SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gisteravond deze film gezien en heb me prima vermaakt. Een zeer sterke performance van de hoofdrolspeelster, hier gaan we in de toekomst nog veel van horen denk ik. Dit soort films zijn vaak vermakelijk maar vallen meestal genadeloos door de mand naarmate het verhaal zich ontvouwt en het einde nadert. Gelukkig komt orphan met een verhaal dat altijd blijft boeien, en wat er nou eigenlijk mis met Esther is vind ik een mooie plotwending. Een bovengemiddelde horrorfilm over de inmiddels oh zo bekende 'evil child'. Een stuk beter dan veel van die Japanse rip-offs die we de laatste jaren uit hollywood hebben zien komen, aanrader!
7.5/10
The Blind Side
http://lodim.files.wordpress.com/2009/09/the-blind-side-poster.jpg
Waargebeurd verhaal en echt een filmverhaal. Jongen wordt van de straat gepikt door een rijk gezin en gaat op weg naar succes met alle obstakels die op zijn pad komen. Fantastisch feel-goodverhaal en iedereen was overtuigend. Vooral Sandra Bullock en de mannelijke hoofdrolspeler. Ook de muziek was goed. Een van de lekkerste films van het afgelopen jaar voor mij.
Ik ga nog even geen cijfer geven, want ik geef altijd een te hoog cijfer als ik net heb gekeken.

Network
[IMDB]Ninja Assassin[/IMDB]
Tweede film van de maker van V for Vendetta, een veelbelovend filmdebuut was dat. Zijn vervolg doet aan die status wel afbraak want Ninja Assassin is op meeste fronten een vrij standaard filmpje. Maar de film moet het niet hebben van zijn allroundheid, nee de film kent één ingredient die het als troef gebruikt: bloed. Want wie van gore houdt kan bij deze film haast niet verkeerd gaan. Hack and slash is the name of the game. Gewoon een filmpje met een standaard verhaal maar met niet-standaard bloederige actie.
Goed voor een 6/10
The Blind Side
Waargebeurd verhaal en echt een filmverhaal. Jongen wordt van de straat gepikt door een rijk gezin en gaat op weg naar succes met alle obstakels die op zijn pad komen. Fantastisch feel-goodverhaal en iedereen was overtuigend. Vooral Sandra Bullock en de mannelijke hoofdrolspeler. Ook de muziek was goed. Een van de lekkerste films van het afgelopen jaar voor mij.
Ik ga nog even geen cijfer geven, want ik geef altijd een te hoog cijfer als ik net heb gekeken.