XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Nee komt niet voor als je een goede usenetprovider hebt, je beter informeren vrind ;) Maar heb je die film nou al binnen of niet ?

On-topic, gisteren Simon gezien. Nederlandse film die goed te doen is. Een echte Terstal film, in ieder een goede dosis t**ten :D

Je kunt altijd wel te laat zijn met een film, da's dus onzin want elke Usenet provider heeft een limiet aantal dagen.

On-topic: Ja die wil ik graag zien Simon

Gisteren American Pie nog eens gezien . Haha was weer lachen :D

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
On-topic, gisteren Simon gezien. Nederlandse film die goed te doen is. Een echte Terstal film, in ieder een goede dosis t**ten :D
ben wel benieuwd, krijgt verbluffend hoog gemiddelde op moviemeter.
alhoewel ik geen liefhebber ben van nederlandse cinema, moet ik deze toch ook nog wel zien.

De films die ik deze week gezien heb:

Rocky 1 tot 5
Saving private Ryan
Scarface (DE ultieme gangsterfilm!!)

Scarface staat in de download (voor de heb, DVD rip, 2CD) en ik heb net dik 2 uur van m'n leven VERSPILD aan The Terminal.

Wát een kwijlerige feelgood-shit, bah! :mad:

Terminal vond ik niet bijzonder, maar toch zeker de moeite waarde door Tom Hanks. Mn favoriete acteur!

En ik hou idd van kwijlerige feel good ;)

haha

vanavond maar weer ns 'raiders of the lost ark' kijken; heerlijke film :D

Maar weer eens een verhaal uit de oude doos halen dan, Raiders of the Lost Ark gezien in de bioscoop toen ik 11 was. Filmkeuring had aangegeven dat de film alleen voor 12 jaar en ouder was. Spannend dus of ik wel langs de kassa zou komen als klein mannetje :D Wel gelukt, zat ik daar in een zaal met misschien 10 anderen maximaal. Wel vaag omdat ik er al over had gelezen dat de film in de USA een kassucces was toen.

Gisteren 'malibu's nogwat' en 'resident evil 2: apocalypse'. Die laatste zoog aars, wel jammer, want deel 1 vond ik wel cool. Die eerste was wel aardig voor een keer

oww klote man dat res evil2 niet goed is ...deel 1 was wel goeie shit...

idd, deel 1 was geile scheisse, maar mn pik bleef slap bij 2

nou ja... mila jovovich is wel een geile sl*t maar ik bedoel meer de film zelf

Laatst bewerkt:
lol

indy kicked ass :D

Zojuist house of the flying daggers gezien. Vette film met boze chinezen! :thumbs:

Film die ik zaterdag voor de 2e keer gezien heb:

Bad Santa

miss al eens hier gepost.. maar ok. Ik vond het verhaal wel leuk, maar de humor was echt geweldig. Die zuipende, vloekende santa gast en dat kleine schreeuwende negertje is een supercombinatie :D

Geweldig om met je maten te kijken!

heb jij in april een kerstfilm gekeken Frenk?

oja de The Interpreter, is een dikke zeven min out of ten, beetje langzaam allemaal, Sean Penn blijft wel een goede acteur

en btw vanavond lekker Gladiator!!!

One flew over the cuckoo's nest pas weer op TV gezien. Hele vette film. Vooral de muziek ik cool (Jack Nitzsche)...Op het einde ontvluchtte een traan zowaar mijn ooghoek :(

Terug
Naar boven