Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Ik heb gisteren de film "American Pie: the book of love" gezien, en er zaten weer genoeg geile sletjes in. :D

Ik heb hem ook gekeken. Vond hem beter dan de voorgaande opvolgers (van deel 1,2 en 3). De film is niet meer zo afhankelijk van blote t**ten, maar meer van een aantal sterke grappen en "romantiek".

Stiffler had van mij wel beter gemogen.

ik heb the book of love ook gezien.

Heb wel een paar keer dubbel gelegen.

En idd stiffler was in deze film niet zo sterk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.567
Van het weekend carrier gezien in de bios.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Leuke film en het verhaal bleef me boeien, ook al is het standaard uitgebroken virus verhaal wel een beetje uitgekouwd heb ik de film wel met plezier gezien.

Beetje jammer en klote eind maar ok.

Ik geef een 7

Geen totaal doorsnee apocalyptische zombie-/virusfilm in de zin dat het zich beperkt tot de overlevingsdrang van een viertal. Maar de film weet nergens beklemmend te zijn. Dit kan gezocht worden in de personages die toch wat flets overkwamen. Film had veel beter gekund.

5/10

In Spanje in de bios gezien:

The Imaginarium of Doctor Parnassus:
De laatste film waar Ledgler in zit en geen verkeerde. Erg origineel en een ware trip, maar geen film voor iedereen. Ondanks de grote namen zal de massa het niet geweldig vinden, maar van mij krijgt hij een 8/10

New York, I love You:
Film zoals Paris, Je t'aime, een film die ik nog erg graag wil zien.
Van deze film (of beter gezegd allemaal korte filmpjes) had ik weinig verwachtingen, maar het heeft me heel erg vermaakt. Mooie sfeerbeelden van New York, zonder te opzichtig alles in beeld te willen brengen. Eigenlijk waren alle verhaaltjes, van emotioneel tot ronduit hilarisch, boeiend. Ondanks alles is het toch wel vrij 'makkelijk' om gewoon allemaal filmpjes van verschillende regisseurs achter elkaar te plakken en hier en daar wat te mixen. 7,5/10

Män som hatar kvinnor

superfilm maakt deel uit van de millennium-trilogie

geschreven door stieg larsson

Ben weer ff ziekjes geweest, dus weer wat films gezien..

The Indian: Slechte B-film, dikke afrader!
Zombieland: Vermakelijk, moest ff aan de zombieshit wennen, 7/10
Adaptation: Film waar je je aandacht bij moet houden, maar vond hem leuk en sterk 7,5/10
Black Dynamite: Vermakelijk 6/10
Funny People: Mwah, zitten wat leuke dingen in, maar geen topper 5,5/10
Law Abiding Citizen: Voor het eerst sinds tijden weer een vette actiefilm 7,5/10

en zoals hierboven

American Pie: The Book of Love.. Hadden ze niet hoeven maken van mij :+

Net Ninja Assasin gezien:
Ninja's, bloed, geweren en ninja's. Deze film kan natuurlijk geen onvoldoende krijgen. 6,5/10

Deze horrorfilm uit 2001 moet het vooral hebben van de sfeer en de locatie. De film speelt zich af in een verlaten gekkenhuis, waar vroeger experimentele therapieën zijn uitgetest op de patiënten. Er is maar één moment om deze film te kijken, en dat is 's avonds laat, in je eentje met het geluid hard aan. De film heeft een erg 'creepy' sfeer, en leunt daarop in plaats van op schrikmomenten. Helaas is het einde enigszins teleurstellend te noemen. Maar al met al een redelijk geslaagde beklemmende psychologische horrorfilm.

7/10

http://www.imdb.com/title/tt1197624/
http://www.youtube.com/watch?v=LX6kVRsdXW4

Hij is sinds vanmiddag te downloaden op pirate bay.
R5 materiaal. Heb m zojuist binnen, goede kwaliteit.

have fun!

http://thepiratebay.org/torrent/5192115/Law.Abiding.Citizen.LiNE.R5.XviD-DEViSE.avi

Goede film, heb hem gisteren gekeken, het begin en het middenstuk was wel interessant. Maar het einde voelde wel als een anti-climax, hoewel het toch niet onaardig bedacht was.

Cijfer: 8

The zombie diaries:8/10
De beste zombiefilm die ik al gezien heb(ja zelfs beter dan romero's films).

Law Abiding Citizen

Aardige actie/wraak film met natuurlijk wat overduidelijke 'whatever' momenten waar je overheen moet kijken. Vermakelijk. 6,5/10

Gisteravond deze film gezien en heb me prima vermaakt. Een zeer sterke performance van de hoofdrolspeelster, hier gaan we in de toekomst nog veel van horen denk ik. Dit soort films zijn vaak vermakelijk maar vallen meestal genadeloos door de mand naarmate het verhaal zich ontvouwt en het einde nadert. Gelukkig komt orphan met een verhaal dat altijd blijft boeien, en wat er nou eigenlijk mis met Esther is vind ik een mooie plotwending. Een bovengemiddelde horrorfilm over de inmiddels oh zo bekende 'evil child'. Een stuk beter dan veel van die Japanse rip-offs die we de laatste jaren uit hollywood hebben zien komen, aanrader!

7.5/10

The Maiden Heist. Met Christopher Walken, Morgan Freeman, William Macy. Gelet op de cast zou je een wat sterkere film verwachten.

Zitten wel wat grappige momenten in maar de karakters worden amper uitgediept en het verhaal komt ook niet echt lekker op gang.

6/10.

network.jpg

Network
Geweldige film. Misschien een beetje overschreven in de zin dat de personages te welbespraakt zijn om realistisch over te komen. Maar ik kan ontzettend genieten van de minutenlange, perfect geschreven tirades. Daarnaast is het een duidelijk en boeiend verhaal van begin tot eind. En dan zit er nog een achterliggende, maatschappijkritische filosofie in die in de laatste 30 jaar alleen maar relevanter lijkt te zijn geworden. Topfilm! 8+

Verder nog gezien de laatste tijd:

Life of Brian. Niet mijn humor. Kan het wel waarderen dat het geen blad voor de mond neemt en zonder uitzondering alles belachelijk maakt, maar meer dan een glimlach kon de film niet voor elkaar krijgen. 6

2012. Cliché na cliché maar zet een nieuwe standaard voor Hollywood rampenfilms. Als de film eenmaal op gang komt kan je regelmatig smullen van top animatie en actie. 7

Dacht dat ik nog meer films had gezien de laatste tijd maar kan ze even niet herinneren.

• #6.579
Network :thumbs:

[IMDB]Ninja Assassin[/IMDB]

Tweede film van de maker van V for Vendetta, een veelbelovend filmdebuut was dat. Zijn vervolg doet aan die status wel afbraak want Ninja Assassin is op meeste fronten een vrij standaard filmpje. Maar de film moet het niet hebben van zijn allroundheid, nee de film kent één ingredient die het als troef gebruikt: bloed. Want wie van gore houdt kan bij deze film haast niet verkeerd gaan. Hack and slash is the name of the game. Gewoon een filmpje met een standaard verhaal maar met niet-standaard bloederige actie.

Goed voor een 6/10

• #6.580
bad_lieutenant.jpg

[IMDB]Bad Lieutenant[/IMDB]

While investigating a young nun's rape, a corrupt New York City police detective, with a serious drug and gambling addiction, tries to change his ways and find forgiveness.

Een film van Abel Ferrara (King of New York, The Funeral) staat vaak garant voor rauwe en aangrijpende films. Deze film volgt de neerwaartse spiraal waarin Harvey Keitel zich begeeft op zo'n krachtige en rauwe wijze dat het de kijker bij de keel grijpt. Keitel in een onwaarschijnlijke rol die wellicht het hoogtepunt (en dieptepunt?) van zijn carrière betekent.

8-/10

Terug
Naar boven