Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Michael Clayton
Deze film wordt volledig gedragen door George Clooney en dat doet die zeer behoorlijk. Alhoewel het geen alledaags thema is, komt het toch vrij geloofwaardig over. Het verhaal zit ook goed ineen. Ik vond de film dus zeker de moeite!
7,5-8/10

Doomsday
Vond de film wel cool, totdat er blijkbaar een beschaving leeft achter de muur. Daarna wordt het gewoon een B-film. Soms leuk, maar meetal gewoon slecht.
5,5-6/10

Haha dat is toch die schotse film? Of Ierse.. ik weet het niet eens meer zeker? Die was echt verschrikkelijk k*t.

Wahlberg is inderdaad wel miscast als Max Payne. Verhaal was ook niet heel overtuigend maar op de een of andere manier weet de film wel vermakelijk te zijn, ook al is de war-drug beetje typisch. Zeker geen hoogvlieger maar toch wel aan voldoende score score dankzij de vette shoot outs.

5.5/10

De film had inderdaad veel vetter gekund, Wahlberg had hem niet moeten spelen of een stuk beter moeten spelen.

Ik heb gister toevallig "Shooter" gekeken met Mark Walhberg die was dan wel weer "oke". Lekker filmpje voor de zaterdagvond, hij snackt lekker weg.
Veel actie en net ff te sterke scenes.

http://www.imdb.com/title/tt1013753/

Milk. Een film over homorechten in het USA van de jaren 70. Eigenlijk niet alleen film over homorechten maar over mensenrechten in het algemeen. Een film die goed laat zien waarom je groepen niet moet uitsluiten of behandelen als zijnde tweederangs burger.

Penn is goed op dreef en de cinematografie is ook van een hoog niveau. De film ademt echt een jaren 70 sfeer uit.

Gelet op het onderwerp zou je misschien een vrij droge en saaie film verwachten maar de film verveelt bijna geen moment.

8/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Duchess. Kostuumdrama dat bijna nergens echt goed tot leven komt en het acteren van Ralph Fiennes lijkt op de automatische piloot te gaan. Kiera Knightley is wel goed op dreef, toch vond ik de film vrij saai. Had wat meer intriges verwacht

7/10

Gister weer eindelijk 's een "goeie" Vinnie Jones film gezien, The Midnight Meattrain.

2vm7nyq.jpg

Centraal staat een zachtaardige fotograaf (Bradley Cooper), die de duistere kant van New York wil fotograferen. Daarbij stuit hij op een intimiderend grote vent (Vinnie Jones), die elke nacht een metrotrein kaapt, waarna hij de ongelukkige passagiers afslacht met vleeshaken en een enorme glimmende moker. De gruweltaferelen in het rijdende slachthuis zijn grof en heftig, maar lang niet zo voyeuristisch, onfris en smerig als de martelingen in de verwante reeks Sawfilms.

Regisseur Kitamura leende de grimmige sfeer uit de invloedrijke seriemoordenaarsfilm Se7en. De camera verandert in de gruwelijke treinslachtingen regelmatig van perspectief. Dat levert enkele virtuoze shots op, maar draagt niet bij aan een coherente sT. Ex-voetballer Vinnie Jones boezemt ontzag in met zijn woordeloze optreden als de meedogenloze mensenslachter, in een film die alleen besteed is aan de meest bloeddorstige horrorfans, boven én onder de achttien. :D

Nice, ga ik zien :)

don't do it!

Crank 2.. heerlijk indd verstand op 0 en kijken.

Heb gisteren Milk gekeken!
Super film. Ik het begin dacht ik echt waar gaat dit over, ik wou heb zelfs bijna afkijken. Maar uiteindelijk vond ik het een prachtige film, met super acteerwerk van Sean Penn (terrecht oscar gewonnen).

De film had inderdaad veel vetter gekund, Wahlberg had hem niet moeten spelen of een stuk beter moeten spelen.

Ik heb gister toevallig "Shooter" gekeken met Mark Walhberg die was dan wel weer "oke". Lekker filmpje voor de zaterdagvond, hij snackt lekker weg.
Veel actie en net ff te sterke scenes.

Het verhaal in de film van Max Paine is k*t, dat heeft niets te maken met Walhberg.

Heeft iemand "rise of the footsoldier" al gezien? Erg sterke film.

Heb zelf nog nooit "Body of lies" gezien, ga ik komende week eens checken.

Heeft iemand "rise of the footsoldier" al gezien? Erg sterke film.

Heb zelf nog nooit "Body of lies" gezien, ga ik komende week eens checken.

rise of the footsoldier heb ik gezien, harde film die wel bijblijft

body of lies heb ik pas geleden gezien en herriner mij er al niet zo veel meer van

Ontdekte onlangs een film met een cult-status die in het rijtje [IMDB]La cité des enfants perdu[/IMDB] en The matrix past.

[IMDB]Dark City[/IMDB]

MM: 3.56/5
IMDB: 7.8/10
RT: 76% (critics) 88% (users)

Een gewaagde, duistere maar erg vette science fiction film. Wil niets weggeven over het plot maar zoals eerder gezegd past hij in bovenstaand rijtje. De film kwam uit een jaar vóór the matrix, en haalt misschien wel niet dezelfde klasse, toch weet de film te overtuigen en te boeien.

Wel een aanrader te noemen, ik kende de film helemaal niet!

8/10

Mja, deze film gister gezien, ik ben toch wat minder enthousiast er over dan jij ZZ. Vond het idee best aardig achter de film, al zater er behoorlijk wat dingetjes in waar je qua realisme wel een behoorlijke stretch moest maken. De special effects waren ook niet echt bijster sterk (soms erg overtuigend, soms totaal niet), de film is natuurlijk al ruim 10 jaar oud, maar toch. Er zat wel een leuk sfeertje aan de film die ook al vanaf de 1e minuut sterk gezet werd. Al met al prima filmpje, maar super vond ik het niet. 7-/10

poster.jpg

Geen film voor wie op zoek is naar veel actie en effecten, maar wel een zeer geloofwaardig en erg goed gespeeld drama dat bovendien ook nog origineel uit de hoek komt. De film kon me boeien hoewel het bij momenten wel erg braafjes en eentonig werd. Veel mensen zullen dat saai noemen, maar als je een beetje empathie in je hebt, en je kan het geduld opbrengen om eens een goed verhaal te volgen dan is dit voor jou. Melissa Leo was erg overtuigend als alleenstaande moeder en de rest van de casting vult goed aan. Voor de oscar zat er iets te weinig diepte en emotie in, maar dit is een aanrader als het plot en genre je enigszins aanspreekt. Frozen River krijgt van mij een dikke 7/10.

Ik zou dan Pixote aanraden, is een stuk rauwer dan Cidade de Deus of Slumdog Millioniare. Vind de laatste 2 overigens ook meesterwerken. Pixote is veel minder gestyleerd maar komt daardoor des te harder aan.

Terug
Naar boven