AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Gave shirts!

Weet iemand waar/ hoe je vanavond de Oscars kan kijken? Zijn er anderen die het willen zien?

Ik hoorde dat het kan op Film1, zelfs zonder abbo. Maar ik heb ook geen box ervoor geloof ik.

Volgens mij op film 1 van 00:00u tot 00:60u ofzo.

Ik heb wat aardig coole film/serie tshirtjes binnen gekregen afgelopen tijd:

Nice. Van waar heb je die? :eek:

En zitten ze wat goed aan de schouders, borst, nek en lats zonder dat je 2 maten te groot moet kopen? Heb nog wat tshirts nodig om te trainen. Die "you talkin' to me?' is natuurlijk wel toepasselijk als je hardcore zit te trainen. :D

edit : Is het deze website : http://www.8ball.co.uk/tshirt/3/29730/T-Shirts/Offensive-T-Shirts/I-****-On-The-First-Date-Tshirt/ ? Laat nog even weten hoe ze passen. :)

Gisteren op aanraden van Neonak 'Hard Candy' gezien. Hele goede thriller waarbij je niet altijd weet voor wie je nu eigenlijk sympathie en begrip moet opbrengen. Iets te langdradig en met hier en daar een nutteloze uitbreiding maar anderzijds dan weer zeer sterke acteerprestaties (dat mag ook wel als de film uit 2 hoofdpersonages bestaat die een goeie 100min vol moeten lullen) en een verhaal dat tot het einde spannend en boeiend blijft. 8,5/10

Nice. Van waar heb je die? :eek:

En zitten ze wat goed aan de schouders, borst, nek en lats zonder dat je 2 maten te groot moet kopen? Heb nog wat tshirts nodig om te trainen. Die "you talkin' to me?' is natuurlijk wel toepasselijk als je hardcore zit te trainen. :D

Ik heb de shirtjes van http://www.8ball.co.uk/.

Die Mark It Zero (Big Lebowski) is stretch, die zit erg netjes moet ik zeggen en valt beetje klein uit (ik weeg 80 kg bij 1,78m en heb een L die redelijk krap zit maar net goed genoeg). Die van Godfather is niet echt stretch, maar die zit ook netjes. Clockwork orange en Taxi Driver zijn meer 'normale' shirtjes die wat groter uit vallen en niet echt mooi passend zitten imo. Bada Bing (Sopranos) heb ik van een andere site en die valt ook klein uit en is ook mooi passend stretch.

Volgens mij op film 1 van 00:00u tot 00:60u ofzo.

Dat heb ik niet, volgens mij. Beneden hebben we kabel van Delta (Zeeuws) en boven heb ik digitenne. Maar beide geen Film1. Ergens op internet? Ik kan het niet goed vinden met google.

post-59-11123959230.jpg

http://www.imdb.com/title/tt0296310/

The Blue Planet box gekocht, docu serie van de BBC uit 2001. 7 uur lang alleen maar mooie maar ook vreemde maar vooral overweldigende beelden van de zeeën, oceanen en de dieren die er in leven. 5 jaar lang voor gefilmd, ik weet niet hoeveel uur materiaal en heel scherp gemonteerd. En met Attenborough, dan weet je het wel.

Aanrader als je een beetje van natuur houdt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.348
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze vind ik wel nice. Wat zijn de verzendkosten?

post-59-11123959230.jpg

http://www.imdb.com/title/tt0296310/

The Blue Planet box gekocht, docu serie van de BBC uit 2001. 7 uur lang alleen maar mooie maar ook vreemde maar vooral overweldigende beelden van de zeeën, oceanen en de dieren die er in leven. 5 jaar lang voor gefilmd, ik weet niet hoeveel uur materiaal en heel scherp gemonteerd. En met Attenborough, dan weet je het wel.

Aanrader als je een beetje van natuur houdt.

Heel erg vet inderdaad, had hem al een tijdje liggen. Mocht je Planet Earth nog niet gezien hebben zou ik dat snel doen. :thumbs:

'the wrestler' is lang niet slecht, maar zwaar overhyped. geen sterke acteerprestaties, gewoon doorsnee goed geacteerd, maar zeker niet meer dan dat. een 6/10 is meer dan voldoende.

Vond het 1 van de betere films die ik laatste tijd gezien heb, wist niet dat hij overhyped werd, een van Rourkes sterkste rollen toch.

Ik heb de shirtjes van http://www.8ball.co.uk/.

Die Mark It Zero (Big Lebowski) is stretch, die zit erg netjes moet ik zeggen en valt beetje klein uit (ik weeg 80 kg bij 1,78m en heb een L die redelijk krap zit maar net goed genoeg). Die van Godfather is niet echt stretch, maar die zit ook netjes. Clockwork orange en Taxi Driver zijn meer 'normale' shirtjes die wat groter uit vallen en niet echt mooi passend zitten imo. Bada Bing (Sopranos) heb ik van een andere site en die valt ook klein uit en is ook mooi passend stretch.

Ideaal dan, we hebben ongeveer dezelfde stats (nuja, je bent wel nog wat voller :)) dus zal me dan ook wel passen. :) Vind die bada bing ook prachtig en die Big leb. al helemaal, krijg ik hele tijd een glimlach van op mn gezicht. :D

• #5.353
Sean Penn en niet Rourke beste acteur. Kan ik me wel in vinden, want dat was ook echt een huiveringwekkende performance van Sean in de film Milk. Aanrader trouwens.

Wel verbaasd dat Slumdug zoveel oscars pakt, oa best picture. Ga de film nog eens herzien.

Verder de verwachte postuum oscar voor Heath Ledger...

Neonak nog de uitreiking gevolgd??

Zoveel Oscars voor Slumdog Millionaire vind ik toch overdreven. De film was goed, maar loste mijn (hoge) verwachtingen toch niet echt in.

142vwch.jpg

Zelfde shit als de eerste...

Mensen die de eerste mooi vonden zullen ook wel van deze kunnen genieten ...
Mensen die de eerste k*t vonden... Geld aan iets anders hangen aub...;)

4/10

• #5.357
Benieuwd of iemand dit weet:

Ik heb een beperkte downloadlimiet van 3 gig en heb nu Boy A binnengehaald, een film die ik graag wil zien. Nu bleek deze ****ing gedubbed in het Turks!

Omdat mijn limiet er bijna opzit heeft herdownloaden niet veel zin. Nu is het mogelijk om er eigenhandig een andere audiotrack (MP3) onder te zetten met bepaalde software, maar hoe kom ik vervolgens aan de originele audiotrack voor deze film...??

Ik heb een beperkte downloadlimiet van 3 gig en heb nu Boy A binnengehaald, een film die ik graag wil zien. Nu bleek deze ****ing gedubbed in het Turks!

Omdat mijn limiet er bijna opzit heeft herdownloaden niet veel zin. Nu is het mogelijk om er eigenhandig een andere audiotrack (MP3) onder te zetten met bepaalde software, maar hoe kom ik vervolgens aan de originele audiotrack voor deze film...??

Ik betwijfel of er iemand is die dit aanbied op internet, niemand heeft daar normaal gesproken wat aan lijkt me. Ik zou de goede versie kunnen downloaden en daar de audio uit slopen. Maar ik weet (nog) niet hoe dat werkt.

Overigens, je woont in een grote stad. Je zou via DC++ een netwerk kunnen opzoeken van mensen bij dezelfde ISP als jij, deze herkent het download verkeer dan misschien niet (zoals vroeger bij Zeelandnet). Ook zou je dezelfde truc kunnen uithalen bij torrents door een ip-range in te vullen waarvan je wilt downloaden (ip-range van je isp dan dus).

Forget it, you're ****ed. Go buy the dvd, of laat rob er eentje branden en opsturen ;)

OT: vanavond deze:

MV5BMTcyMzI4MjgwMF5BMl5BanBnXkFtZTcwNTgzMTkxMg@@._V1._SX263_SY400_.jpg

gezien. Voorspelbaar verhaal maar dat hebben alle comedy's, best leuke chick, al blijkt die ook al oud te zijn, en verder een hele berg leuke bijrollen waar ik hard om heb moeten lachen. Goede film voor een dinsdagavond!

Slumdog Millionaire.

Geen flauw idee waarom het zoveel oscars kreeg. Halverwege al uitgezet, wat een boutfilm. ???

Terug
Naar boven