AndroidHealthClinic

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Uitgemolken k*t films.

Heb hem overlaatst gezien, in ieder geval beter als de 5. Insane folteringen weer, en een min of meer onverwacht plot.

Jammer is wel, dat het einde nog min of meer open is. Leeft die kerel nu nog of niet...

Ook nog Fear And Loathing In Las Vegas gezien:

Wat een vage film was me dat. Wel behoorlijk vermakelijk, hoe Johnny Depp zijn rol speelt. :D

Vandaag Fighting gezien. K*tfilm! 3/10
Verder voorbije dagen
The duchess gezien. Matige film. hoofdrolspeelster blijft wel lekker.
Forgetting Sarah Marshall. Nog wel grappige film, enkele memorabele stukken. 7/10
The Ugly truth. Ook nog wel goeie film 7,3/10

Jammer is wel, dat het einde nog min of meer open is. Leeft die kerel nu nog of niet...

Het einde is niet open, die vent leeft nog, heeft alleen een opengescheurde wang, en een pijnlijke hand, maar hij ontsnapte wel uit die klem.

Het einde is niet open, die vent leeft nog, heeft alleen een opengescheurde wang, en een pijnlijke hand, maar hij ontsnapte wel uit die klem.

Ok, maar ik dacht die gozer bloedt dood ofzo. Er komt dus nog een 7e deel dan waarschijnlijk. Mij niet gelaten, vind het wel goede films voor als ik me verveel.

Ok, maar ik dacht die gozer bloedt dood ofzo. Er komt dus nog een 7e deel dan waarschijnlijk. Mij niet gelaten, vind het wel goede films voor als ik me verveel.

Deel 7 en 8 zijn reeds bevestigd, en saw 7 wordt een 3-D film, ben ik wel benieuwd naar.

Dat zijn doorgaans de beste films, die films die zo goed zijn dat er nog een stuk of acht vervolgen op komen.

Iemand hier Kairo (Amerikaanse versie genaamd Pulse) gezien en/of Odishon (Audition)?

Schijnen behoorlijk indrukwekkende horrors te zijn, de trailers en andere beelden op youtube lijken dit op het eerste gezicht te bevestigen.

Audition heb ik gezien.
Sjah, what can I say? Het is een Takashi Miike film en dat is voor mij eigenlijk al genoeg reden om hem te kijken. Het is niet echt een horror zoals je die vanuit amerika kent. Ik wil er niet te veel van verklappen, maar het verhaal kabbelt eerst lekker rustig voort en moet het vervolgens niet hebben van zo'n "oh wat is dit eng" gevoel, maar meer een "sodetyfus, dat is ****ed up" gevoel. Verwacht geen actie horro shit, maar het is een film die je na de aftiteling nog een tijdje onderhuids voelt kriebelen. Ik vond hem erg tof.

Ik zeg: DOEN! :p

Gisteren Mullholland Drive gezien met veel verwachtingen.

Camerawerk vond ik niet echt geweldig, het zag er allemaal erg goedkoop uit. Verder was het niet storend.

Dan begint het, eerste uur was interessant om te volgen. Wat is het monster waar ik goed van schrok:D, wie is de vrouw, die man met een soort tumor op zijn kop etc. Maar na een uur wordt het allemaal erg langdradig en je merkt dat je nergens antwoord op krijgt. Lynch gooit er flink wat onduidelijke figuren in, dosis surrealisme en je hebt een topfilm? Uiteindelijk krijg je het einde en dat moet je maar aannemen.

5.0

Iemand hier Kairo (Amerikaanse versie genaamd Pulse) gezien en/of Odishon (Audition)?

Schijnen behoorlijk indrukwekkende horrors te zijn, de trailers en andere beelden op youtube lijken dit op het eerste gezicht te bevestigen.

"Ok".. niet meer, niet minder imo.

Gisteren Mullholland Drive gezien met veel verwachtingen.

Camerawerk vond ik niet echt geweldig, het zag er allemaal erg goedkoop uit. Verder was het niet storend.

Dan begint het, eerste uur was interessant om te volgen. Wat is het monster waar ik goed van schrok:D, wie is de vrouw, die man met een soort tumor op zijn kop etc. Maar na een uur wordt het allemaal erg langdradig en je merkt dat je nergens antwoord op krijgt. Lynch gooit er flink wat onduidelijke figuren in, dosis surrealisme en je hebt een topfilm? Uiteindelijk krijg je het einde en dat moet je maar aannemen.

5.0

Volgens mij heb je dan wel een aantal aanwijzingen gemist zo gedurende de hele film. Lynch probeert je iets duidelijk te maken aan de hand van wat subtiele verwijzingen, zowel (audio)visueel als textueel. Ik wil niet zeggen dat er achter iedere camerashot een puzzelstukje zit en een door Lynch over nagedachte boodschap zoals sommige internet analysten geloven maar jij hebt kennelijk niet al te goed op zitten letten.

Ik vind het één van de beste films die ik ooit gezien heb, ook al begrijp ik er voor een aanzienlijk deel geen reet van. De film intrigeert en geeft je voer om over na te denken zonder dat er noodzakelijk van A naar B lopende oplossingen in hoeven te zitten, dat is volgens mij ook helemaal zijn bedoeling niet.

Edit:
Ik vond het camerawerk juist heel indrukwekkend. Je zit constant dicht op de karakters, onverwachte draaien en standpunten en dan niet op de quasi verrassende manier zoals veel Hollywood horrorfilms je voorschotelen.

Een vriend van me wilde gisteren de "film" paranormal activity kijken... wat een bagger zeg.
(zo saai dat ik overdag gewoon in slaap ben gevallen)

Een vriend van me wilde gisteren de "film" paranormal activity kijken... wat een bagger zeg.
(zo saai dat ik overdag gewoon in slaap ben gevallen)
Heb die reactie eerder al gelezen, valt me ook op dat het vooral vrouwen zijn die het een angstaanjagende film vinden. Ik vermoed in elk geval dat de film zwaar overgewaardeerd wordt.

devils-rejects.jpg

Deze horrorfilm uit 2005, gemaakt door Rob Zombie is het vervolg op 'House of 1000 corpses'. De overgebleven leden van deze gestoorde moordende familie zijn op de vlucht, en onderweg vermoorden zij zoals gebruikelijk iedereen die ze tegenkomen op gruwelijke wijze. Hou je van sadistische, gestoorde '70's sT horror, dan zul je deze film kunnen waarderen. Er zitten een aantal sterke dialogen in de film, die bijdragen aan het gevoel dat deze mensen daadwerkelijk gestoord zijn. Het is geen hoogvlieger, maar ik heb me prima vermaakt.

6,5/10

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Transformers 2: Revenge of the Fallen

Waar deel 1 zeker nog erg leuk en origineel was, zo is deel 2 slechts een schim hiervan. MIjn verwachtingen waren hooggespannen, maar achteraf was het een enorme teleurstelling. Het verhaal ging erg rap, vaak waren de robots zelfs niet uit elkaar te houden. Daarnaast was het verhaal ook enorm kinderachtig, dit was nog wel het ergste.. Het droop er op een gegeven moment gewoon vanaf, tot een huilende robot aan toe! Ook nog eens Megan Fox die een beetje lekker denkt te zijn in deze film, dubbel zucht! Was dan alles zo slecht? Mwah, de special effects waren wel zeer fraai! Evenals de robots die transformeerden. Helaas heeft dit de film niet kunnen redden. Was blij dat hij afgelopen was..

Voor de moeite:

4/10

Ik heb gisteren de film "American Pie: the book of love" gezien, en er zaten weer genoeg geile sletjes in. :D

Paranormal Activity als laatste film bekeken.
Heb de screener versie bekeken , dus een ander einde dan de bioscoop versie.
Vond het een redelijke film , de sfeer was echt goed , vooral de nachtscenes. Alleen ik vond dat er een beetje te weinig gebeurde. Het einde maakte wel wat goed maar kon de film naar mijn mening niet helemaal redden.

7/10

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.559
Audition heb ik gezien.
Sjah, what can I say? Het is een Takashi Miike film en dat is voor mij eigenlijk al genoeg reden om hem te kijken. Het is niet echt een horror zoals je die vanuit amerika kent. Ik wil er niet te veel van verklappen, maar het verhaal kabbelt eerst lekker rustig voort en moet het vervolgens niet hebben van zo'n "oh wat is dit eng" gevoel, maar meer een "sodetyfus, dat is ****ed up" gevoel. Verwacht geen actie horro shit, maar het is een film die je na de aftiteling nog een tijdje onderhuids voelt kriebelen. Ik vond hem erg tof.

Ik zeg: DOEN! :p

Zeker een aanrader. Sfeervolle en stylistisch werkje dat de kijker zeker gaat bekruipen. Knappe film!

Paranormal Activity als laatste film bekeken.
Heb de screener versie bekeken , dus een ander einde dan de bioscoop versie.
Vond het een redelijke film , de sfeer was echt goed , vooral de nachtscenes. Alleen ik vond dat er een beetje te weinig gebeurde. Het einde maakte wel wat goed maar kon de film naar mijn mening niet helemaal redden.

7/10

Toch nog iemand die de film wel te pruimen vond :D

Heb die reactie eerder al gelezen, valt me ook op dat het vooral vrouwen zijn die het een angstaanjagende film vinden. Ik vermoed in elk geval dat de film zwaar overgewaardeerd wordt.

gisteren ook paranormal activity gezien... dat zo een "film" in de zalen komt is een schande! zoiets mag nog niet op vhs worden uitgebracht!!!

Terug
Naar boven