- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Maargoed, de films zijn al een tijdje weer op hier, maar valt me eigenlijk tegen wat ik hier aan recencies lees.. Weinig goede film laatste tijd.. Ik vind jouw lijstje dan ook niet echt indrukwekkend Rob G.. Niet dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt, maar vind niet dat er echt bijzondere dingen waren in 2008...The Dark Knight waar iedereen laaiend over was, vond ik zelf maar tegenvallen... Into the Wild op 1!!! No Country For Old Men op een goede tweede plaats
Ik zal het lijstje proberen te rangschikken:
1. There Will Be Blood
2. The Chaser
3. Happy-Go-Lucky
4. In Search Of A Midnight Kiss
5. Burn After Reading
6. John Rambo
7. No Country For Old Man
8. Batman The Dark Knight
9. The Savages
10. Into the Wild
Deze films vond ik toch allemaal wel erg vet hoor! Andere noemenswaardige uit 2008:
Wall-E
Before The Devil Knows You're Dead
Gone Baby Gone
KungFu Panda
Forgetting Sarah Marshall
[REC]
In Bruges
Cloverfield
Juno
3:10 to Yuma
Felon

.. Weinig goede film laatste tijd.. Ik vind jouw lijstje dan ook niet echt indrukwekkend Rob G.. Niet dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt, maar vind niet dat er echt bijzondere dingen waren in 2008...The Dark Knight waar iedereen laaiend over was, vond ik zelf maar tegenvallen... Into the Wild op 1!!! No Country For Old Men op een goede tweede plaats
De bad-guy was imo maar een loser ook en vond het niet bepaald goed geacteerd.. 8/10 voor de actie, 4,5/10 voor de Bond.

)