MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik heb gisteren A man apart met vin diesel gehuurd met een paar vrienden, was volgens die knakker achter de balie een aanrader. Wat een baggerfilm zeg, niet te geloven, ik denk dat ik m'n geld terug ga vragen.

Ohja vanavond weer Fargo op tv (yorin 10 uur)dat wordt weer genieten.

Buffster zei:
Zondag in de bioscoop "Be cool" gezien, waarschijnlijk de slechtste film die ik in jaren gezien heb, de acteurs (John Travolta, Uma Thurman) hebben in het verleden bewezen op hoog niveau te kunnen acteren, maar laten dat in deze film absoluut niet zien. Het script is goedkoop en erg voorspelbaar en de film heeft me geen moment kunnen boeien, hij was verre van grappig en het enige wat het nog waard maakte om hem af te kijken waren de looks van Christina Milian.

greetz,
Ron

EDIT: ik geef een 2,5

GATVER, ik heb die crap net binnengehaald. Wat een lompe k*tfilm ja!

Heb enemy at the gates gezien. Zeer vermakelijke sniper film! 8,5

Enemy at the gates werd afgekraakt door de pers, nou, ik heb er veel plezier aan beleeft; 8.5! :thumb:

En dan Fargo, wat een superfilm, heb ik van Torrent ooit gepakt of Kazaa, goeie kwaliteit, topfilm! :)

Trouwens White Noise werd ook afgekraakt, ben nu op de helft maar vermaak me prima.

ZoutZak zei:
Hero; een prachtige film, het gebruik van kleuren en overeenstemmende landschappen zorgen voor magistrale plaatjes. het verhaal laat wel wat te wensen over, maar de martial arts zijn weer geweldig. al met al een erg mooie film.
wel vind ik dat het niveau 'crouching tiger, hidden dragon' niet gehaald wordt.
Zékers een mooie film!
Echt hele mooie beelden, en de verfilming van 1 van de beroemdste legenden van de Chinese oudheid.
Ik vond alleen het verloop wel wat traag.

Je moet ook ff "House of flying daggers' regelen, ik ben hem nu aan het downen, gaat vrij langzaam, ben al bijna een week bezig.
Hij draaide laatst maar in een paar bioscopen in Nederland.

DBC01 zei:
Da's toch voor kleuters; met van die vliegende mensen enzo???

Ach, ja, ieder z'n ding

En Fargo is écht een topfilm ja! :)

Je moet ook ff "House of flying daggers' regelen, ik ben hem nu aan het downen, gaat vrij langzaam, ben al bijna een week bezig

Emule/Donkey zeker? :roflol:

House.Of.Flying.Daggers.2004.RETAIL.DVDRip -> Heb ik in 3 uurtjes voor je.

BitTorrent rules :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Apenootje zei:
Zékers een mooie film!
Echt hele mooie beelden, en de verfilming van 1 van de beroemdste legenden van de Chinese oudheid.
Ik vond alleen het verloop wel wat traag.

Je moet ook ff "House of flying daggers' regelen, ik ben hem nu aan het downen, gaat vrij langzaam, ben al bijna een week bezig.
Hij draaide laatst maar in een paar bioscopen in Nederland.
thanks, ga ik zeker nog bekijken!
maar eerst denk ik een aantal klassiekers van Kurosawa, films als 'seven samurai', 'rashomon', 'ikiru', etc allemaal begin jaren '50, wil ik gezien hebben.

House Of Flying Daggers zal ik hopelijk volgende week ook nog zien, lijkt me idd erg vet!

The Grey Zone is klaar!!!! :D:D:D

Ik dacht dat wordt niks met 2 rode streepjes als 'torrent-health' maar na 4 uurtjes is ie er al!!

Grey Zone trouwens niet beoordelen op het verhaal op zich, gaat er meer om dat het een goed en behoorlijk hard beeld geeft van de dagelijkse praktijken in Auschwitz. Sommige filmpuristen op IMDB gingen lopen zeuren over het verhaal, iets wat in zo'n film toch echt ondergeschikt.

Kuu-huuut! Ik moet nog 20MB en die is er niet....

Kuuhuuuuuuuuuuuut, goede usenet provider en dat probleem heb je niet ;) :D

Jammerrrrrr voor je Eric, maar als je standaard als allerlei repareer-files moet downloaden náást je film van Usenet, zegt dat al heel wat van Usenet.
En dan nog wat; handmatig alles eruitpikken wat je nodig hebt is onbegonnen werk; er is verder geen reden om het zo moeilijk te maken. Het is indertijd zo moeilijk gemaakt om grote groepen geinteresseerden op afstand te hoduen en last but not least; eerste keer dat mij dit overkomt.

Want wat is nou overzichtelijker, ditte:

1657809cdtyguhbcnvjmi,dfv76t57c7d908.RAR
2c9vt7b8y798n[09m-0,-.,0minubyv8f6c.BIN
3kjhbgvuycr6tuivytouiypnomp,[p.BAN
.'p,;moljujkyuytdrxitcvuyibuonjpmokl;[\]p.BEN
kjhgtfr76gyhjiko.opijuygtfr6dtfyguhjkopp.TAR
jhuygtfr6dftgyujiko.lpokjuy6tdrfyguhjio.opjiu.RAR
juhygtfrd656rf78h9j0kolpokij8ytr65dr6ftghu.BIN
h7g6f54ds35d6f7h89k0-lk0j9hygtfdr5er6ft7u.BAN
kj98h7g6f54d6rfghu890lk0ji98tfdr65rf6t7gjiko.BON2
kjh8g7ft6rdt7gy9jkolp;[lo9k86frd5rf6tgkhjko.RAR2
hy6tfrd5ftg79j0kp;[lpo0juh8gtfr6t7gy9j0kolp.BIN
jhuygtf6dr5rf6t7ujikolpk-0u8ygtf6rft7hjklp0ki.CUE
jh78g6f5d4sf6tk8h9olp-o0juh8f6f7ghjkl-k0ju8.BIN

Of dit:

Cortocircuito CVCD DVDrip [Spanish] -DOWNLOAD-

EricR zei:
Grey Zone trouwens niet beoordelen op het verhaal op zich, gaat er meer om dat het een goed en behoorlijk hard beeld geeft van de dagelijkse praktijken in Auschwitz. Sommige filmpuristen op IMDB gingen lopen zeuren over het verhaal, iets wat in zo'n film toch echt ondergeschikt.

Zoals wel vaker zit er bij Eric áltijd een addertje onder het gras; eerst is het walhalla, daarna komen de maren....:rolleyes:

Niet om er een usenet versus P2P thread van te maken, maar zoals jij het voorstelt werkt usenet niet. Het is 4 keer klikken en alles is binnen en verwerkt om te branden, NZB-file downen in newsreader. NZB-file aanklikken. Eventuele reparatie uitvoeren. Alles uitpakken tot Video_Ts bestand of Isobestand.

4 zeer simpele handelingen dus, maar goed download ze met Bittorrent. Wie weet komt er ooit nog een seeder online :D

Ik gaf maar een voorbeeld, bij een rip is het natuurlijk een ander bestand. Alleen download ik geen rips, volledig DVD en anders niet. Ik wil 5.1 geluid en minimaal 3 Mbps stream voor de video.

Succes met downloaden.

Trouwens pas nog hier een verhaaktje van iemand gelezen die precies hetzelfde had met Usenet; hij miste net 2 bestanden en alles werd oflline gehaald.

Dusseh, komt overal voor vrind.

Terug
Naar boven