschrijft van Ray Charles. Een geweldige film! Zelfs als je niet van de muziek houdt weet deze film je nog te boeien. Het verhaal, de acteerprestaties van Jamie Foxx, de perfect getimede flashbacks naar Rays jeugd, het maakt de film tot een meesterwerk.
Ik moest direct aan 'Walk the line' denken bij het zien van deze film, er zijn opvallend veel overeenkomsten; een jongen die zich vanuit het niets opwerkt tot een geweldig artiest, zijn huwelijk dat lijdt onder zijn succes/uitspattingen, zijn drugsverslaving en hoe hij daarvan afkomt. Walk the line was al geweldig, Ray is nog beter. Waardeer ik Walk the line op een 8/10, dan krijgt Ray een
10/10

Aflevering 8
http://www.southparkzone.com/episodes/1208/The-China-Probrem.html

Ik vond vantage point erg matig
elke keer het zelfde alleen vanuit een ander perspectief
boooring
idd ja, na 3-4x een verschillend "point" te zien hoopte ik echt dat de film nu "door" gingmaar ze bleven maar komen met die perspectieven!
irritant