jeronimow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ontdekte onlangs een film met een cult-status die in het rijtje [IMDB]La cité des enfants perdu[/IMDB] en The matrix past.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[IMDB]Dark City[/IMDB]
MM: 3.56/5
IMDB: 7.8/10
RT: 76% (critics) 88% (users)
Een gewaagde, duistere maar erg vette science fiction film. Wil niets weggeven over het plot maar zoals eerder gezegd past hij in bovenstaand rijtje. De film kwam uit een jaar vóór the matrix, en haalt misschien wel niet dezelfde klasse, toch weet de film te overtuigen en te boeien.
Wel een aanrader te noemen, ik kende de film helemaal niet!
8/10
Denk dat ik die ooit gezien heb,is het niet zo dat ze tijdens de slaap telkens de mensen hun dromen stelen om zo de menselijk ziel te achterhalen, en telkens ze wakker worden is er dan weer iets veranderd.

Nog niet gezien en nog geen goede versie van. Ga die Dark City ff downen, thnx voor de tip!
Heb Iron Man binnen gehaald in plaats hiervan. Thx.
BTW, gebruik deze site sindskort: [Link niet meer beschikbaar] 1 file movie downloads, steady 100+kb/s en ook best veel aanbod.
Gisteren Adaptation gezien. Zeker wel een goede film, geef hem een 8-. Van de maker van Being John Malkovich.
Ik vind dat een k*tfilm, net als Being John Malkovich. Kan er niet naar kijken
Ik check altijd www.rlslog.net, daar komen alle nieuwe scene releases op, dan weet je zeker dat je een goede versie hebt. De films zelf trek ik van mininova of van btjunkie, gaat ook altijd wel snel.

Is er al een goede versie van Watchmen te downloaden? Heeft iemand de film al gezien?