XXL Nutrition

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Net gezien: Layer Cake Een dikke 9 en bedankt EricR voor de tip!!!!!!!
(De slijmclub Vrinden van DBC kon 'em downen van een supersnelle server de laatste dagen! :D )

En ook gezien: The Assassanation of Richard Nixon...een 7,5.
Sean Penn rules.

Laatst bewerkt:
Heb gisteren "The Butterfly Effect" gezien! :thumbs: Goeie film hoor!!!

• Topic Starter Topic Starter
'in the name of the rose' met sean connery; erg matige film. sfeertje eerste pakweg uur was wel mooi, maar het mysterie ontrafelde zich met zulke overtrokken personages ed, dat het al snel aftakelde. wel grappig om een 'jonge' christian slater (oa true romance) te zien. 6/10

'In the Name of the Rose' matig? Vind het 1 van de toppers van Sean Connery, broeierig sfeertje in dat klooster.

In the name of the rose....ik zat in de bioscoop als 14-jarige(!) en was totáál onder de indruk van de 2 seconden dat je die harde ronde borsten van Connery's tegenspeelsters krijgt te zien. En ik vond het een spannende film natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
ik vond connery zelf ook best wel een aardige rol spelen; niet heel bijzonder overigens.

@dbc lekker vrouwtje inderdaad, niet connery's maar slater's tegenspeelster ;)

DBC01 zei:
Net gezien: Layer Cake Een dikke 9 en bedankt EricR voor de tip!!!!!!!
(De slijmclub Vrinden van DBC kon 'em downen van een supersnelle server de laatste dagen! :D )

En ook gezien: The Assassanation of Richard Nixon...een 7,5.
Sean Penn rules.

agree met Layer cake ook gister gezien, goed acteur en lekker wijf!

About Sean Penn, you love him or hate him, ben geen liefhebber

Ook een aanrader, Dog soldiers, je moet er van houden maar goed kijkplezier

gister 12 monkey's gekeken. goeie film. leuk verhaal. toppie

Zou jij niet es aan de slag gaan ipv lui films te zitten kijken? :mad: :rolleyes:

gister Ran gekeken..beetje lange film (3 uur plus), maar zeer de moeite waard..
van zelfde maker als Seven Samurai, Akira Kurosawa, en min of meer Japanse versie van Shakespears' King Lear..leuk is te zien hoe andere stukken van Shakespear - oa. lady macbeth - er ook in terug zijn te vinden

DBC01 zei:
OMFG is dat die derderangs 'horror'-film die zo slecht geacteerd en geregisseerd is dat ie niet in de humor maar ook niet in de horror-sectie past? :roflol:

Haha die heb ik hier ook nog liggen, zooo slecht. :D

Gisten U-turn gezien. Wel een toffe film moet ik zeggen, in een typisch oliver stone jasje!

A million Dollar baby gekeken gister. Echt ik moet zeggen petje af hoor.

By the way. Het laatse gevecht dat ze moet boxen is dat niet dat mokkel uit NL?

Ik heb zaterdag creeps gezien. Ik was popcorn aan het eten tot ik in slaap viel en een vriendin bijna de helft van de zak over haar kreeg :D Bij momenten was het wel een goede film maar andere momenten niet dus.

Vrijdag ga ik starwars gaan zien se. Daar kijk ik wel naar uit.

Are you threatening me Master Jedi? :D :D

LSVADER.gif

2 sterren (**matig) in de Revu...da's hard voor Star Wars. Ik ga em zelf eens kijken of het me boeit.

DBC01 zei:
2 sterren (**matig) in de Revu...da's hard voor Star Wars. Ik ga em zelf eens kijken of het me boeit.

ik ga em ook zeker eens checken

maar het probleem bij star wars is telkens dat je enerzijds mensen hebt die met de hele bedoening 'mee' zijn en anderzijds mensen die er echt de ballen in zien, vandaar ook het grote verschil in meningen omtrent star wars

Is er iemand die Finding Neverland al gezien heeft?

Terug
Naar boven