Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Gripipido zei:
Vanavond Das Experiment op RTL5 22.00 uur. Van dezelfde regisseur als Der Untergang.

De film verhaalt over het legendarische experiment dat plaatsvond in 1971, waarbij 20 vrijwilligers de rol van gevangene of bewaker op zich namen.
Het experiment moest na een paar dagen afgebroken worden.
Ga maar kijken waarom......

goeie film, geeft perfect weer hoe ver de mens kan en wilt gaan wanneer het in een machtspositie wordt gedrukt
echt eens checken en in gedachte houden dat in wezen geen enkele van die mensen in het experiment ooit sadistische neigingen had, schrikwekkend...

oh ja nog even toevoegen,
vanavond op Canvas rond 21uur 'Bowling For Columbine', van Michael Moore
hoogstaande Amerika-kritiek, zeker eens checken!

Ga morgen Bin Jip kijken, daarna nog 'the life aquatic with Steve Zissou'
iemand die al gezien?

Yep beetje flauwe film, zitten wel lollige momenten in maar over het algemeen zeer flauw.

Net Experiment gezien. Vette film, maar ik had wel verwacht dat hij meer in docu sT zou zijn. Hier staat een verslag van het echte experiment:

http://www.prisonexp.org/

Ik dacht dat een precieze verfilming van waargebeurde feiten zou zijn.

Wat ik egt goeie films vind....

MAN ON FIRE

THE BOURNE IDENTITY-----! ! !
(vervolg)
THE BOURNE SUPREMACY --!!! dit zijn echt toppers kijk ze!!! (eerst identity dan supremacy)

GLADIATOR

WHAT A WOMAN WANTS

STARSKY AND HUTCH

en nog zoveel

maar welke ik echt helemaal te gek vond waren toch wel :
THE BOURNE SUPREMACY
en THE BOURNE IDENTITY

BRIDGET JONES ZUIGT :barf:

ECHT NIET KIJKEN ze is lelijk en is een k*tfilm

Jay C, je capslock is kapot. Graag normale letters typen hier, alleen caps komt schreeuwerig over.

• Topic Starter Topic Starter
gister ikiru gezien, een prachtig verfilmd verhaal over een japanse ambtenaar die op zijn saaie leven terugkijkt en besluit om alsnog 'te leven'.

vind het heel moeilijk om te beoordelen, maar het was erg indrukwekkend. wil zeker meer zien van de regisseur (seven samurai, rashomon, yojimbo, etc).

Stille Nacht gezien, Nederlandse film over 5 studentes die een serie verkrachter willen aanpakken. O.a. met Victoria Koblenko en Liesbeth Kamerling, wel weer duidelijk dat de meeste Nederlandse actrices amper kunnen acteren. Het is te veel geforceerd allemaal.

Verhaal is ook niet echt snel op gang. 6/10.

Geef dan een 3 ofzo Eric. Je bent zo lief, als ik geen hetero was zou ik met je willen daten...

Een 3 is een draak van een film en dat is deze film niet, je wilt ondanks het houterige spel toch wel weten hoe het afloopt.

Jah bij Nederlandse films blijf je toch altijd kijken in hoop nog wat t**ten te zien!

Je ziet zelfs een flamoes :D Wel vrij harig, Josefien Hendriks gaat 2 seconden full frontal naakt.

Net Godsend gezien

Redelijk brute film, maar ik had véééél meer verwacht, vooral omdat Robert Deniro er in speelt (Een van mijn favoriete acteurs).

6.5/10

• Topic Starter Topic Starter
zo direct het laatste deel van de Indy-trilogie die BBC in een maand tijd uitzond.
vond de eerste 2 delen nog best vermakelijk, dus heb goede hoop. :D

gisteren voor het eerst 'The Day After Tommorow' gezien en aangezien het een geweldig dure productie was waren de verwachtingen vrij hoog gespannen
maar ik had eerder de indruk dat het om een goedkoop filmpje ging, mooie in beeld gebracht maar een flinterdun verhaal imo.

Santoz zei:
gisteren voor het eerst 'The Day After Tommorow' gezien en aangezien het een geweldig dure productie was waren de verwachtingen vrij hoog gespannen
maar ik had eerder de indruk dat het om een goedkoop filmpje ging, mooie in beeld gebracht maar een flinterdun verhaal imo.

Ik heb er half lachend naar zitten kijken, de tragiek kwam totaal niet over of het moet de lente-geiligheid zijn geweest een jaar terug want wat er gebeurde op de laatste rij van achteren leek alsof er morgen geen dag meer was om lief te hebben...:)

Flinterdun goedkoop verhaaltje die film.

Terug
Naar boven