- Waardering
- 0
Rob G zei:Komt om 22:00 uur! En ik ga deze zekers kijken, heb hem al vaak in mijn handen gehad maar nooit gehuurd.
Och, ja! Bedankt voor de correctie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G zei:Komt om 22:00 uur! En ik ga deze zekers kijken, heb hem al vaak in mijn handen gehad maar nooit gehuurd.
Gripipido zei:Vanavond Das Experiment op RTL5 22.00 uur. Van dezelfde regisseur als Der Untergang.
De film verhaalt over het legendarische experiment dat plaatsvond in 1971, waarbij 20 vrijwilligers de rol van gevangene of bewaker op zich namen.
Het experiment moest na een paar dagen afgebroken worden.
Ga maar kijken waarom......
ik vond em zwaar tegenvallen, had liever idd een docu gezien.Rob G zei:Net Experiment gezien. Vette film, maar ik had wel verwacht dat hij meer in docu sT zou zijn. Hier staat een verslag van het echte experiment:
http://www.prisonexp.org/
Ik dacht dat een precieze verfilming van waargebeurde feiten zou zijn.
Santoz zei:gisteren voor het eerst 'The Day After Tommorow' gezien en aangezien het een geweldig dure productie was waren de verwachtingen vrij hoog gespannen
maar ik had eerder de indruk dat het om een goedkoop filmpje ging, mooie in beeld gebracht maar een flinterdun verhaal imo.