AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

De 3www vind ik wel goed.
The warrior
The warriors
The wanderers

Criminal gezien, wel lollige film over 2 oplichters. Vooral omdat je niet direct weet wie nou wie in de maling neemt. 7/10

Ook nog gezien, Birth met Nicole Kidman. Beetje zouteloze film waarin een jongentje claimt de reincarnatie te zijn van de overleden echtgenoot van Nicole Kidman. Film is mij te traag. 6/10

DBC01 zei:
After the Sunset schijnt een flinterdunne story te zijn maar Salma Hayek's voorgevel komt veel in beeld. In de bioscoop vanaf 14 april.

Meteen Torrentspy erop gezet en hijs over 3 uurtjes binnen.

Heb ik gisteravond gekeken. Tis echt net alsof de film door een stel 6 jarigen is geschreven. Echt te dom voor woorden. Ik zou dr echt geen schijfje aan opofferen. :mad:

gisteren was het 'Cast Away' op de tv
film met Tom Hanks, geweldige acteer prestatie vind ik, je moet het maar doen, 2/3de van een film op je eentje spelen

Santoz zei:
gisteren was het 'Cast Away' op de tv
film met Tom Hanks, geweldige acteer prestatie vind ik, je moet het maar doen, 2/3de van een film op je eentje spelen

Vergeet niet de prachtrol van Wilson :D

ik heb braveheart, the pianist en shaft gezien. Alledrie een 8.

Shaft heb ik ook nog gezien op tv. Vooral die figuur Peoples is lachen... Teflon-Don.

• Topic Starter Topic Starter
vond het origineel ook wel cool :D

nog wat aan klassiekers gewerkt; lawrence of arabia (mooie britse film, 8/10) english patient (7je voor de moeite). verder veel dvds herzien van de vakantie op portable dvd player

Gisteren eerst White Noise gezien. Ik vond het wel een vette film, lekker freaky sfeertje, alleen het einde was wat minder. En ook nog Raging Bull gezien (was op RTL5) met Robert de Nero. Wel een goede film, klassieker!

Rob G zei:
En ook nog Raging Bull gezien (was op RTL5) met Robert de Nero. Wel een goede film, klassieker!
vind dit egt een van mijn favorieten, de rol van De Niro is subliem, ook Pesci speelt mooie rol waarmee hij doorbrak. heb deze slechts eenmaal gezien.

Rob G zei:
Gisteren eerst White Noise gezien. Ik vond het wel een vette film, lekker freaky sfeertje, alleen het einde was wat minder.

gister ook gezien kijkt wel lekker weg opzich. Een 7

vanmorgen weer is Gladiator gekeken wat een fatastische film is dat toch! een 9

Hoe is the interpreter? wil naar de bios zo, maar alleen die draait of boogey man of white noise, wie helpt?

The Grey Zone gezien, met o.a. Harvey Keitel. Film gaat over een Sonderkommando in Auschwitz die belast was met de verbranding en opruimen van de resten van vergasten. Zeer indringende film, geeft een goed beeld hoe het er moet zijn toegegaan in de 4 crematoria's van Auschwitz. Enige minpuntje is dat de SS-ers Engels spreken, maar goed daar kijk je doorheen. Film is gebaseerd op de verhalen van een dokter die de oorlog heeft overleeft, zelf was hij gedwongen assistent van Josef Mengele.

8/10.

Goeie tip Eric! :thumb:

Staat nu in de download via Torrentspy, had maar 2 rode balkjes maar ik down toch nog snel.

Laatst bewerkt:
Hero; een prachtige film, het gebruik van kleuren en overeenstemmende landschappen zorgen voor magistrale plaatjes. het verhaal laat wel wat te wensen over, maar de martial arts zijn weer geweldig. al met al een erg mooie film.
wel vind ik dat het niveau 'crouching tiger, hidden dragon' niet gehaald wordt.

Ik heb vorige week eindelijk de Criterion van Dai-bosatsu tôge (Sword of doom) binnengekregen.
Echt een geniale samurai-film met schitterend in beeldgebrachte zwaardgevechten, met ook de immer briljante Toshiro Mifune.
Een heerlijke donkere film met kippenvel-opwekkend acteerwerk van Nakadai.

:hedbang:
Deze film stamt uit 1966, en de vechtscene's doen in geen enkel opzicht onder voor die van Kill Bill of wat dan ook. Ik vind deze film zelfs veeeeel beter.
:cool:

DBC01 zei:
Da's toch voor kleuters; met van die vliegende mensen enzo???

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je DBC01 opnieuw punten kan geven.

Ik moet ook helemaal niets hebben van die 'vliegende mensen'

Terug
Naar boven