- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Leuke Amerikaanse horror-komedie die redelijk creatief in elkaar zit en prettig wegkijkt. Niet op het niveau van Shaun of the dead, waar Britse humor toch weer net dat extraatje geeft wat in Amerikaanse humor vaak nog ontbreekt. Het was redelijk creatief en origineel in heel wat momenten, maar dit mocht eigenlijk best nog wat verder doorgetrokken worden in de film (extremer). Naar het einde toe zwakte dit creatieve wat af en werd het een iets te voorspelbare en Amerikaanse productie, hoewel de film steeds leuk blijft en nooit echt gaat vervelen. Een beetje voorspelbare elementen bederven de pret dan ook niet. Acteerwerk is prima (met name Woody Harrelson en Jesse Eisenberg) en de zombies zien er 'goed' uit. Knap werk dus van deze ploeg en zeker voor relatief onervaren regisseur Ruben Fleischer.
Komische horrorfilms zijn één van mijn favoriete genres en deze komt zeker bij de favorieten +7,5/10.
Yep, is ook meteen één van mijn favorieten geworden....."That place blows........my mind"

Vannacht Sherlock Holmes gekeken.. wat een slechte film!! Niet hrappig, voor de hand liggend... slaapverwekkend!
Heb hem halverwege ook afgezet....vond er niet veel aan.
bwah ik keek hem in de cinema, en ik moet zeggen dat hij soms wel wat saai uit de hoek kwam, maar ik vond hem al bij al nog meevallen....wrs omdat ik een robert downey jr fan ben

Lees het boek eens als je kan, is echt een aanrader, vooral de gedetailleerde beschrijvingen en zo zijn ook prachtig.
als je de vorige films goed vond is dit een aanrader 9/10