MuscleMeat

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Welke van de 2? Straw dogs of irreversible?

Irreversible. :)

Gister gekeken:

'The Diving Bell and the Butterfly' en 'After the Wedding'.. Films allebei in hetzelfde genre zo'n beetje en allebei erg mooie films! Dikke 8/10 voor After the Wedding en een 8,5 voor Diving Bell, aanraders!!!

Ik ga geen uitgebreide review doen, maar ik heb onlangs Scent Of A Woman gezien. Wat een ****ing goeie film! Echt 1 van de beste die ik de laatste jaren gezien heb en Al Pacino is ****ing awesome. Echt de shiznit!

Had er meer van verwacht, was maar sucky film idd, was niks scary aan, in de zaal zat iedereen te lachen maar grappig vond ik hem ook niet.
'Sucky' zal ie niet zijn met 7.7/10 bij 20,426 votes op imdb. Op andere sites scoort ie zelfs nog hoger. Zal wel liggen aan foutief verwachtingspatroon. Moet 'm nog zien dus ben benieuwd.

Gister echt een top film gezien. Het kon ook gewoon niet anders met zo'n hoofdrolspeler. Ik heb het hier over Clint Eastwood in Gran Torino.

Ik zeg er niks over, behalve dat de waardering perfect is. 10/10

Mensen, kijk deze film! :thumbs:

http://www.imdb.com/title/tt1205489/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beetje overdreven imo. Eastwood was zeker top, maar de rest was matig tot zeer matig, met als toppunt dat ventje. Wel een leuke film verder, maar absoluut geen 10/10. Einde was trouwens wel prachtig.

'Sucky' zal ie niet zijn met 7.7/10 bij 20,426 votes op imdb. Op andere sites scoort ie zelfs nog hoger. Zal wel liggen aan foutief verwachtingspatroon. Moet 'm nog zien dus ben benieuwd.

Ben benieuwd wat jij er van gaat vinden. :)

ik had een echt foking scary movie verwacht, met bange slapeloze nachten enz. als gevolg..:p

Gister echt een top film gezien. Het kon ook gewoon niet anders met zo'n hoofdrolspeler. Ik heb het hier over Clint Eastwood in Gran Torino.

Ik zeg er niks over, behalve dat de waardering perfect is. 10/10

:roflol:

Licht eens wat verder toe... ;)

pas 28 days later gezien, die is pas bagger! :D Het begon zo mooi, echt een vette zombie film, hoppa bak popcorn erbij. Alles leuk en aardig totdat je na 20 minuten kijken geen zombies meer ziet, en dat het dan steeds achterlijker wordt naarmate het verhaal vordert. Snap niet dat je van zo'n mooi verhaal stront kan maken..

28 weeks gaat dan nog wel... slaat dan nog ergens op. Verhaal kan wel wat beter maar er zitten wel lekker veel zombies/infected gasten in :D

:rolleyes: 28 days later was een erg goeie film van begin tot einde. Niet omdat jij iets totaal anders verwacht dat het daarom slecht is. Deel I scoorde overal beter dan deel II trouwens.

:rolleyes: 28 days later was een erg goeie film van begin tot einde. Niet omdat jij iets totaal anders verwacht dat het daarom slecht is. Deel I scoorde overal beter dan deel II trouwens.
Vanaf dat ze die soldaten vinden gaat het nergens over, daarvoor had ik me nog wel vermaakt, en ik verwachtte ook een vet einde.. vind zelf dat ze heel de film hebben verdoet met het einde ;)

Tja ik vond het een erg interessante wending in het plot, maar goed hoef je het niet mee eens te zijn. Om het dan bagger te noemen is weer wat anders.

Tja ik vond het een erg interessante wending in het plot, maar goed hoef je het niet mee eens te zijn. Om het dan bagger te noemen is weer wat anders.
Nee ok, dan kan.. Maar gewoon die wending oppeens, dat die kerel een soort van terminator wordt en die vrouw een schijtluis vond ik echt super weak.. maargoed, deeltje 2 vond ik zelf beter. Die voelde toch iets realistischer aan (yeahh realistische zombie movie!)

Ik vond 28 days later een hele aparte, maar zeer sterke film. Er hangt een hele aparte sfeer in de film. Heerlijk om te zien en is zeker in m'n kop blijven zitten als een ijzersterke film. Misschien binnenkort zelfs nog eens zien.

Ik vond 28 days later een hele aparte, maar zeer sterke film. Er hangt een hele aparte sfeer in de film. Heerlijk om te zien en is zeker in m'n kop blijven zitten als een ijzersterke film. Misschien binnenkort zelfs nog eens zien.
Mooie sfeer heeft het wel idd :)
Net zoals The night of the living dead

Terug
Naar boven