- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jammer is wel, dat het einde nog min of meer open is. Leeft die kerel nu nog of niet...
Het einde is niet open, die vent leeft nog, heeft alleen een opengescheurde wang, en een pijnlijke hand, maar hij ontsnapte wel uit die klem.
Ok, maar ik dacht die gozer bloedt dood ofzo. Er komt dus nog een 7e deel dan waarschijnlijk. Mij niet gelaten, vind het wel goede films voor als ik me verveel.

Ok, maar ik dacht die gozer bloedt dood ofzo. Er komt dus nog een 7e deel dan waarschijnlijk. Mij niet gelaten, vind het wel goede films voor als ik me verveel.
Iemand hier Kairo (Amerikaanse versie genaamd Pulse) gezien en/of Odishon (Audition)?
Schijnen behoorlijk indrukwekkende horrors te zijn, de trailers en andere beelden op youtube lijken dit op het eerste gezicht te bevestigen.

, wie is de vrouw, die man met een soort tumor op zijn kop etc. Maar na een uur wordt het allemaal erg langdradig en je merkt dat je nergens antwoord op krijgt. Lynch gooit er flink wat onduidelijke figuren in, dosis surrealisme en je hebt een topfilm? Uiteindelijk krijg je het einde en dat moet je maar aannemen.Iemand hier Kairo (Amerikaanse versie genaamd Pulse) gezien en/of Odishon (Audition)?
Schijnen behoorlijk indrukwekkende horrors te zijn, de trailers en andere beelden op youtube lijken dit op het eerste gezicht te bevestigen.
Gisteren Mullholland Drive gezien met veel verwachtingen.
Camerawerk vond ik niet echt geweldig, het zag er allemaal erg goedkoop uit. Verder was het niet storend.
Dan begint het, eerste uur was interessant om te volgen. Wat is het monster waar ik goed van schrok, wie is de vrouw, die man met een soort tumor op zijn kop etc. Maar na een uur wordt het allemaal erg langdradig en je merkt dat je nergens antwoord op krijgt. Lynch gooit er flink wat onduidelijke figuren in, dosis surrealisme en je hebt een topfilm? Uiteindelijk krijg je het einde en dat moet je maar aannemen.
5.0
Heb die reactie eerder al gelezen, valt me ook op dat het vooral vrouwen zijn die het een angstaanjagende film vinden. Ik vermoed in elk geval dat de film zwaar overgewaardeerd wordt.Een vriend van me wilde gisteren de "film" paranormal activity kijken... wat een bagger zeg.
(zo saai dat ik overdag gewoon in slaap ben gevallen)
Audition heb ik gezien.
Sjah, what can I say? Het is een Takashi Miike film en dat is voor mij eigenlijk al genoeg reden om hem te kijken. Het is niet echt een horror zoals je die vanuit amerika kent. Ik wil er niet te veel van verklappen, maar het verhaal kabbelt eerst lekker rustig voort en moet het vervolgens niet hebben van zo'n "oh wat is dit eng" gevoel, maar meer een "sodetyfus, dat is ****ed up" gevoel. Verwacht geen actie horro shit, maar het is een film die je na de aftiteling nog een tijdje onderhuids voelt kriebelen. Ik vond hem erg tof.
Ik zeg: DOEN!![]()
Paranormal Activity als laatste film bekeken.
Heb de screener versie bekeken , dus een ander einde dan de bioscoop versie.
Vond het een redelijke film , de sfeer was echt goed , vooral de nachtscenes. Alleen ik vond dat er een beetje te weinig gebeurde. Het einde maakte wel wat goed maar kon de film naar mijn mening niet helemaal redden.
7/10

Heb die reactie eerder al gelezen, valt me ook op dat het vooral vrouwen zijn die het een angstaanjagende film vinden. Ik vermoed in elk geval dat de film zwaar overgewaardeerd wordt.