XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Slechte special effects??? Ik vond de special effects juist zeer geloofwaardig, wel jammer dat ze niet meer van die grotere beesten hebben getoond.

Mjah heb de HD versie op een Full HD beamer op 107" gezien, sowieso meer detail dan op mijn eigen scherm... Maar dan nog.
Er zijn gewoon veel films waar het beter gedaan is.

Het einde vond ik ook echt te nep, maar aan de andere kant weer eens wat anders dan Disney plots.
Het stuk waar die ene jonge kerel onder dat ding door werd getrokken... Dat was gewoon echt slecht. Er zijn gewoon veel films waar het beter gedaan is.

Death Race:

Na een half uur afgezet en dat doe ik echt zelden. Wat een verschrikkelijk slechte film. Afgezaagd, voorspelbaar en een homofiele excuusneger. Bah. Vergelijkbaar met Torque.

2/10

Death Race:

Na een half uur afgezet en dat doe ik echt zelden. Wat een verschrikkelijk slechte film. Afgezaagd, voorspelbaar en een homofiele excuusneger. Bah. Vergelijkbaar met Torque.

2/10

Niet mee eens...

http://shocktillyoudrop.com/nextraimages/Death-Race-small.jpg

Death Race (2008)
IMDB: 6,8
RT: 43%
MM: 3,58 /5

Enorm slecte maar o zo brute actiefilm met Jason Statham. Ik ben geen fan van hem, en eigenlijk ook geen fan van slechte actiefilms, maar dit was voor mij een enorme meevaller. Weet waar je aan begint, hier en daar lachwekkend slechte dialogen, te cliché en voorspelbare gebeurtenissen, maar wel lekker lompe wraak acties en wat toffe actie scene's. Goede no-brainer die je niet te serieus moet nemn. 7,5/10

@ Corleoné

Dus Scorsere heeft dan bewust Collin laten sterven, ben eig wel blij dat te horen, scorsere is dan toch geen sadistische gek.:p De rat die je ziet lopen op het einde van de film moet dan de film symbolisch weergeven ofzo.

Het script is gewoon zo geschreven, en die rat is inderdaad symbolisch.

Misschien was het ook wel een beetje voor Costigan da tie wilde wraak nemen.

Dat is goed mogelijk, al deed hij geen moeite om na de dood van Queenan contact op te nemen met Costigan.

]Maar wat ik nog altijd niet begrijp is waarom Costigan niet naar Digman is gegaan in plaats van te vluchten en ze niet samen Collin hebben probern te pakken.

Costigan heeft indirect contact opgenomen met Dignam, hij belde Brown op die dan Dignam moest meebrengen naar het dak van dat gebouw. Blijkbaar kon hij Dignam zelf niet bereiken, raar dat Brown er ook niet in slaagde.

En hoe wist Barrigan van die afspraak? Via Brown, Colin of is dit een mini plothole?

En wat ik ook niet begrijp is waarom Digman Collin niet gewoon laat oppakken, hij moet toch genoeg bewijzen hebben gehad zoals die tape dat Collin de rat was.. Of misschien wist hij het toch niet?

Het is eigenlijk nooit geimpliceerd dat hij er weet van had. Of Dignam moet de tapes gekregen hebben van Madolyn, maar dat lijkt me nogal vergezocht.

Laatst bewerkt:
Vanavond is/ was Lord of War op TV. Erg leuke film vind ik altijd, had 'm al een paar keer gezien. Maar wil zeker aanmoedigen om hem ook eens te kijken.

Ik vind hem persoonlijk vooral leuk door de persoon die hij is. Een soort advocaat van de Duivel. Het geeft een wat echter beeld van wat goed en kwaad is, niet de sprookjes versie. Verder gewoon heel goed in beeld gebracht en goed verhaal.

7/10

Postal

Voor de verandering eens een goede film van "Uwe Bolle". Heerlijke foute pulp!

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In Search of a Midnight Kiss (2007)
IMDB: 7,4
RT: 86%
MM: nvt

Sow, erg leuke en mooie mumblecorefilm! Echt genoten van deze zit. Aantal erg leuke momenten en wat mooie scene's in deze romantische comedy. Dit is niet een romantische comedy zoals je ze vaak ziek (klunzige knul verovert mooie meid na grappige sukkelmomenten), maar een toch wel wat serieuzere mix. Low budget, geen grote sterren maar toch erg overtuigend! 8/10

http://electricityandlust.files.wordpress.com/2008/06/midnight-kiss.jpg
In Search of a Midnight Kiss (2007)
IMDB: 7,4
RT: 86%
MM: nvt

Sow, erg leuke en mooie mumblecorefilm! Echt genoten van deze zit. Aantal erg leuke momenten en wat mooie scene's in deze romantische comedy. Dit is niet een romantische comedy zoals je ze vaak ziek (klunzige knul verovert mooie meid na grappige sukkelmomenten), maar een toch wel wat serieuzere mix. Low budget, geen grote sterren maar toch erg overtuigend! 8/10

Wat is mumblecore?

Mumblecore is an American independent film movement that arose in the early 2000s.[1][2] It is primarily characterized by ultra-low budget production (often employing digital video cameras), focus on personal relationships between twenty-somethings, improvised scripts, and non-professional actors.

net Iron man gezien...

kende niets van het verhaal, daarom ook verbazing bij het begin van de film...
eens de film vordert begon ik er meer en meer van te houden!

toppertje!

Mumblecore is an American independent film movement that arose in the early 2000s.[1][2] It is primarily characterized by ultra-low budget production (often employing digital video cameras), focus on personal relationships between twenty-somethings, improvised scripts, and non-professional actors.

Dankje. Ik dacht dat het iets met de film zelf te maken had dus het kwam even niet in me op om te Googlen. Toch bedankt.

Ik heb nog geen van de films bekeken die daar staan, terwijl ik meestal toch wel van indie houd. Is het de moeite waard om ook andere films in dat genre te kijken en te volgen? Of is het puur deze ene film die zo leuk is?

Dankje. Ik dacht dat het iets met de film zelf te maken had dus het kwam even niet in me op om te Googlen. Toch bedankt.

Ik heb nog geen van de films bekeken die daar staan, terwijl ik meestal toch wel van indie houd. Is het de moeite waard om ook andere films in dat genre te kijken en te volgen? Of is het puur deze ene film die zo leuk is?

Ik heb eigenlijk verder ook geen films gezien in het rijtje op wiki, maar ik hou zelf ook wel van indie films. Ik heb me wel laten vertellen dat quiet city erg goed is, heb hem op mijn pc dus ga hem zeker nog ff checken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Birds of America (2008)
IMDB: 7,0
RT: n/a
MM: 3,00 /5

Drama/comedy die nergens grappig is maar wel dramatisch, dramatisch slecht. Tijdverspilling. 4/10

ik zocht een film... iets met "king" in de titel en ging over undercover agenten in midden oosten...

ik kom uit bij streetkings, binnengehaald... shit wrong movie...

na wat googlen kom ik dus bij de juiste film: The Kingdom

natuurlijk als ik op torrent kijk alleen maar indiana jones torrents :(

ik zocht een film... iets met "king" in de titel en ging over undercover agenten in midden oosten...

ik kom uit bij streetkings, binnengehaald... shit wrong movie...

na wat googlen kom ik dus bij de juiste film: The Kingdom

natuurlijk als ik op torrent kijk alleen maar indiana jones torrents :(

Ik heb je ook al een linkje gestuurd via PM. Wist niet zeker of ik dat hier mocht posten, maar schijnbaar dus wel.. :D

Torrents mag je altijd posten :)

Ik heb je ook al een linkje gestuurd via PM. Wist niet zeker of ik dat hier mocht posten, maar schijnbaar dus wel.. :D

Torrents mag je altijd posten :)

thx gasten!

ik moet bij jullie beiden nog ff wachten en verdelen voor ik karma kan geven...

maar ze komen eraan hoor ;)

peace ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.839
The Kingdom op DVD gekocht op play.com voor 4 euro gratis thuisbezorgd.

Geen topfilm IMO, wel entertaining

Voor 4 euro kop je ook 40 gig aan schijfruimte Zoutzak, daar ram je dus zo een aantal films op he. Wie is er dan de slimmerik he? :eyebrow:

Terug
Naar boven