AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

1115oh3.jpg

Film komt vrij traag op gang en lijkt op het eerste gezicht vrij saai maar met de climax op het einde begin je na te denken en wordt het een prachtig geheel!
Echt een aanrader vooral voor de clint fans! Acteerwerk is weer subliem!

8/10

Changeling (2008)

Mja, ik heb deze film zitten kijken met een paar maten, en ik moet eerlijk bekennen dat ik wel eens beter op heb zitten letten bij een film. Ben dus bang dat ik hem nog wel een keer moet gaan herzien om echt goed te beoordelen. Ik heb wel zo'n beetje alles mee gekregen en dat was allemaal wel goed. Zet hem nu ff op een 7,5, maar denk dat ik hem wel wat hoger knal als ik wat beter op let de volgende keer!

[IMDB]3:10 to Yuma[/IMDB]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aanrader!

8/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.384
Ontdekte onlangs een film met een cult-status die in het rijtje [IMDB]La cité des enfants perdu[/IMDB] en The matrix past.

[IMDB]Dark City[/IMDB]

MM: 3.56/5
IMDB: 7.8/10
RT: 76% (critics) 88% (users)

Een gewaagde, duistere maar erg vette science fiction film. Wil niets weggeven over het plot maar zoals eerder gezegd past hij in bovenstaand rijtje. De film kwam uit een jaar vóór the matrix, en haalt misschien wel niet dezelfde klasse, toch weet de film te overtuigen en te boeien.

Wel een aanrader te noemen, ik kende de film helemaal niet!

8/10

Ontdekte onlangs een film met een cult-status die in het rijtje [IMDB]La cité des enfants perdu[/IMDB] en The matrix past.

[IMDB]Dark City[/IMDB]

MM: 3.56/5
IMDB: 7.8/10
RT: 76% (critics) 88% (users)

Een gewaagde, duistere maar erg vette science fiction film. Wil niets weggeven over het plot maar zoals eerder gezegd past hij in bovenstaand rijtje. De film kwam uit een jaar vóór the matrix, en haalt misschien wel niet dezelfde klasse, toch weet de film te overtuigen en te boeien.

Wel een aanrader te noemen, ik kende de film helemaal niet!

8/10

Denk dat ik die ooit gezien heb,
is het niet zo dat ze tijdens de slaap telkens de mensen hun dromen stelen om zo de menselijk ziel te achterhalen, en telkens ze wakker worden is er dan weer iets veranderd.

• #5.386
Denk dat ik die ooit gezien heb,
is het niet zo dat ze tijdens de slaap telkens de mensen hun dromen stelen om zo de menselijk ziel te achterhalen, en telkens ze wakker worden is er dan weer iets veranderd.
Daar komt het min of meer op neer inderdaad :D

• #5.387
Is er al een goede versie van Watchmen te downloaden? Heeft iemand de film al gezien?

Nog niet gezien en nog geen goede versie van. Ga die Dark City ff downen, thnx voor de tip!

• #5.389
Nog niet gezien en nog geen goede versie van. Ga die Dark City ff downen, thnx voor de tip!

Heb Iron Man binnen gehaald in plaats hiervan. Thx.

BTW, gebruik deze site sindskort: [Link niet meer beschikbaar] 1 file movie downloads, steady 100+kb/s en ook best veel aanbod.

Gister Låt den rätte komma in (Let the right one in) gekeken.

Toch wel een vrij degelijke film. Een vampire movie met een apart sfeertje anders dan de gemiddelde film uit hetzelfde genre.

8/10

Heb Iron Man binnen gehaald in plaats hiervan. Thx.

BTW, gebruik deze site sindskort: [Link niet meer beschikbaar] 1 file movie downloads, steady 100+kb/s en ook best veel aanbod.

Ik check altijd www.rlslog.net, daar komen alle nieuwe scene releases op, dan weet je zeker dat je een goede versie hebt. De films zelf trek ik van mininova of van btjunkie, gaat ook altijd wel snel.

L'enfant Sauvage (The Wild Child) van Francois Truffaut.

Waargebeurd verhaal over een jongen die zijn kinderjaren in de bos leefde, gevangenen werd en daarna 'heropgevoed' door een Franse medicus. Stap voor stap zou hij met dit wild mens (noch geciviliseerd mens, noch beest) onderzoeken wat de mogelijkheden zijn voor verandering. Zeer mooi opgebouwd film trouwens en zeer authentiek aan de geschriften van Dr Jean Itard.

Gisteren Adaptation gezien. Zeker wel een goede film, geef hem een 8-. Van de maker van Being John Malkovich.

Ik vind dat een k*tfilm, net als Being John Malkovich. Kan er niet naar kijken

Being john Malkovich vond ik geniaal, net als Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Adaption daarentegen ben ik pas gaan waarderen toen ik hem vaker zag. Maar wat Kaufman nu heeft gemaakt: Synecdoche, New York: dat is pas vage shit. Bijna een 8 op imdb, 62% op RT en in veel top 10 lijstjes over 2008, ik kan het niet helemaal volgen.

Ik kan ook niet uitleggen waar de film over gaat omdat.. tja ga hem zelf maar zien, vage film.

Gister naar Marley and Me geweest, leuke film met leuke grappen en een beetje treurig einde.

Heb me er best mee vermaakt:thumbs:

Nope niet altijd,

wij posten ook soms non-scene niet altijd hoor.

Terug
Naar boven