Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Weet ik Rob :D - Maar ik vond de actiescenes ook echt verschrikkelijk slecht. Het hele idee staat me niet aan. Daarnaast vind ik de standaard dialogen zonder ook maar enige diepgang echt een lachertje. Vandaar mijn lage cijfer.

Weet ik Rob :D - Maar ik vond de actiescenes ook echt verschrikkelijk slecht. Het hele idee staat me niet aan. Daarnaast vind ik de standaard dialogen zonder ook maar enige diepgang echt een lachertje. Vandaar mijn lage cijfer.

Ja ok natuurlijk. Maar kijk naar die hoes, kijk naar de namen, je gaat me niet vertellen dat je had verwacht hoogstaand acteerwerk te gaan zien. Je weet dat je een kei harde nobrainer gaat kijken. En dat is het, en daarom vond ik hem zeer goed te pruimen, zeker gezien de lage verwachtingen die ik er van had. Mijn 7,5 is dan ook puur entertainment value.

Als jullie nou eens mijn posts lezen had je die film een maand geleden al gezien... :D

Beter laat dan nooit:D Wilde 'm al eerder kijken, maar dit type film kijk ik liever zonder m'n vriendin. Achteraf gezien zou ze 'm vast ook wel kunnen waarderen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Quiet City (2007)
IMDB: 6,4 (484)
RT: 87% (15)
MM: 3,33 /5 (6)

Nog een mumblecore filmpje gekeken, maar deze was me toch echt wat te traag. De sT is wel mooi, als je er van houdt teminste, 2 twinigers die elkaar ontmoeten worden een dag in de gaten gehouden. Low budget, veel dialoog, doorsnee gebeurtenissen. Maar net wat te rustig. Het zijn gewoon 2 saaie mensen, je ziet saaie gesprekken en er gebeurt gewoon echt bijna niets. Sommige zullen er van houden, niet helemaal mijn ding. 6,5/10

Pineapple Express (2008)
IMDB: 7,8 (25,422)
RT: 68% (179)
MM: 3,45 /5 (20)

Stoner comedy film met Seth Rogen (Knocked Up, Superbad) met de ondertussen bekende sT; geloofwaardige personages met eerlijke relaties. Toch vond ik hem wat saai, weinig lach momenten. Wel wat lompe actie scenes tegen het einde. Had er meer van verwacht. 6,5/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.865
Stranger Than Fiction zojuist gekeken, zeker een leuke film. Wel een tof verhaal en hier en daar ook wel gelachen. Filmpje kijkt lekker weg, zien dus!

gisteren Stranger Than Fiction (2006) gezien. interessant verhaal, leuk gegeven waar ze mee spelen, mooi ingetogen gespeeld door will ferrell, prachtige bijrol van dustin hoffman, en al verliest het verhaal in het laatste half uur een beetje zijn kracht blijft het verhaal overall toch zeker overeind en is de 7,9 op imdb imo wel terecht

Stranger than Fiction

strangerfiction~Stranger-Than-Fiction-Posters.jpg

Harold Crick is een belastinginspecteur, wiens leven overhoop wordt gehaald wanneer hij zijn levensverhaal hoort, door een stem die alleen hij kan horen. Deze vertelster, Karen Eiffel, is een schrijfster die haar laatste roman probeert af te maken, maar zij weet niet dat haar hoofdpersoon daadwerkelijk leeft en zijn leven via haar woorden plaatsvindt. Geheel wanhopig zoekt Harold hulp bij een excentrieke professor.

In de filosofie buigt zich regelmatig over de vraag over wat het leven nu precies is en het doel daarvan. Wat als ons leven al exact ligt vast gelegd en dat dus alles wat we doen uiteindelijk toch zal eindigen op een zelfde manier. Wat als je als hoofdpersoon nu je eigen plot al te horen krijgt, ben je dan instaat om iets te veranderen ? Of zou je het allemaal zo laten omdat je dan begrijpt hoe het leven in elkaar steekt ? Deze film geeft daar in een modern jasje een mooie invulling aan. Er zitten veel humoristische momenten in. Het is best een uniek concept ( In het straatje van Fight Club , Memento , The Game etc ) maar dan met een knipoog.

Zeker de moeite waard 8,5/10

Originele film inderdaad, heb hier zeker van genoten. Alleen doodzonde van het zwakke einde...
Happy end waarin Ferell alsnog blijft leven

7+/10

the-chaser-11.jpg

The Chaser (2008)
IMDB: 8,0 (1,281)
RT: 83% (12)
MM: 3,92 /5 (69)

IJzersterke Koreaanse serial killer/politie film die geen moment verveelt. Gewoon kijken deze film, je zal er geen spijt van krijgen! AANRADER! 8+/10
[Link niet meer beschikbaar]

Hoho, kijk Rob.. met dat soort tips maak je me nou blij.

http://northcorner.files.wordpress.com/2008/07/the-chaser-11.jpg

The Chaser (2008)
IMDB: 8,0 (1,281)
RT: 83% (12)
MM: 3,92 /5 (69)

IJzersterke Koreaanse serial killer/politie film die geen moment verveelt. Gewoon kijken deze film, je zal er geen spijt van krijgen! AANRADER! 8+/10
[Link niet meer beschikbaar]

Hoho, kijk Rob.. met dat soort tips maak je me nou blij.

+1

nu nog torrent vinden en ondertitels :)

Torrent heb ik er bij gepost, en die heeft ondertitels :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.871
The Chaser heb ik al een tijdje op mijn lijstje staan, zeker binnenkort maar eens kijken..

Vandeweek de laatste Indiana Jones gezien. Totale teleurstelling. Enige goeie wat nog overbleef was de gekende soundtrack. Casting: crap (zeker dat irri k*tjoch Shia nog wat), acteerprestaties: zwak en ongeloofwaardig, plot: matig, verder teveel overdreven special effects en computer CGI shit.

Eigenlijk een smet op de vorige films, had nooit gemaakt moeten worden, zeer jammer. 6,5/10

Vandeweek de laatste Indiana Jones gezien. Totale teleurstelling. Enige goeie wat nog overbleef was de gekende soundtrack. Casting: crap (zeker dat irri k*tjoch Shia nog wat), acteerprestaties: zwak en ongeloofwaardig, plot: matig, verder teveel overdreven special effects en computer CGI shit.

Eigenlijk een smet op de vorige films, had nooit gemaakt moeten worden, zeer jammer. 6,5/10

Er zijn plannen voor een volgend deel.. :roflol:

En Spielberg maar volhouden dat hij zo weining mogelijk CGI gebruikt heeft. :rolleyes: Hij had er gewoon geen moeten gebruiken.

Zojuist 28 days later en 28 weeks later achter elkaar bekeken.

Vond 28 days beter maar weeks was ook zeker niet slecht. De film pakt je vanaf de eerste minuten meteen beet en laat niet meer los. Zeker een aanrader voor mensen die 'm nog niet gezien hebben.

28 days later: 8/10
28 weeks later: 7,5/10

Kan ook niet wachten op het vervolg, 28 months later die in 2009 uit komt.

Vond 28 days beter maar weeks was ook zeker niet slecht. De film pakt je vanaf de eerste minuten meteen beet en laat niet meer los. Zeker een aanrader voor mensen die 'm nog niet gezien hebben.

wist nog niet dat er een derde deel van komt.

thx

Ik heb beide films een tijdje geleden gezien en ik moet zeggen dat het echte goede films waren in dit genre.

Ik heb net deze film gezien : "Day of the Dead"(2008 versie).

Wat een slechte film. De acteerprestaties zijn echt ondermaats,is gewoon niet geloofwaardig op alle vlakken. Special effects waren soms niet om aan te zien. Verhaallijn wijkt ook sterk af van het origineel . Hier en daar zijn er wat vage scenes ingegooid die trachten het gevoel van de oude film op te roepen,wat dus helemaal niet lukt.

Daarom krijgt deze film van mij een 2/10.

23r5lao.jpg

Bangkok Dangerous

Wat een grap. Er gebeurt de eerste zeventig minuten niets noemenswaardig. En daarna eigenlijk ook niet. Je komt niets te weten over de hoofdpersoon z'n achtergrond, wat imo toch best interessant had geleken. Er is gewoon een elite assasin die mensen vermoord. Dat is gewoon de film. Niks minder en zeker niet meer :roflol: Cliché Nicholas Cage crap die ook nog eens gruwelijk slecht gecast is. Hij het het hoofdkarakter totaal niet overtuigend neer te zetten. Het is einde is helemaal dramatisch. Totaal niet logisch, of wat dan ook. Verspilling van m'n tijd.

Zometeen Pineapple Express kijken. Ben benieuwd, ondanks de redelijk negatieve review van Rob G.

4/10 voor de lekkere Aziatische chicks die erin zitten.

Heb Cage altijd al een uiterst matige acteur gevonden. Kan maar 1 typetje spelen en zelfs dat is niet overtuigend.

Rob G;3247124 [Link niet meer beschikbaar zei:
Pineapple Express (2008)
IMDB: 7,8 (25,422)
RT: 68% (179)
MM: 3,45 /5 (20)

Stoner comedy film met Seth Rogen (Knocked Up, Superbad) met de ondertussen bekende sT; geloofwaardige personages met eerlijke relaties. Toch vond ik hem wat saai, weinig lach momenten. Wel wat lompe actie scenes tegen het einde. Had er meer van verwacht. 6,5/10

Eensch. Redelijk saai, op een aantal zeer grappige scenes na.

Terug
Naar boven