Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eergister gezien, zullen wel al reviews voor zijn maar hier mijn mening.
Zwaar overrated, keek er heel erg naar uit maar hij is ontzettend zwak. De gevechten zijn veel te schoon. Wolverine en zn broer rijgen elkaar helemaal open, elk ledemaat wordt doorboort door hun klauwen en ze houden er een bloedneusje aan over.

Ryan Reynolds, vind ik een toffe acteur, speelt de rol van Wade Williams, een belangrijke karakter maar zit in totaal 10 minuten in de film.

ALLES wat je in X-men ziet is al in andere films gedaan maar dan veel beter. En die klauwen van Wolverine zien er echt té nep uit.

I.c.m. pop-corn doorheen te zitten maar geef hem een 5/10

J.V.C.D

Belgie / Luxemburg
Komedie / Misdaad
96 minuten

geregisseerd door Mabrouk El Mechri
met Jean-Claude Van Damme, Zinedine Soualem en Francois Damiens

J.C.V.D. is een lichtelijk uitgerangeerde filmster die bezig is met de opnames van alweer een straight-to-video actiefilmpje. Hij heeft pas het afkickcentrum verlaten en de voogdij over zijn dochtertje verloren. Hij reist naar zijn geboorteland Belgie om daar de rust te vinden die hij in Amerika niet heeft. Tevergeefs uiteraard.

Dit is een aanrader !!!
Van Damme in topvorm en hij kan verdacht goed kan 'acteren' als hij wilt.

Blades Of Glory
Natuurlijk een heel flauwe film met een flinterdun verhaal, maar ik heb toch een paar keer hardop moeten lachen met Will Ferrel. Die kerel is echt grappig. Ik denk dat ik eens wat oudere films van hem ga downloaden, want ben niet echt bekend met zijn werk.
6,5-7/10

Had veel meer in gezeten maar nu is het een wat warrige thriller met actie-elementen die soms te overdreven zijn.

Owen speelt op zich niet slecht maar zijn karakter is wel heel erg 1 dimensionaal, de rest van de karakters zijn nog minder boeiend.

De lokaties zijn wel erg fraai in beeld gebracht maar mooie locaties maken geen film.

6/10.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.725

Had veel meer in gezeten maar nu is het een wat warrige thriller met actie-elementen die soms te overdreven zijn.

Owen speelt op zich niet slecht maar zijn karakter is wel heel erg 1 dimensionaal, de rest van de karakters zijn nog minder boeiend.

De lokaties zijn wel erg fraai in beeld gebracht maar mooie locaties maken geen film.

6/10.

[IMDB]The International[/IMDB]

Deze film was echt een enorme meevaller. Prachtig geschoten film, een locatie is 1 ding, maar het op deze sublieme wijze vastleggen maakt wel degelijk een film. Op het verhaal valt veel aan te merken, maar als je hier aan voorbij kunt gaan en deze naast andere conspiracythrillers legt dan is The International wel degelijk een van de betere! Topvermaak van Tykwer.

8-/10

[IMDB]
La scaphandre et le papillon[/IMDB]

The diving bell and the butterfly, een zeer originele Franse film over een verongelukte hoofdpersoon die compleet verlamd is geraakt en probeert met de buitenwereld te communiceren. Knap gemaakt en zeer boeiend.

8/10

[IMDB]Midnight meat train[/IMDB]

Vinnie Jones the butcher. Ridicuul plot maar high gore levels garanderen haast entertainment. Weinig geslaagde film, maar genoeg fans voor dit type film ongetwijfeld.

5.5/10

1.jpg

[IMDB]The three burials of Melquiades Estrada[/IMDB]

De revival van Tommy Lee Jones. Sterke regie, sterk geacteerd. Een western in een modern jasje. Sfeervol en meeslepend, zeer aardige film.

7.5/10

Zweedse jeugdfilm met een vleugje horror. De film heeft wat moeite om op gang te komen jammer genoeg maar is verder wel onderhoudend. Beetje tegenvallend na de goede recensies.

7/10

Battle for Haditha

7/10

mooie film, zeer realistisch door de manier waarop het gefilmd is

[IMDB]Midnight meat train[/IMDB]

Vinnie Jones the butcher. Ridicuul plot maar high gore levels garanderen haast entertainment. Weinig geslaagde film, maar genoeg fans voor dit type film ongetwijfeld.

5.5/10

Onlangs gekeken. Vond er niets aan idd en erg k*t, vergezocht en deels voorspelbaar einde/plot. De gore viel opzich ook wel mee met uitzondering van de laatste echte treinscène.

[IMDB]The International[/IMDB]

Deze film was echt een enorme meevaller. Prachtig geschoten film, een locatie is 1 ding, maar het op deze sublieme wijze vastleggen maakt wel degelijk een film. Op het verhaal valt veel aan te merken, maar als je hier aan voorbij kunt gaan en deze naast andere conspiracythrillers legt dan is The International wel degelijk een van de betere! Topvermaak van Tykwer.

8-/10

Je bent wel erg mild. Als ik mooie locaties wil zien zet ik Discovery Travel wel aan. Vind de film wat lijken op de Bournefilms maar The International komt nooit echt goed op gang.

Het Guggenheim museum kapot knallen was wel meesterlijk gedaan maar tegelijkertijd volledig ongeloofwaardig. In New York zouden er gelijk tien SWAT-teams binnenvallen bij zulk geweld.

• #5.730
Je bent wel erg mild. Als ik mooie locaties wil zien zet ik Discovery Travel wel aan. Vind de film wat lijken op de Bournefilms maar The International komt nooit echt goed op gang.

Het Guggenheim museum kapot knallen was wel meesterlijk gedaan maar tegelijkertijd volledig ongeloofwaardig. In New York zouden er gelijk tien SWAT-teams binnenvallen bij zulk geweld.

Klopt. Heb maanden geaarzeld om deze film in de bioscoop te gaan zien, ik denk dat slechte reviews me weerhielden uiteindelijk. Dus gewapend met lage verwachtingen was ik al heel snel overtuigd.

Wat betreft de geloofwaardigheid heb je zeker een punt en dit is natuurlijk de achilleshiel van de film. Maar zeg nu zelf, een grootschalige corporate conspiracyfilm van dit type raat nu eenmaal niet verstrikt in een plot van excessief lobbyen. Ik heb er erg van genoten, misschien een relatief hoge waardering tengevolg.

• #5.731

[IMDB]The Cincinnati kid[/IMDB]

Een prachtige pokerfilm met een briljante jonge Steve McQueen als hoofdpersoon. Een klassieker van formaat waarin alles lijkt te kloppen, de casting en diens fantastische acteerwerk, de regie en het sterke plot, goede filmmuziek en opbouw van spanning. Beste pokerfilm, alhoewel geen texas hold'em maar 5 card stud, die ik tot op heden gezien heb.

8/10

ip-man-poster-004.jpg

[IMDB]Ip man[/IMDB]

Hele vette kung fu film die het verhaal verteld van Yip Man, de latere meester van Bruce Lee. Het verhaal begint tegen de setting van een welvarend dorpje met rivaliserende kung fu scholen, maar wordt abrupt gekanteld door de Japanse invasie in China. Een interessante film dus van Chinese zijde met veel en goede vechtscenes. Sterke film!

8-/10

Best leuke komedie. 7/10

Sja, wat moet ik hiervan zeggen. Mooi verhaal, misschien iets te toevallig enzo. Beetje David Lynch-achtig geschoten, maar dit was voor mij wél begrijpelijk. Goed geacteerd, origineel, maar naar mijn mening iets te expliciete coïtusscenes. 8-/10

Toen ik klein was ging ik altijd stiekem de achterkant van die video bekijken in de videotheek omdat dat wijf er half naakt op stond :roflol:

Heb net "The thing" gedownload.

Vond die film vroeger mega eng, jeugd sentimentje :D

Kan je beter niet doen. Die films zijn nooit zo leuk als ze vroeger waren. De herinneringen zijn meestal leuker dan de werkelijkheid.

Kan je beter niet doen. Die films zijn nooit zo leuk als ze vroeger waren. De herinneringen zijn meestal leuker dan de werkelijkheid.
Deze film heb ik gezien op 9 jarige leeftijd, was toen inderdaad veel enger en intenser. 18 jaar later nog eens gezien en hoewel je dan niet meer dat angstgevoel en dat intense ervaart ben je dan wel in staat de kwaliteit van zo'n film nog beter te begrijpen en te appreciëren. Je beleeft het dus anders maar hij bleef gewoon even goed voor mij.

r1bms1.jpg

Net de nieuwe terminator gaan bekijken in avant premiere...

Tja...

Als je naar deze film gaat kijken met het idee een leuk vervolg te zien op zijn voorgangers, dan zal hij teleurstellen vrees ik... Ik had zoiets van... terminator zonder arnie... tja...

Anders wel een film die je eens moet gezien hebben qua special effects maar daar blijft het voor mij bij...

ps. In de slotscene zit wel een leuk stukje (een stukje nostalgie) ;-)

Miss you arnie!!!

6/10

Oei dat is geen hoge score :)

Maar wat je zegt is eigenlijk precies wat ik had verwacht als review.

Het verhaal is gewoon top, helaas zijn de acteerprestaties van de cast naast Eastwood niet altijd memorabel te noemen. Met een betere cast was er meer uit de film te halen. Desondanks wel een 8 voor Gran Torino. De cynische Eastwood maakte me meerdere malen aan het lachen en zoals gezegd weet Eastwood de verhaallijn goed in beeld te brengen.

r1bms1.jpg

Net de nieuwe terminator gaan bekijken in avant premiere...

Tja...

Als je naar deze film gaat kijken met het idee een leuk vervolg te zien op zijn voorgangers, dan zal hij teleurstellen vrees ik... Ik had zoiets van... terminator zonder arnie... tja...

Anders wel een film die je eens moet gezien hebben qua special effects maar daar blijft het voor mij bij...

ps. In de slotscene zit wel een leuk stukje (een stukje nostalgie) ;-)

Miss you arnie!!!

6/10

Niet mee eens. Vond het zeker wel een leuk vervolg. je moet het niet vergelijken met de andere delen, want dat was voor de aanval. je moet niet heen gaan omdat je Arnie wilt zien, maar om de oorlog tussen mens en machine, de film viel beslist niet tegen. De leukste stukjes waren wel met de gevechten tegen de Terminators.
Wat had er volgens jou anders gemoeten dan?

Ik geef 8/10

Terug
Naar boven