- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wat aardig coole film/serie tshirtjes binnen gekregen afgelopen tijd:

Nice. Van waar heb je die?
En zitten ze wat goed aan de schouders, borst, nek en lats zonder dat je 2 maten te groot moet kopen? Heb nog wat tshirts nodig om te trainen. Die "you talkin' to me?' is natuurlijk wel toepasselijk als je hardcore zit te trainen.![]()
Dat heb ik niet, volgens mij. Beneden hebben we kabel van Delta (Zeeuws) en boven heb ik digitenne. Maar beide geen Film1. Ergens op internet? Ik kan het niet goed vinden met google.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
http://www.imdb.com/title/tt0296310/
The Blue Planet box gekocht, docu serie van de BBC uit 2001. 7 uur lang alleen maar mooie maar ook vreemde maar vooral overweldigende beelden van de zeeën, oceanen en de dieren die er in leven. 5 jaar lang voor gefilmd, ik weet niet hoeveel uur materiaal en heel scherp gemonteerd. En met Attenborough, dan weet je het wel.
Aanrader als je een beetje van natuur houdt.
'the wrestler' is lang niet slecht, maar zwaar overhyped. geen sterke acteerprestaties, gewoon doorsnee goed geacteerd, maar zeker niet meer dan dat. een 6/10 is meer dan voldoende.
Ik heb de shirtjes van http://www.8ball.co.uk/.
Die Mark It Zero (Big Lebowski) is stretch, die zit erg netjes moet ik zeggen en valt beetje klein uit (ik weeg 80 kg bij 1,78m en heb een L die redelijk krap zit maar net goed genoeg). Die van Godfather is niet echt stretch, maar die zit ook netjes. Clockwork orange en Taxi Driver zijn meer 'normale' shirtjes die wat groter uit vallen en niet echt mooi passend zitten imo. Bada Bing (Sopranos) heb ik van een andere site en die valt ook klein uit en is ook mooi passend stretch.
) dus zal me dan ook wel passen.
Vind die bada bing ook prachtig en die Big leb. al helemaal, krijg ik hele tijd een glimlach van op mn gezicht. 
Benieuwd of iemand dit weet:
Ik heb een beperkte downloadlimiet van 3 gig en heb nu Boy A binnengehaald, een film die ik graag wil zien. Nu bleek deze ****ing gedubbed in het Turks!
Omdat mijn limiet er bijna opzit heeft herdownloaden niet veel zin. Nu is het mogelijk om er eigenhandig een andere audiotrack (MP3) onder te zetten met bepaalde software, maar hoe kom ik vervolgens aan de originele audiotrack voor deze film...??
Benieuwd of iemand dit weet:
Ik heb een beperkte downloadlimiet van 3 gig en heb nu Boy A binnengehaald, een film die ik graag wil zien. Nu bleek deze ****ing gedubbed in het Turks!
Omdat mijn limiet er bijna opzit heeft herdownloaden niet veel zin. Nu is het mogelijk om er eigenhandig een andere audiotrack (MP3) onder te zetten met bepaalde software, maar hoe kom ik vervolgens aan de originele audiotrack voor deze film...??