El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
indeedDBC01 zei:het zoveelste epos van grote krijgerlegers, horizons en een opbloeiende romance...
ZoutZak zei:gisteravond " C'est Arrivé Près de Chez Vous (1992) " gezien.
en goddamn die film is hilarisch, een belgische film en nog nooit van gehoord!
dit is echt prachtige zwarte humor, met keiharde scenes die gegarandeerd voor een lachkick zullen zorgen![]()
8/10

DBC01 zei:Ik ga een film zien waarvan ik nu al weet dat ik em heel goed ga vinden
Layer Cake
Even zoeken op Torrent, daar staat ie. Kwaliteit is vergelijkbaar met DVD, subs zijn te halen bij de bekende plek.
EricR zei:Net Layer Cake gezien. Een geslaagde Britse gangsterfilm uit 2004. Het begin doet qua opbouw een beetje denken aan Lock, Stock and a smoking Barrel. Daarna wordt het wat meer een gestyleerde gangsterfilm, met hier en daar wat harde maar compacte actiescenes. Zeker een aanrader als je van het genre houd. De soundtrack er bij is echt super, past echt perfect bij de film
8/10.
Rob G zei:Gister Layer Cake gezien. Wel een toffe film over een coke dealer, beetje in de sT van snatch en lock, stock (let wel, een BEETJE zeg ik, dus Zoutzak denk niet dat je hier een film van lock,stock niveau hebt). Geef hem een dikke 7,5.
Layer Cake gaat je zeker bevallen, sfeervolle film met goede actie er in.
ik heb de film laatst herkeken, en vond hem toen ietwat tegenvallen. maar alsnog zeer vermakelijk.EricR zei:Vandaag even de 25Th Hour van Spike Lee afkijken. O.a. Met Edward Norton. Wat ik er tot nu toe van gezien heb vond ik top. Edward Norton speelt een drugsdealer die zijn laatste vrije uren terugkijkt op zijn leventje. Film is vlak na 11 september 2001 gemaakt en ademt ook veel van de sfeer in New York vlak er na uit. Er zit 1 fantastistiche scene in waarin Edward Norton afgeeft op alle bevolkingsgroepen die New York bevolken. Omdat ik zelf pas geleden in New York ben geweest is het ook een feest der herkenning, wat dat betreft sprak de film nog meer aan.
Einde ga ik vandaag bekijken, maar tussenoordeel is toch zeker een 8.
ZoutZak zei:
). Leuk om te kijken met enkele leuke scene's maar niet echt spectaculair, een uhhh, 6.5.tja dat blijft zo, moet je voor jezelf onderscheid maken tussen de cijfers.Rob G zei:@Zoutzak, wel irritant dat je bij die moviemeter maar kan stemmen van 1 t/m 5 en dan slechts op de halve punten afgerond. Vind dat bij imdb ook irri dat je niet gewoon een 7,4 kan geven of zo. Maar slechts alleen een 7 of 8.
hmm vreemd, vond deze erg bijzonder. is trouwens koreaansRob G zei:Trouwens gisteren Oldboy gezien. Chinese film die wel boeiend was maar beetje maf op het einde (jah chinezen he). Leuk om te kijken met enkele leuke scene's maar niet echt spectaculair, een uhhh, 6.5.

Gripipido zei:Vanavond Das Experiment op RTL5 20.30 uur. Van dezelfde regisseur als Der Untergang.
De film verhaalt over het legendarische experiment dat plaatsvond in 1971, waarbij 20 vrijwilligers de rol van gevangene of bewaker op zich namen.
Het experiment moest na een paar dagen afgebroken worden.
Ga maar kijken waarom......