hafid
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou het bevestigen door hier serieus op in te gaanDBC01 zei:Da's toch voor kleuters; met van die vliegende mensen enzo![]()

hafid zei:Ohja vanavond weer Fargo op tv (yorin 10 uur)dat wordt weer genieten.

Buffster zei:Zondag in de bioscoop "Be cool" gezien, waarschijnlijk de slechtste film die ik in jaren gezien heb, de acteurs (John Travolta, Uma Thurman) hebben in het verleden bewezen op hoog niveau te kunnen acteren, maar laten dat in deze film absoluut niet zien. Het script is goedkoop en erg voorspelbaar en de film heeft me geen moment kunnen boeien, hij was verre van grappig en het enige wat het nog waard maakte om hem af te kijken waren de looks van Christina Milian.
greetz,
Ron
EDIT: ik geef een 2,5
Zékers een mooie film!ZoutZak zei:Hero; een prachtige film, het gebruik van kleuren en overeenstemmende landschappen zorgen voor magistrale plaatjes. het verhaal laat wel wat te wensen over, maar de martial arts zijn weer geweldig. al met al een erg mooie film.
wel vind ik dat het niveau 'crouching tiger, hidden dragon' niet gehaald wordt.
DBC01 zei:Da's toch voor kleuters; met van die vliegende mensen enzo![]()

Je moet ook ff "House of flying daggers' regelen, ik ben hem nu aan het downen, gaat vrij langzaam, ben al bijna een week bezig

thanks, ga ik zeker nog bekijken!Apenootje zei:Zékers een mooie film!
Echt hele mooie beelden, en de verfilming van 1 van de beroemdste legenden van de Chinese oudheid.
Ik vond alleen het verloop wel wat traag.
Je moet ook ff "House of flying daggers' regelen, ik ben hem nu aan het downen, gaat vrij langzaam, ben al bijna een week bezig.
Hij draaide laatst maar in een paar bioscopen in Nederland.
DBC01 zei:Emule/Donkey zeker?
House.Of.Flying.Daggers.2004.RETAIL.DVDRip -> Heb ik in 3 uurtjes voor je.
BitTorrent rules![]()

EricR zei:Grey Zone trouwens niet beoordelen op het verhaal op zich, gaat er meer om dat het een goed en behoorlijk hard beeld geeft van de dagelijkse praktijken in Auschwitz. Sommige filmpuristen op IMDB gingen lopen zeuren over het verhaal, iets wat in zo'n film toch echt ondergeschikt.

Alles uitpakken tot Video_Ts bestand of Isobestand.