- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Het was een hele goede film dat wel.
Maar naar mijn mening zijn er films die beter zijn.
En ik vind het zeker niet de beste film ooit gemaakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar naar mijn mening zijn er films die beter zijn.
En ik vind het zeker niet de beste film ooit gemaakt.
Net in de bios "The Day The Earth Stood Still" gezien.
Echt geen aanrader deze ,in een modern jasje gestoken, versie van de ark van noach.
5.5/10
[IMDB]Annie Hall[/IMDB]
Een van de mans bekendste films. Een bijzonder origineel en geestige film waarin de rationaliteit van relaties onder de loep wordt genomen. Een enorme dialoogdichtheid, dus de niet-liefhebbers van Woody zullen dit als bijzonder bezwaarlijk ervaren. Aanrader! 7.5/10
Fight Club
Special effects ok? Tegenwoordig zit dat toch altijd wel goed, of niet?
Volgens mij zit die de laatste jaren continu aan de drugs, spieren weg en zijn kop is ook sterk achteruit gegaan. Volgens vele bronnen is hij gek op coke...
Srry bro. Laatste tijd erg druk met studie en ben sinds ik in het buitenland zit volledig afhankelijk van mn laptopje wat betreft het kijken van films. Je weet hoe ik denk over het kijken van films op een postzegelformaatje (15,4") en matig geluid (2.0 speakers). Dus kijk heel erg weinig laatste tijd. Films in de bioscoop ondertitelen is er niet bij in de meeste landen.
Heb wel een tip voor je na je reviews van Woody Allen gelezen te hebben.
[Link niet meer beschikbaar]
[IMDB]Annie Hall[/IMDB]
Een van de mans bekendste films. Een bijzonder origineel en geestige film waarin de rationaliteit van relaties onder de loep wordt genomen. Een enorme dialoogdichtheid, dus de niet-liefhebbers van Woody zullen dit als bijzonder bezwaarlijk ervaren. Aanrader! 7.5/10
Moet ik anders ff een externe schijf opsturen met 900 topfilms er op? 
Leuke film inderdaad. Veel van zijn, ook oudere, films zijn heel leuk.
Ik kan ook aanraden:
- Everything You Always Wanted to Know About Sex * But Were Afraid to Ask (korte sketches, sommige leuk, sommige minder)
- Sleeper (meer slapstick)
- Love and Death (vond ik de leukste, zeker zien!)
- Small Time Crooks (iets minder, maar wel vermakelijk)

Haha, films kijken op een lappie is chill, koptelefoontje op en lekker in je nest, heerlijkMoet ik anders ff een externe schijf opsturen met 900 topfilms er op?
Thnx voor de Annie Hall tip, ben hem al aan't binnen trekken!
Hoest verder in het buitenland? Italie zit je toch, niet?
Volgens mij zit die de laatste jaren continu aan de drugs, spieren weg en zijn kop is ook sterk achteruit gegaan. Volgens vele bronnen is hij gek op coke...

Dus hij is niet meer de ''Muscles from Brussels'' ?![]()

Is/komt er nog een leuke comedy?? Lijkt wel of dat genre aan het doodbloeden is, of ligt dat aan mij??